A Notte di u Seculu Sarà Esperienza in İzmir

A Notte di u Seculu Sarà Vissuta in Izmir
A Notte di u Seculu Sarà Esperienza in İzmir

A municipalità metropolitana di Izmir si prepara à celebrà u 100 anniversariu di a liberazione di a cità cù un prugramma chì ùn serà micca scurdatu per parechji anni. L'attività di u 9 di sittembri, chì principiaranu cù a Parata di a Vittoria in a matina, cuntinueghjanu in tuttu u ghjornu. À a sera, u più grande spettaculu visuale mai fattu in Turchia serà in scena in a piazza Gündoğdu. A liberazione di Izmir serà animata nantu à schermi giganti di 1300 metri quadrati, cù a tecnulugia di a realtà aumentata è 180 ballerini. A notte magnifica finisce cù un cuncertu di a megastar Tarkan nantu à u palcuscenicu in Kordonboyu trà Gündoğdu è Cumhuriyet Square.

E celebrazioni continuanu u 10 di settembre, quandu Atatürk hè ghjuntu in İzmir. 100 artisti famosi piglianu a scena in Kültürpark in u cuncertu promozionale di l'album İzmir Folk Songs, preparatu per u 9 anniversariu.

U 9 anniversariu di u 1922 di settembre di u 100, chì annunziava a liberazione di Izmir è a vittoria finale di a Lotta Naziunale, serà celebrata quist'annu cù cerimonie magnifiche. A Municipalità Metropolitana di Izmir purterà stu entusiasmu di Izmir in tutta a Turchia.

U populu di Izmir hà da principià u venneri 9 di settembre cù a Parata di a Vittoria di u 100th Anniversary organizata da a Municipalità Metropolitana. A marchja storica, chì principia à 09.00:XNUMX davanti à a stazione di polizia di Basmane, finisce in piazza Cumhuriyet.

U populu di İzmir, chì seguitarà l'avenue Gaziler, Anafartalar è İkiçeşmelik nantu à a strada utilizata da l'Armata Turca quandu entra in İzmir, portanu inseme a bandiera turca gigante di 350 metri di lunghezza. I cerimonii in piazza di a Republica accuminciaranu cù a deposizione di una ghirlanda, una stonda di silenziu è u cantu di l'Innu Naziunale, è po cuntinueghjanu cù a cirimonia di a bandiera à a Casa di u Guvernu à 10.00 ore di matina. Cumhuriyet Square accoglierà decine di millaie di residenti Izmir chì volenu fighjà e celebrazioni, à partesi da 11.15. Sindaco di a Municipalità Metropolitana di Izmir Tunç Soyers'indirizzarà à a ghjente di Izmir quì. U spettaculu di Dance è Rhythm Ensemble di a Municipalità Metropolitana, Zeybek, Bendir Dance, Caucasian è Izmir Metropolitan Band seranu ancu in u prugramma.

Airshow vi toglierà u respiru

Immediatamente dopu à a marcia di l'Unità di Cavalleria da Cumhuriyet Square à Gündoğdu Square à 15.45, i celi di İzmir seranu a scena di u volu di salutazione di l'Aviazione Generale di l'Aviazione è di i Clubs İzmir, à partesi da 16.15. Sky Hürkuş Demonstration Flight, Solo Turk, Turkish Stars, Gendarmerie Steel Wings show, Police Aviation Grape Bunch, Coast Guard Search and Rescue è Salute and Flyboard show. Inoltre, à 19.00, l'Armonia di l'Armonia di Zeybek-Forze Armate Turche nantu à u Mari-Air-Terra porterà l'entusiasmu di u 100th Anniversary in cima.

A sera di u 9 di sittembri ùn sarà scurdatu per anni.

L'entusiasmu di 100 anni di liberazione di Izmir ghjunghjerà à u so piccu a sera di u 9 di settembre. Durante a parata di u Regimentu di Lantern, chì parterà da u Portu d'Alsancak à 20.00:XNUMX in a cumpagnia di a Banda Municipale Metropolitana di Izmir, a ghjente di Izmir trasformarà Kordon in un "campu di papaveru" cù bandiere turche in manu.

U ghjornu di a liberazione serà rianimatu cù a tecnulugia di a realtà aumentata

Quandu l'orologi mostranu 20.30, u countdown per unu di i più grandi spettaculi di scena mai realizati in Turchia accuminciarà. Dopu à a performance di DJ Ersin chì entusiasrà l'audienza, un spettaculu teatrale interattivu serà in scena in a piazza Gündoğdu, cù a participazione di 180 ballerini, in quale l'occupazione è a liberazione seranu animate cù un supportu di realtà aumentata. U spettaculu, in quale un totale di 1300 metri quadrati di schermu LED serà utilizatu, serà a più grande produzzione in a storia di Turchia in questu sensu. Dopu questu avvenimentu, a megastar Tarkan darà ancu un cuncertu in Kordonboyu, dendu à l'amatori di musica ore indimenticabili.

A celebrazione continuarà u 10 di settembre.

A Municipalità Metropolitana di Izmir continuarà a so celebrazione di u ghjornu di liberazione dopu u 9 di settembre. A Municipalità Metropolitana continuarà i so spettaculi AirShow u 10 di settembre, u ghjornu di l'arrivu di Atatürk in Izmir. I spettaculi cumincianu à 15.30 è cuntinueghjanu finu à 20.30. À 16.00, a Pietra Commemorativa di u 100 Anniversariu hè situata in a Piazza Gündoğdu. Tunç SoyerSerà rimpiazzatu cù a participazione di .

Canti folklori di İzmir accumpagnati da una orchestra sinfonica di artisti famosi

U 100 ° Anniversariu di a Liberazione di İzmir serà incoronatu cù un prugramma assai speciale a sera di u 10 di settembre, quandu Atatürk hà fattu u pede in İzmir. I nomi populari di a nostra musica canteranu i belli canti populari di İzmir, accumpagnati da l'Orchestra Sinfonica Adnan Saygun, sottu a direzzione musicale di Tuluğ Tırpan, in İzmir Kültürpark Grass Field.

Dumenica 11 di Settembre, a Maratona di u 9 Settembre organizata da a Municipalità Metropolitana di Izmir serà realizata, è a cerimonia di premiazione di a maratona, chì accuminciarà à 07.00:10.00, si terrà à XNUMX:XNUMX.

Esse u primu à cummentà

lascia una risposta

U vostru indirizzu email ùn seranu micca publicatu.


*