Una nova era hè principiata in u trasportu urbanu in Çankırı

U novu termu hà cuminciatu in u trasportu urbanu in Cankirida
Una nova era hè principiata in u trasportu urbanu in Çankırı

A municipalità di Çankırı, chì hà pigliatu l'azzione per eliminà u prublema di u trasportu publicu urbanu, hà iniziatu i servizii di trasportu prima per u fattu chì a gestione di l'autobus esistente hà cessatu di travaglià. Hè statu infurmatu chì u serviziu di trasportu serà furnitu gratuitamente per una settimana.

L'ultimi veiculi di mudellu 21, chì sò stati purtati cù l'iniziativi di u sindaco İsmail Hakkı Esen, sò stati messi à u serviziu di a ghjente di Çankırı. U presidente Esen hà dettu: "Avemu sperimentatu i prublemi di u nostru populu in u trasportu urbanu cun elli. Hè u tempu di mette un scalpel nantu à sta questione. Avemu da preparà tuttu esattamente è principià i nostri servizii di trasportu in modu coordinatu à u principiu d'ottobre. Tuttavia, per via di i motivi derivanti da l'operazione attuale, i nostri autobus anu cuminciatu à serve da oghje è à purtà u nostru populu. I nostri voli seranu gratuiti per una settimana. Di sicuru, in stu prucessu, sia i nostri autobus è i nostri cunduttori, chì avemu appena principiatu, avaranu un periodu di usu per assicurà u cunfortu è a fiducia di u nostru populu. Pensu chì i prublemi seranu risolti in pocu tempu, è cercu refuggiu in a cunniscenza di u nostru populu. Inseme, esce da stu affari cù una cuscenza limpida. I nostri primi voli cumincianu oghje. Bona furtuna à u mo populu ". disse.

Sicondu a dichjarazione fatta da a municipalità di Çankırı; L'Autobus Publici Privati ​​si sò uniti sottu u paraplu di a Municipalità di Çankırı. A municipalità di Çankırı furnisce u serviziu di trasportu publicu urbanu da oghje. In u novu periodu in u trasportu publicu urbanu, un totale di 4 veiculi cunfortu, cumprese 15 autobus, 2 minibus è 21 veiculi articulati, seranu nantu à u campu cù l'ultimi veiculi mudeli. Per chì e rotte di l'autobus funzionanu in u modu più efficaci, l'arrangiamenti seranu fatti secondu e richieste di i citadini. Dopu chì i novi regulamenti sò cumpletati, e rotte di l'autobus è i tempi seranu annunziati nantu à cankiri.bel.tr in modu chì i citadini ùn sperimentenu alcuna lagnanza.

Esse u primu à cummentà

lascia una risposta

U vostru indirizzu email ùn seranu micca publicatu.


*