A produzzione di massa di i Treni Elettrichi Naziunali hà iniziatu

A Produzione Seriale di Treni Elettrichi Naziunali Iniziata
A produzzione di massa di i Treni Elettrichi Naziunali hà iniziatu

U Ministru di Trasportu è Infrastruttura Adil Karaismailoğlu hà fattu dichjarazioni impurtanti nantu à u trenu elettricu naziunale. Nutendu chì a pruduzzione di massa di "treni elettrici naziunali" adattati per 160 chilometri à l'ora hà iniziatu, Karaismailoğlu hà annunziatu chì u primu trenu elettricu naziunale hà realizatu un test drive di 10 mila chilometri è u sicondu trenu hà iniziatu test drives.

InnoTrans, a fiera di tecnulugia di trasportu ferroviariu in Germania, hè stata tenuta in 2022. A fiera, chì hè stata posposta duie volte per via di l'epidemie di Kovid-19, hà apertu e so porte à i visitori cù u tema di "mobilità sustenibile" quist'annu. à a fiera; Mentre 56 cumpagnie da 2 paesi anu participatu, Turchia era trà i participanti. Adil Karaismailoğlu, Ministru di Trasporti è Infrastrutture, chì hà assistitu à l'apertura di a fiera, hà visitatu i stand di u Ministeru è TÜRESAŞ. Karaismailoğlu, chì hà ancu tenutu riunioni bilaterali, hà fattu una dichjarazione à i ghjurnalisti. Karaismailoğlu hà dettu chì a fiera hè una di e più grandi urganisazioni in l'industria di i sistemi ferroviari. Indicà chì a Republica di Turchia State Railways (TCDD) è e so cumpagnie, è ancu parechje cumpagnie turche mostranu i so prudutti quì, Karaismailoğlu hà dichjaratu chì ci hè una cultura ferroviaria di 834 anni in Turchia. Indittendu chì a Turchia hè entrata in un periodu d'investimentu basatu in ferrovia, Karaismailoğlu hà dettu: "Da avà, i nostri bisogni in u settore ferroviariu aumenteranu assai di più. Ci sò studii assai impurtanti in u nostru paese nantu à u sviluppu di prudutti d'alta tecnulugia in u settore ferroviariu. Semu quì fermamente perchè InnoTrans hè una di l'urganisazioni più impurtanti in u campu di a cooperazione per u settore ferroviariu, è ancu di presentà i prudutti chì avemu sviluppatu in u mondu ".

INIZIAMU A PRODUZIONE MASSA DI TRENI ELETTRICI NAZIUNI

Karaismailoğlu, chì hà nutatu chì a custruzzione di 4 chilometri di ferrovie in Turchia cuntinueghja è cuntinueghja à aumentà, hà enfatizatu chì u settore ferroviariu hè impurtante micca solu in u trasportu di passageri, ma ancu in a logistica. Karaismailoğlu hà dettu chì "i ferrovie sò indispensabili soprattuttu per riduce l'emissioni di carbonu, in l'energia verde è per stabilisce e cunnessione in a catena di fornitura" è hà dettu chì a produzzione di massa di "treni elettrici naziunali" adattati per 500 chilometri à l'ora hè iniziata.

Karaismailoğlu hà dichjaratu chì u primu trenu elettricu naziunale hà realizatu una prova di 10 mila chilometri è a prova di u sicondu trenu hà cuminciatu, è hà cuntinuatu cusì:

"Spergu, avemu u scopu di inizià u trasportu di passageri ottenendu u certificatu in i prossimi mesi. Allora u sicondu è u terzu setti sò digià travagliatu nantu à a cinta. A so continuazione hè u travagliu di cuncepimentu di u nostru trenu elettricu naziunale, chì hà una vitezza di 225 chilometri, è hè vicinu à finisce. Ci hè ancu un prugressu significativu quì. Oltre à questu, a nostra urganizazione è i travaglii di cuncepimentu cuntinueghjanu à pruduce treni cù velocità di 250 chilometri è sopra in Turchia. Di sicuru, questu hè un campu assai grande. In verità, simu in una corsa per sapè cumu pudemu fà queste cose senza scuzzulate troppu u pesu finanziariu di u nostru paese, postu chì sò impieghi d'alta tecnulugia è costosi. Spergu chì ci saranu sviluppi assai impurtanti in quantu à e ferrovie in u nostru paese in i ghjorni à vene ".

Esse u primu à cummentà

lascia una risposta

U vostru indirizzu email ùn seranu micca publicatu.


*