A rete Wi-Fi gratuita si espande in Ankara

A rete Wi-Fi gratuita si espande in Ankara
A rete Wi-Fi gratuita si espande in Ankara

A Municipalità Metropolitana di Ankara cuntinueghja à espansione e rete Internet gratuiti in u scopu di l'iniziativa di trasfurmazioni digitale chì hà iniziatu in tutta a cità. In a Fase 1 parte di u prugettu, chì u travagliu di a Fase 2 hè stata finita, u serviziu di Internet gratuitu hà cuminciatu à esse furnitu à 18 punti. Cusì; U numaru di lochi induve u serviziu di Internet wireless gratuitu hè furnitu in Ankara hà righjuntu 57.

A Municipalità Metropolitana di Ankara cuntinueghja à cunnette a capitale cù e rete Internet wireless.

A Municipalità Metropolitana di Ankara, chì hà iniziatu a trasfurmazioni digitale in a capitale in u scopu di i studii BLD 4.0, espansione a so rete internet gratuita in piazze di cità è spazii di recreazione ghjornu per ghjornu. U Dipartimentu di Tecnulugia di l'Informazione di ABB, chì prima avia lanciatu un serviziu Wi-Fi gratuitu in 1 piazze è spazii di recreazione in u scopu di l'opere di a Fase 34, hà acceleratu i studii di Fase 2 di u prugettu.

Cù l'opere di a Fase 2, u serviziu Internet gratuitu serà furnitu in 31 più piazze è spazii di recreazione.

SERVIZU INTERNET GRATUITU DISPONIBILE À 18 NOVU PUNTI

Mentre a Fase 1 di u prugettu internet gratuitu, chì u sindaco di a municipalità metropolitana di Ankara, Mansur Yavaş, hà qualificatu cum'è un "dirittu umanu fundamentale", hè stata cumpletata, u serviziu Internet hà cuminciatu à esse furnitu in parechji punti di a Fase 2 di u prugettu.

U numeru di punti serviti in a Fase 2 di u prughjettu di l'internet gratuitu realizatu da u Dipartimentu di Tecnulugia di l'Informazione hè aumentatu à 18. In u scopu di i studii di Fase 2; "Centru di vita di famiglia Kuscağız, Karşıyaka Cimiteru (puntu di preghiera è cundolenze), Parcu Göksu, Parcu Elmadağ İsmet Paşa, Altınpark, 50. Parcu Yıl, Parcu Haydar Aliyev, Parcu Botanicu 1 è 2, Parcu Seğmenler, Parcu Ali Dinçer, Parcu Demetevler, Parcu Mamak Şafaktepe, Parcu Cemre, I punti Wi-Fi sò stati creati in Genclik Park, Zafer Park, Atlantis Park è Keçiören Pet Park.

Cù i novi punti messi in funziunamentu, u numeru tutale di piazze è spazii di recreazione induve hè furnitu un serviziu Wi-Fi gratuitu hà righjuntu 57.

I CENTRI CITTÀ SONT SATISFATTI DI U SERVIZU WIFI

I residenti di a capitale mostranu un grande interessu in u serviziu Wi-Fi, chì pò esse attivamente utilizatu à 57 punti. I citadini chì anu benefiziu di u serviziu Wi-Fi lanciatu in piazze è parchi di cità anu dettu:

-Fevzi Anıl Kılıç: "Questa applicazione era assai utile. A volte, quandu ùn avemu micca internet, cunnettamu à Internet quì. Ùn spendemu nunda da a nostra sacchetta. "Studiemu è fighjemu filmi in u parcu".

-Taha Karasakal: "Portu u mo urdinatore à i parchi, accede à Internet è fà u mo travagliu. "Hè ancu benefiziu u nostru budgetu".

-Samet Şahin: "Sò assai cuntentu di u serviziu Wi-Fi. Almenu a mo fattura ùn pare micca alta. Aghju ancu altri amichi chì utilizanu Internet. I più à sente a musica. "Ùn perdo micca soldi da a mo sacchetta è li spende in altrò".

-Merve Ulucak: "Pensu chì stu serviziu hè assai impurtante. Ci sò parechje grandi università in Ankara. Dunque, hè statu un serviziu assai preziosu per i studienti ".

-Zarife Gökmen: "Hè statu un grande serviziu. Avemu ancu aduprà l'internet quandu ghjunghjemu à u parcu. Hè ancu assai prufittu per u budgetu. "Contribuisce à a borsa di i nostri figlioli".

-Hüsniye Çağlayan: "Hè stata una applicazione assai bella. "Era un prughjettu assai bonu per quelli chì ùn anu micca accessu à Internet".

-Saadet Taşal: "I ghjovani venenu constantemente à i parchi è l'internet hè indispensabile in questa età. "U fattu chì hè liberu hè assai vantaghju per i studienti".

-Ali Uçan: "Questu hè un travagliu logicu chì deve esse fattu in questi cundizioni ecunomichi. Apprezzu i prughjetti cuncintrati à i ghjovani. A cità metropolitana produce prughjetti secondu i desideri è i bisogni di i ghjovani. Felicita a cità metropolitana per questu mutivu ".

Esse u primu à cummentà

lascia una risposta

U vostru indirizzu email ùn seranu micca publicatu.


*