A Trasformazione Urbana Esemplaru principia in Gaziemir

A Trasformazione Urbana Esemplaru principia in Gaziemir
A Trasformazione Urbana Esemplaru principia in Gaziemir

I fundamenti di a prima fase sò stati posti cù una cerimonia in Gaziemir Aktepe Emrez, induve a Municipalità Metropolitana di İzmir realiza travaglii di trasfurmazioni urbane cun 100% cunsensu è principii di trasfurmazioni in situ. U presidente di CHP, Kemal Kılıçdaroğlu, hà dettu: "Ciò chì u guvernu ùn pò micca fà, i nostri sindaci facenu. Sò fieru di esse un deputatu İzmir ", disse. Sindaco di a Municipalità Metropolitana di Izmir Tunç Soyer Hà dichjaratu ancu chì travaglianu duramente per custruisce un ghjovanu Izmir.

Sindaco di a Municipalità Metropolitana di Izmir Tunç SoyerA Municipalità Metropolitana, chì hà acceleratu u prucessu includendu İZBETON è cooperative in prughjetti di trasfurmazioni urbane in linea cù a visione di a cità resistente di Turchia, hà stabilitu a fundazione di a prima fase in l'Area di Trasformazione Urbana di Gaziemir Aktepe Emrez. U presidente di CHP Kemal Kılıçdaroğlu è a so moglia Selvi Kılıçdaroğlu, sindaco di a municipalità metropolitana di İzmir, anu assistitu à a cerimonia di inaugurazione di a trasfurmazione, chì si terrà à un costu di circa 151 milioni di lire è nantu à una superficie di 39 mila metri quadrati. Tunç Soyer, i dirigenti di CHP, u membru di l'Assemblea di u Partitu CHP Rıfat Nalbantoğlu, u presidente provinciale di CHP İzmir Deniz Yücel, i sindaci di u distrittu, l'affari, i capi è i citadini anu participatu.

Enfasi di trasfurmazioni urbane in u locu da Kılıçdaroğlu

Parlendu à a ceremonia, u presidente di CHP Kemal Kılıçdaroğlu hà enfatizatu l'impurtanza di a trasfurmazioni in situ è ​​hà dettu: "Tutti ghjunti quì da diverse parti di l'Anatolia in qualchì modu. I slums sò stati custruiti, avete stallatu. L'opportunità eranu limitate. Ma a ghjente vole campà in cundizioni megliu. E so case devenu esse abitabili. Hè necessariu di ottene un standard di vita degne di una cità. Questa hè una zona di terramotu è ci hè statu assai dulore. Stu dulore deve esse alluntanatu. E case devenu esse resistenti à i terremoti. A cultura di u vicinatu deve esse mantenuta viva. Ùn pudete micca distrughje a so cultura mandendu a ghjente in un locu, cunducendu in un locu, dendu l'abitazione in diversi lochi. Sta cultura deve campà in quellu quartiere ", disse.

"Ùn sarete micca in cuntattu cù u cuntrattu"

Kemal Kılıçdaroğlu hà ancu dichjaratu chì deve esse una guaranzia in a trasfurmazioni urbane è hà dettu: "U pruprietariu di u dirittu chì a so casa serà demolita duverebbe dì:" Iè, a mo casa hè stata demolita, ma aghju avutu una casa più bella in sicurezza ". . Hà patitu in u passatu. Istanbul Fikirtepe ùn hè micca un avvenimentu per esse facilmente scurdatu in Turchia. I nostri merri ùn anu micca permessu di fà prublemi. U vostru interlocutore hè a municipalità, ùn avete micca trattatu cù u cuntrattu. A cumuna a farà, u garanti sarà a cumuna. A fiducia hè unu di i punti chjave di sta attività. E vostre case cumincianu è finiscinu à tempu in cunfidenza ", disse.

"I nostri sindaci facenu ciò chì ùn ponu micca fà"

Dichjarà ch'ellu vulia assistisce à a ceremonia di consegna chjave di a prima tappa, chì a fundazione hè stata stabilita, u presidente di CHP, Kemal Kılıçdaroğlu, hà dichjaratu chì i sindaci CHP sò stati bluccati in a continuazione di u so discorsu è hà dettu: "Aghju dettu à i mo amichi à u sindaco. . Ùn averete mai, mai scuse. In fatti, u nostru sindaco di a municipalità metropolitana di Izmir hà dettu ancu questu. "Ùn simu micca una autorità di scusa", disse. U travagliu in questu quadru. Un ringraziu di cori à tutti i mo cumpagni di merre. I nostri merri facenu ciò chì u guvernu ùn pò fà. Ci sò grandi prublemi in i lochi induve i nostri citadini di u Partitu AK vivenu. Viderà, quandu pigliamu u putere, ci focaliremu nantu à i prublemi di tutti i nostri citadini, induve sò in Turchia, è li risolveremu ".

"Sò ancu fieru di esse un diputatu di Izmir"

Kılıçdaroğlu hà finitu u so discorsu cusì: "Sò fieru di esse un deputatu di İzmir. Hè unu di i mo duveri di serve vi è di esprime i vostri prublemi in u parlamentu. Sapemu chì ci sò qualchi prublemi cù l'attu quì. Aghju dumandatu à u nostru Vicepresidente di u Gruppu Engin Altay per risolve u prublema. Mentre chì a questione hè discututa in u parlamentu, vulemu chì a ghjente di İzmir fighjulà queste riunioni. Fixemu stu prublema. Vi vogliu campà in pace in queste belle case ".

Spiegò u travagliu in corso in 6 regioni

Parlendu à a cerimonia, u sindaco di a municipalità metropolitana di Izmir Tunç Soyer, hà dettu chì anu apertu una nova pagina in a trasfurmazione umana è amichevule di a natura di Izmir. Enfatizendu chì stabiliranu unu di i più belli quartieri di Izmir, u presidente Tunç Soyer"U vechju edifiziu di Izmir hè unu di i prublemi principali di a nostra cità. Sapemu questu assai bè. Ùn hè micca faciule d'urganizà sta mancanza di pianificazione chì hè accaduta annantu à un periudu di più di mezu seculu. Avemu principiatu u nostru travagliu nantu à una zona di 248 ettari in sei regioni per risolve stu prublema è per assicurà chì ogni citadinu di İzmir hà l'abitazione sicura è sana chì si merita. Spieghendu chì anu realizatu a trasfurmazioni di İzmir passu à passu in Gaziemir, Ege Mahallesi, Uzundere, Ballıkuyu, Çiğli Güzeltepe è Örnekköy, u sindaco Soyer hà dichjaratu chì travaglianu cù tutte e so forze per custruisce un ghjovanu İzmir. U presidente Soyer,

Espristendu chì piglianu a trasfurmazioni cum'è una basa in i so travaglii di trasfurmazioni urbani cun un centu per centu cunsensu, hà ancu ricurdatu chì realizanu i prughjetti cù l'assicuranza è u garanti di a Municipalità Metropolitana di Izmir.

"I nostri citadini sò diventati l'imprenditori di i so propri edifici"

Ricordendu ch'elli mettenu in pratica u mudellu cooperativu chì anu implementatu in parechji spazii per i citadini chì eranu in una situazione difficiule dopu à u terrimotu di u 30 d'ottobre, u sindaco Soyer hà dettu: "Avemu vistu chì u nostru pòpulu hè sete di un approcciu di l'amministrazione publica chì ponu fiducia. è affidatevi. Cù u mudellu cooperativu, i nostri citadini sò diventati l'imprenditori di i so propri edifici, è noi, cum'è a Municipalità Metropolitana, stavamu cun elli in tutte e tappe. Avemu dimustratu una volta di più chì pudemu superà qualcosa quandu si riuniscenu. Cridemu chì avemu da custruisce l'avvene di Turchia inseme, cù una mente cumuna. U presidente Soyer hà cunclusu u so discorsu cù e seguenti parolle: "Vogliu sprime a mo gratitudine à u nostru presidente Kemal Kılıçdaroğlu, chì ci hà datu forza, ci hà incuraghjitu tutti cù u so curaggiu, è hà datu speranza à İzmir è à tutta a Turchia.

Enfasi nantu à l'esempiu di Izmir in a trasfurmazioni urbani

U presidente di a Cooperativa di Edifici di l'Abitazione di Gaziemir, Serdar Deniz, hà ancu dichjaratu chì, grazia à i travaglii di trasfurmazioni, a cità serà rinnuvata in modu mudernu in sulidarità, "Sempre chì Izmir hà un prublema, u populu di Izmir ùn si ferma micca. U mudellu Izmir hè ancu impurtante in a trasfurmazioni urbani. Hè un mudellu in quale risolvemu prughjetti chì aspettanu dapoi anni è chì ùn avanzanu micca cù sulidarità. In altri palori, hè u mudellu chì taglia u so ventre. Cum'è l'affari di Izmir, mettemu e nostre mani sottu a rispunsabilità. U populu di Izmir hà fiducia in noi, è seremu degni di sta fiducia. Cumpiteremu è trasmettemu e case in pocu tempu ", disse.

"Sò assai felice oghje, cumencia a trasfurmazioni urbane"

U sindaco di Gaziemir Halil Arda hà dettu: "Aghju vistu ciò chì hè accadutu in questu quartiere per 15 anni. Dapoi 15 anni, ci hè stata una prova di trasfurmazioni urbane. Sò assai cuntentu oghje, a trasfurmazioni urbane principia. I citadini campanu quì a primavera. Sottu a dirigenza di u nostru presidente CHP, tutta a Turchia sperimentarà a primavera ", disse.

Una nova vita in Gaziemir

Filiale di a Municipalità Metropolitana di İzmir İZBETON A.Ş. è A Cooperativa di Custruzzione di l'Abitazione di Gaziemir U 28 di ferraghju di u 2022, un protocolu hè statu firmatu per inizià a custruzzione di a prima fase. In a prima fase custituita da 7 blocchi, 275 residenze è 15 posti di travagliu seranu custruiti. Quandu u travagliu, chì serà realizatu nantu à una zona di 151 mila metri quadrati cù un costu di circa 39 milioni di lire, hè finitu, i citadini anu accessu à un abitazione sana è resistente à i terrimoti. In a seconda fase, circa 300 unità indipendenti seranu custruite. Quandu u prugettu hè finitu, circa 10 mila residenze, posti di travagliu, unità turistiche è cummerciale seranu custruite in a regione.

Presidente Tunç Soyer Grand Petroleum Products Construction Ready-Mixed Concrete Special Education Services Tourism Auto Industry and Trade Limited Company, chì hà vintu l'offerta per a custruzzione di a seconda tappa u 27 di lugliu di u 2022, hà firmatu u cuntrattu per inizià i travaglii di custruzzione.

Esse u primu à cummentà

lascia una risposta

U vostru indirizzu email ùn seranu micca publicatu.


*