Kavaklıdere Life Valley, chì riunisce u verde è u mare in Beylikdüzü, hè stata aperta

Kavaklıdere Life Valley, Purtendu u Mari Verde à Beylikdüzü, hè stata aperta
Kavaklıdere Life Valley, chì riunisce u verde è u mare in Beylikdüzü, hè stata aperta

U presidente di l'IMM Ekrem İmamoğluhà fattu una altra prumessa elettorale diventata. U prughjettu Life Valley, iniziatu da İmamoğlu durante u so mandatu di sindaco di u distrittu, si sparghje in parechji distretti di Istanbul da est à punente. U sindaco İmamoğlu, chì hà apertu u Kavaklıdere Yaşam Vadisi, chì unisce u cinturione verde cù u mare in Beylikdüzü, hà dettu: "Vemu i sforzi di una manciata di persone per ostaculi, aggravaci è impediscenu. Pruvanu di cundannaci ancu cù un prucessu ridiculu. Culpanu u nostru paese per a lege è a ghjustizia, ma ùn anu micca successu. Perchè avemu 16 milioni di persone, i mo compatrioti di Istanbul, chì ci seguitanu è interiorizanu u nostru travagliu. In fatti, stu paese hà 86 milioni di citadini cuscienziosi, ùn anu micca successu ".

A Municipalità Metropolitana di Istanbul (IMM) cuntinueghja à abbellisce a faccia di Istanbul. U presidente di l'IMM Ekrem İmamoğluL'ultima fase di Beylikdüzü Yaşam Vadisi, a prima valle di vita purtata da Istanbul à Istanbul, hè stata cumpletata. Beylikdüzü hè statu trasfurmatu in spazi viventi induve a ghjente di a regione è tutti i Istanbuliti ponu benefiziu è respira. Kavaklıdere Yaşam Vadisi 3, 4 è 5 tappe, chì hà fattu u distrittu più verde, più suciale è più mudernu, hà purtatu a cintura di a valle cù u mare.

Kavaklıdere Life Valley, 150 km di lunghezza è 150 metri quadrati, purtatu à Istanbul da İBB in u scopu di "4,5 Prughjetti in 301 Days"; U presidente di l'IMM Ekrem İmamoğlu, u sindaco di Beylikdüzü Mehmet Murat Çalık, burocrati IMM, rapprisentanti di partiti pulitichi, capi è residenti di Istanbul cù a participazione di a ceremonia hè stata aperta.

İMAMOĞLU: "MENTE À VERDE CU LOGICA, CONCRETE CU L'ALTRI"

Parlendu à a ceremonia, u presidente IMM Ekrem İmamoğluDichjarà chì hè una felicità sfarente per a ghjente di esse in a so casa cù a so propria corsa, hà dettu chì invece di valli di cimentu, l'era di i Valli di a Vita hè iniziata in Istanbul è chì e speranze di a vita di a ghjente sò rinfurzate cum'è i spazi vioti diventanu. spazii verdi. Enfatizendu chì i residenti di u distrittu sanu assai bè cumu a Valle di a Vita hà cambiatu a vita in Beylikdüzü, İmamoğlu hà dettu:

"Vogliu dichjarà chì sperimentà u cambiamentu è a trasfurmazioni quì rinforza i nostri sogni nantu à Istanbul. Issi corridori d'aria naturali, l'ossigenu chì offre è una vita sana significanu generazioni sane. Avemu creatu stu bellu travagliu aghjunghjendu scienza è tecnica à u travagliu. Vi dicu a trasfurmazioni in dui maneri. Induve cù a mente, cù a logica; à induve cù l'altru. In a prima mità di l'anni 90, un prughjettu chjamatu Pond hè statu implementatu da Emlak Konut. Circavamu d'andà à fighjà quella bella zona verde è di fà un sforzu per rializà a trasfurmazioni quì u più prestu pussibule. Quandu sò diventatu u sindaco di u distrittu, avemu realizatu u Beylikdüzü Yaşam Vadisi intagliendu u primu prughjettu. Mentu ghjustu, mente tecnica, mente chì pensa à i so citadini per 6 anni, avemu furnitu sta cità cù 6 milioni di metri quadrati di spaziu verde in un periodu di 1,5 anni. Avemu per finisce a strada Rıfat Ilgaz. Serà u ramu di a nostra valle di vita chì si stende da quella seccione à Migros è E5. Cume avemu sunniatu, 32 anni dopu, cum'è un ghjovanu di 20 anni chì sunnieghja, mi piace assai. Dicu à i ghjovani è i zitelli di sta cità, imaginate e cose belle. Sognu è travaglià dura. Siate eticu è ghjustu. Di sicuru, vincerete è rende u vostru sognu realtà. Cum'è noi campemu oghje. In u prughjettu di u stagnu, una altra mente dominante hè intervenuta. Cù a cooperazione di Başakşehir è u silenziu İBB di quellu periodu è Emlak Konut di stu periodu, quella bella zona si trasformò in cimentu ".

Esprimendu chì sò in un intensu sforzu per realizà 21 valli di vita in Istanbul, da e coste di u Cornu d'Oro à Silivri, da Pendik à Ayamamaya, da Çekmeköy à Baltalimanı, da Tuzla à Ortaköy, da Kurbağalıdere à parechji altri prughjetti, İmamoğlu hà dettu. chì i risorsi di a cità Hà nutatu ch'elli anu attribuitu à i prughjetti chì facenu felici 16 milioni di persone, micca à l'opere assurde chì facenu felici una manata di persone.

"A LEGGE E U NOSTRU PAESE"

Enfatizendu chì ci hè una amministrazione assai determinata è un populu assai determinatu in Istanbul è chì sta determinazione porterà sta cità à una trasfurmazione assai bona, İmamoğlu hà parlatu di u prucessu di prucessu contru à ellu cù e seguenti parolle:

"Videmu una manciata di sforzi di a ghjente per degradà è impedisce di ci impediscenu. Pruvanu di cundannaci ancu cù un prucessu ridiculu. Culpanu u nostru paese per a lege è a ghjustizia. Ma ùn anu micca successu. Perchè sò sicuru chì avemu 16 milioni di persone, i mo compatrioti di Istanbul, chì ci seguitanu, capiscenu è interiorizanu u travagliu chì facemu. In fatti, stu paese hà 86 milioni di citadini cuscienziosi, ùn anu micca successu. A ghjente onesta cuntinuerà à vince in stu paese. Aghju avutu a mo forza è energia da voi. Continuu à cumprà. Ti ringraziu veramente tutti da u fondu di u mo core ".

ÇALIK: "Avemu un sognu cù u presidente İMAMOĞLU"

U sindaco di Beylikdüzü, Murat Çalık, hà dettu ancu chì Istanbul hè stata consegnata à u béton, soprattuttu in l'ultimi 20 anni, cù a preoccupazione di l'affittu, è hà dettu chì i prughjetti utilizati com'è mezzu per generà affittu anu distaccatu spazii publichi da u publicu è debilitatu u suciale. vita. Ministru Ekrem İmamoğlu Sottulineendu chì l'amministrazione di l'IMM sottu a presidenza di l'IMM face un intensu sforzu per invertisce sta situazione, Çalık hà cuntinuatu e so parolle cusì:

"U studiu Istanbul Vision 2050, chì hè statu recentemente spartutu cù u publicu, hè un indicatore impurtante di stu sforzu è hè una strada di strada ideale per a nostra cità per avè un futuru più ghjustu, più verde è più vivibile. Avemu avutu un sognu inseme cù u nostru presidente Ekrem in Beylikdüzü. Era u sognu di rinfurzà a vita cumuna in a nostra cità è di purtà i cumunu à a nostra cità. Pudemu sta idea di partenariatu in u nostru focus in ogni prughjettu chì implementemu in Beylikdüzü. Per furtuna, da 2019, micca solu Beylikdüzü, Ekrem İmamoğlu Sottu à a so dirigenza, l'intera Istanbul hà ottinutu sta cunniscenza cumuna. Yaşam Vadisi ùn hè micca solu un parcu, hè un spaziu di vita cumunu chì aghjunghje energia, felicità è un sensu di libertà à a vita di e persone di Beylikdüzü. Hè un locu di scontru per i ghjovani è un'oasi esemplare per i Istanbuliti. Avemu purtatu una zona verde di 7 milione 1 mila metri quadrati cù una lunghezza tutale di 200 km à a nostra cità. Ringraziu sinceramente u nostru presidente Ekrem è a so squadra ".

Dopu à i discorsi à a ceremonia, u sindaco İmamoğlu è Murat Çalık è altri participanti anu tagliatu nastri è apertu Kavaklıdere Yaşam Vadisi. İmamoğlu è u so entourage anu viaghjatu à a valle cù i so carri di golf è scontru cù i citadini. sohbet è hà ricevutu un briefing da i funzionari İSKİ nantu à u travagliu fattu. Dopu à a ceremonia, Çal Group hà datu un cuncertu cù u cuncettu di "For Nature".

300 mila metri quadrati di nova zona verde

L'ultime tappe di Yaşam Vadisi, chì a 1a è a 2a tappa sò state precedentemente finite da a municipalità di u distrittu in Beylikdüzü, sò state ancu finite. In Beylikdüzü Kavaklıdere Life Valley, chì hè stata realizata cù una lunghezza di 4 mila 550 metri è una superficie di 301 mila 700 metri quatratu; Ci sò piazze induve si ponu fà diverse attività suciali, una biblioteca, spazii di lettura, tunnel di ghjocu, è campi di ghjocu senza barriere per i zitelli. Cù a fine di tutte e tappe, Beylikdüzü Yaşam Vadisi hà ancu scuntratu u mare.

In u scopu di i travaglii realizati da İSKİ, hè stata realizata principalmente a riabilitazione di u flussu. 2.185 metri d'acqua residuale è 3.975 metri di canali d'acqua di tempesta sò stati custruiti. Cusì, l'acqua residuale mischjata cù u Mari di Marmara hè stata consegnata à Ambarlı Advanced Biological Wastewater Treatment Plant.

Ci sò anfiteatri verdi, percorsi per caminari è biciclette, terrazze di vista, picnic è spazii di riposu, tunnel di piante, piscine, parchi di allenamentu di strada, parchi di riciclamentu, attelli d'arte è gruppi di vista custiera induve parechji avvenimenti ponu esse tenuti. Tutti questi sforzi sò stati compru per 500 milioni di lire.

21 DI 5 PROJETTI VALLES SONT COMPLETI

Grazie à u prugettu, l'imaghjini sporchi chì sò accaduti intornu à Kavaklıdere sò diventati a storia. Hè stata trasfurmata in spazi viventi induve a ghjente di a regione è tutti l'Istambulite ponu benefiziu è respira. İBB hà pianificatu a custruzzione di 21 valli di vita in Istanbul. Da ghjugnu 2019 finu à oghje; Hacetderesi Yaşam Vadisi 1st Stage, Beylikdüzü Yaşam Vadisi 3rd 4th and 5th stage, Golden Horn Coasts Green Corridor è Life Valley 1st Stage, Silivri Boğluca Life Valley 1st and 2nd stage è Pendik Life Valley 1st Stage sò stati cumpletati è messi in serviziu. Mentre a custruzzione di 12 prughjetti di valle di vita cuntinueghja, a custruzzione di 7 valli novi hè prevista.

Esse u primu à cummentà

lascia una risposta

U vostru indirizzu email ùn seranu micca publicatu.


*