Ahmet Emre Olur hè statu pigliatu in Tirana è purtatu in Turchia

Ahmet Emre Olur hè statu pigliatu in Tirana è purtatu in Turchia
Ahmet Emre Olur hè statu pigliatu in Tirana è purtatu in Turchia

U Ministeru di l'Interior, Direzzione Generale di Sicurezza annuncia chì Ahmet Emre Olur, chì hè vulsutu da l'autorità ghjudiziarie à u livellu naziunale è un membru di l'urganizazione criminali Sedat Peker, hè statu catturatu in Tirana, Albania è purtatu in Turchia.

Ahmet Emre Olur, un membru di l'urganisazione criminali Sedat Peker, chì hè vulsutu da l'autorità ghjudiziarie à u livellu naziunale, hè statu pigliatu in Tirana, Albania, è purtatu in Turchia.

A dichjarazione di u Ministeru di l'Interior, Direzzione Generale di Sicurezza hè a siguenti:

Sedat Peker, chì era vulutu da e nostre autorità ghjudiziarie à u livellu naziunale per i crimini di "Minacce", "Gloring the Crime and the Criminal", "Insulting", "Membership of an Organization Stablished to Commit a Crime", "Simple Injury". ", "Insulting with a Voice, Scrit or Video Message". In u scopu di i studii realizati per localizà Ahmet Emre Olur, un membru di l'urganisazione criminali, hè statu determinatu chì a persona andò in Macedonia di u Nordu da u nostru paese u 23.05.2021. .XNUMX.

A currispundenza hè stata fatta cù l'unità di l'Interpol di Macedonia di u Nordu è di i Paesi Balcani in quantu à u locu di a persona è hè statu determinatu chì si n'andò in UAE-Abu Dhabi u 12.09.2022 via Albania Tirana. U 16.09.2022, dopu chì a Presidenza di l'Organizazione di l'Intelligenza Naziunale è l'Ambasciata di Abu-Dhabi anu infurmatu à u nostru Dipartimentu di Pulizzia chì seria deportatu da l'Emirati Arabi Uniti, hè statu determinatu chì a persona in quistione andava in Serbia per via di u strettu seguitu. fattu da u nostru Dipartimentu di Pulizzia. Tuttavia, l'autorità serbe ùn anu pussutu dà una risposta positiva à a nostra dumanda di deportazione, postu chì era un passageru internaziunale. In u risultatu di u cuntattu direttu stabilitu da a Direzzione Generale di Sicurezza albanese, l'Interpol albanese è i Ministri di l'Interior, a persona chì era determinata à attraversà a Serbia à l'Albania Tirana hè stata arrestata da a polizia albanese à l'aeroportu di Tirana u 17.09.2022. 06 à 00:XNUMX.

In questu rispettu, Ahmet Emre Olur, chì si n'andò in Albania-Tirana per piglià a persona in quistione, hè statu purtatu da Tirana-Albania in u volu à 18.09.2022:06 u 30 da l'Interpol è i funzionari di u Dipartimentu KOM, è hè statu purtatu à L'aeroportu d'Istanbul per l'interrogatori è i prucessi ghjudiziali. Hè statu consegnatu à l'ufficiali di u Dipartimentu di A lotta contru a criminalità organizata ".

Esse u primu à cummentà

lascia una risposta

U vostru indirizzu email ùn seranu micca publicatu.


*