Başpehlivan Doğan hè statu longu in Boyalı Wrestling

Baspehlivan Dogan hè statu altu in i so Gures dipinti
Başpehlivan Doğan hè statu longu in Boyalı Wrestling

U Painted Wrestling Festival, urganizatu per a 21ª volta questu annu da a municipalità di Dulkadiroğlu, hà battu record cù a participazione di spettatori è atleti. Doğan Uzun diventò u capu di lotta in Boyalı Wrestling.

Un totale di 683 atleti hà participatu à i cuncorsi urganizati cumuna cù a Federazione Sportiva Tradizionale. Hè statu infurmatu chì u record turcu hè statu battutu cù questa participazione.

U sindaco di Dulkadiroğlu Necati Okay, chì hà fattu u discorsu d'apertura di i partiti di lotta, hà manifestatu a so satisfaczione per l'interessu manifestatu in a lotta.

U presidente Okay, in u so discorsu, hà dettu: "Avemu purtatu una bella facilità in questa regione, chì chjamemu u lettu di u lottatore. Stu stabilimentu spurtivu, chì serve à i nostri ghjovani è atleti chì campanu in u rughjonu, attira l'attenzione cù i so spogliatoi, l'infermeria, u campu d'erba unicu, i tribune larghe, i lochi di riposu sportiu è i spazii suciali. Cette région attire l'attention grâce à sa passion pour la lutte et les précieux lutteurs qu'il a entraînés. disse.

Campioni di categoria Junior: İbrahim Efe Ünaldı in 30 chilò, Cuma Hanolçi in 35 chilò, Hasan Dağlı in 40 chilò, Mert Semih Ünalan in 45 chilò, Emirhan Demir in 50 chilò, Rıfat Karaoğlan in 55 chilò Ahmet campioni di categoria 60 kilos Gızılos: , Hakan Kazci in 65 chilò, 70 chilò Ertuğrul Kahveci in chilò, Mikail Topal in 75 chilò, Nuri Temur in 80 chilò, Fatih Karataş in 90 chilò è Doğan Uzun divintò u capu di lotta.

Campioni di a categuria di lotta di u paese: Halis Kurt in 60 chilò, Halil Çınar in 70 chilò, Sadullah Kaydı in 80 chilò, Burhan Kaydı è Faruk Bal in 90 chilò sò diventati i principali lottatori.

Esse u primu à cummentà

lascia una risposta

U vostru indirizzu email ùn seranu micca publicatu.


*