Campionatu Turcu di Skateboarding in Esenyurt

Campionatu Turcu di Skateboarding in Esenyurt
Campionatu Turcu di Skateboarding in Esenyurt

3 atleti licenziati cumpetenu in a 70a tappa di u Campionatu Turchia di Skateboard Street Discipline, ospitata da a Federazione Turca di Skateboarding è ospitata da a Municipalità di Esenyurt.

L'urganizazione chì hà fattu in u parcu di skateboard in u Martyrs Park, Sicritariu Generale di a Federazione Turca di Skateboarding Muhsin Mete, Membru di u Cunsigliu di a Federazione Turca di Skateboarding Kürşat Onbaşlı, Vice Sindaco di Esenyurt Municipality Veysel Bal, Selçuk Günerhan, Hayrettin Babahan, Günnur Yıldırım, Cemal Güneysu, u presidente di u distrittu CHP Esenyurt Hüseyin Ergin. , i membri di u cunsigliu è i gestori di unità anu assistitu.

Dopu à e gare, in quale un totale di 9 atleti licenziati, 20 femine è 50 maschili, da 70 diverse cità, vale à dì Ankara, Karaman, Kayseri, Konya, İzmir, Denizli, Kocaeli, Çankırı è Istanbul, 8 atleti qualificati per participà. nelle gare finali.

"Atleti da tutta a Turchia anu participatu"

Tuncay Koçal, l'addestratore di a squadra naziunale di skateboarding, hà dettu chì l'atleti chì anu ottenutu un diploma in e gare anu u dirittu di entra in a squadra naziunale, "Organizzeremu campi di a squadra naziunale subitu dopu à e tappe è anu a pussibilità di esse inclusi in a Parigi 2024. Prucessu di l'Olimpiadi, chì simu in a Squadra Naziunale ". hà fattu una dichjarazione.

Hè statu dichjaratu chì l'atleti chì anu classificatu à a fine di a cumpetizione seranu premiati da a Municipalità di Esenyurt.

Esse u primu à cummentà

lascia una risposta

U vostru indirizzu email ùn seranu micca publicatu.


*