Çatalca New İSKİ Service Building Apertu

Catalca U novu bastimentu di serviziu ISKI hè apertu
Çatalca New İSKİ Service Building Apertu

U presidente di l'IMM Ekrem İmamoğluhà apertu u novu edifiziu di serviziu custruitu da İSKİ cun un investimentu di 35 milioni di lire in Çatalca in u scopu di a maratona "150 Prughjetti in 150 Days". Parlendu à l'apertura di l'edificiu di serviziu chì servirà à circa 75 mila persone, İmamoğlu hà attiratu l'attenzione à e difficultà ecunomiche pusate à İSKİ. Indittendu chì İSKİ hè in l'ultimu postu trà e grande cità in Turchia in quantu à u costu di serviziu, İmamoğlu hà dettu: "Mentre a fattura di l'acqua di İSKİ era di circa 200 milioni di TL in ghjennaghju, - Mi vergogna di dì chì in vechji soldi, 200. trilioni di TL - attualmente a fattura mensile di l'acqua hè di 600 milioni di TL. Si avvicinava à un milione di dollari. Dunque simu luttendu cù una caminata cusì grande ", disse. Dicendu: "Alcune persone dicenu chì i soldi di l'acqua hè un pesu enormu per a ghjente", İmamoğlu hà dettu: "Quandu avemu pigliatu l'uffiziu, i vostri bollette d'acqua è di l'electricità eranu quasi listessi. Fighjate à a fattura di l'electricità cù l'acqua chì vene in casa oghje; quasi un quintu à un sestu. Allora a bolletta di l'acqua hè gratuita? Ùn hè micca acqua libera. Allora l'electricità hè ancu liberu. L'electricità hè ancu fatta da l'acqua chì scorri da e centrali idroelettriche. Ma ùn hè micca. L'acqua vene ancu quì cù soldi ", disse. Spartendu l'infurmazioni chì pruponeranu un budgetu supplementu per İSKİ à l'Assemblea IMM, chì si riuniscerà a settimana prossima, İmamoğlu hà dettu: "U bilanciu di İSKİ, a tarifa di İSKİ ùn hè micca pulitica. Hè u travagliu di versà l'acqua da u rubinettu di a nostra nazione. In questu cuntestu, vogliu chì tutti i partiti pulitichi chì anu un gruppu in l'Assemblea agiscenu cun sensibilità è esse attenti à escludiri İSKİ da questi cuncetti. Ch'elli ùn si vergognassi. È vogliu ch'elli piglianu decisioni di bilanciu raziunale chì si cunvene à Istanbul è à a nostra nazione ".

Sindaco di a Municipalità Metropolitana di Istanbul (IMM) Ekrem İmamoğlu, hà apertu u novu Edificiu di serviziu İSKİ Çatalca, a custruzzione di u quale hà iniziatu u 16 d'aprile di u 2020, u 150 di settembre, in parte di a maratona "150 Prughjetti in 9 Days". İmamoğlu hà fattu un discorsu à l'apertura di l'edificiu di serviziu in Ferhatpaşa Mahallesi, chì servirà à circa 75 mila citadini. Ricordendu chì u 9 di settembre hè à tempu a liberazione di İzmir da l'occupazione nemica è u 99u anniversariu di u Partitu Populare Republicanu (CHP), İmamoğlu hà dettu: "U primu mumentu chì aghju decisu di a pulitica, era impegnatu in a nostra nazione, a nostra Republica, Atatürk. principii è rivoluzioni. In l'annu 99 di u mo partitu, chì aghju cuminciatu à dì: "Faraghju ancu a pulitica", sò fieru è onoratu di serve a nostra antica cità di Istanbul, è di luttà per fà e cose chì a nostra nazione avissi. esse fieru di, cum'è membru CHP. Cum'è un membru CHP, cum'è un figliolu di u CHP, aghju sempre espressu questu: Esse membru di u partitu significa cumpiendu u vostru duvere di serve a vostra nazione. Per esse una bona festa, per esse una bona festa; Dà u dirittu di esse un membru di u partitu significa questu. Esse un membru di un partitu, fà tuttu in nome di u partitu ùn hè micca un capiscenu chì ogni modu hè permissibile. Esse un membru; significa di prutezzione è di sviluppà e santità di a nazione, di u statu è di a Republica, micca di quellu partitu. In questu cuntestu, ùn deve esse scurdatu chì i partiti sò un strumentu di serviziu è u principale hè a sopravvivenza di u nostru statu è nazione.

"Avemu MAESTRATU UN NOVA APPROCUM DI GESTIONE À IMM"

Indittendu chì Istanbul hè una cità chì corsa contru u tempu, İmamoğlu hà enfatizatu chì a cità hà trascuratu è ritardatu i prublemi. Enfatizendu chì sti prublemi ponu esse risolti usendu bè l'opportunità è agisce rapidamente, İmamoğlu hà dettu: "Gestisce Istanbul hè pussibule solu cù alta energia. Vogliu sottolineare chì avemu gestitu Istanbul per 3 anni cù una nova perspettiva, una nova comprensione di a gestione è, di sicuru, quella forza spirituale è una grande energia chì avemu ricevutu da voi. Semu focu annantu à pruduce un travagliu più veloce è ottene risultati più veloci cù tutte e nostre unità ". Nutendu chì a maratona "150 Prughjetti in 150 Days" hè un esempiu per u so travagliu, İmamoğlu hà dettu: "Continueremu à superà i prughjetti 150 in i prossimi 150 ghjorni. Perchè avà avemu duminatu un novu approcciu di gestione in IMM. Chì ghjè stu? Un approcciu di gestione chì hè liberu di rifiuti, discriminazioni è nepotismu. Ùn hè micca "Sò in u putere, tuttu ciò chì dicu succede"; Ùn hè micca un merre chì vene in Çatalca è dice: "La municipalità di Çatalca ùn hè micca di u nostru partitu" è ùn passa per a so porta, hè diventatu merre metropolitanu parlante. È continueremu à esse. Per via, lascià mi dicu ; Se avemu un avvenimentu in questu distrettu o simili, sicuramente invitemu u merre di quellu distrittu. Avemu fattu ancu quì. Ch'elli venenu o micca, di sicuru, tocca à elli. Li detemu ancu u dirittu di parlà quand'elli venenu. Escenu è sprimenu i so sentimenti quì. Continueremu à dà ", disse.

"SAPEMU CHE STA GESTIONE, STA SEDIA APPARTENNE DI U POPLU"

« Sapemu chì sta amministrazione, sta sede appartene à u populu ; cum'è sapemu chì a sede di u nostru amicu chì hè statu elettu stu mandatu in Çatalca appartene à u populu ", disse İmamoğlu è cuntinuò u so discorsu cù e seguenti parolle:

"U nostru amicu, u sindaco di Çatalca, rapprisenta ancu a so nazione. I rapprisentanu ancu a nostra nazione. S'ellu dice: "No, sò solu rapprisintendu u mo partitu ..." hè un altru. Ùn dicemu micca cusì, ùn l'accettamu micca. Vi invitemu induve andemu. Ùn dicu micca questu per Çatalca, dicu per 39 di 39 distretti. U Signore Hasan Akgün hè cunnisciutu in Büyükçekmece. Eru u sindaco di Beylikdüzü per 5 anni. Sò chì; sfurtunatamenti ùn eramu nè invitati nè visitati per 5 anni. Ùn hè micca assai doloroso ? Dicu questu cun tristezza. A li dicu. Hè assai doloroso. Allora facemu u cuntrariu. È perchè facemu questu, certi segmenti, micca solu certi rigioni, certi paesi, certi quartieri; Semu una gestione chì a so filusufìa hè di serve tutti. Ci hè serviziu, suluzione è pruduzzione per tutti i cantoni di Istanbul sottu a nostra gestione. Ci sò linee di metro in 150 prughjetti, ci sò ancu enormi spazii verdi. Ci sò ancu e piante di trattamentu. Ci sò ancu grandi prughjetti infrastrutturali. Avemu ancu i kindergartens chì ùn anu mai esistitu. Avemu dormitori studianti. Avemu dinò biblioteche, centri di salute, impianti sportivi. Parcheggi, strade, arrangiamenti di piazza... Ci hè un prucessu di rializà i prughjetti chì Istanbul merita. Di sicuru, ci hè una cunniscenza chì prutege a nostra spiritualità è cunserva ancu u nostru patrimoniu cù monumenti storichi, moschee è alcuni di i muri chì ci sò stati affidati. Avemu ancu facilità chì furniscenu impieghi è stanu à fiancu à i nostri citadini in tempi difficiuli, da a New Halk Bread Factory à i Restaurants City. Avemu prughjetti chì facilità è abbellisce a vita di i Istanbuliti in ogni aspettu è aghjunghjenu valore à ogni parte di Istanbul ".

"İSKİ INVESTITU 600 MILIONI TL SOLAMENTE IN ÇATALCA"

Esprimendu chì i prughjetti sò stati iniziati è finiti prima di u so mandatu, İmamoğlu hà trasmissu u so ringraziu à ogni persona, istituzione è urganizazione chì anu cuntribuitu in questu sensu. İmamoğlu, chì hà fattu un paràgrafu speciale per İSKİ in u so discorsu, hà dettu: "İSKİ hè una istituzione assai speciale di a nostra municipalità metropolitana è a nostra cità, stabilita cù una lege speciale. Hè una istituzione chì deve esse tenuta fora di a pulitica è di discussioni è dibattiti di ogni ghjornu ". Dichjarà chì İSKİ prova di implementà i so prughjetti luttendu cù grandi difficultà, İmamoğlu hà dettu: "In questu prucessu, hà investitu quasi 600 milioni di lire solu in Çatalca. Duranti stu periodu. Una tale istituzione deve esse apprezzata. Si deve esse prutettu. Una grande parte di l'ingudu di İSKİ, fora di a piccula parte chì riceve da l'amministrazione cintrali, sò e bollette d'acqua. İSKİ ùn vi offre micca solu l'acqua cù a so fattura d'acqua. Prutege ancu i bacini d'acqua. Prutege ancu e nostre dighe induve l'acqua s'accumula. À u listessu tempu, pulisce a nostra acqua accumulata è vi furnisce l'acqua pulita. Fornisce acqua potabile da u vostru faucet. À u listessu tempu, l'acqua di scarichi esce da e nostre case. Questu pulisce l'acqua residuale è dopu esse pulita, hè aduprata sia per riciclà ma in l'industria ma qualchì volta in irrigazione. O, cù u scaricamentu di l'acqua residuale pulita in u mare, İSKİ furnisce tutti questi servizii per compie u prucessu senza dannu à a natura di novu ".

"Qualchissia dice chì i soldi di l'acqua sò un gran male per a ghjente"

Ricordendu chì l'Assemblea IMM hà abolitu u sistema chì hà datu à İSKİ un aumentu mensile secondu u WPI-CPI dopu à u so postu, İmamoğlu hà dettu: "Perchè l'hà cacciatu? 'Signore, perchè vulete un scontu ? Ottene scontu. Ma ancu abuliscemu a vostra prucedura di risalita.' Perchè? "Semu a maiurità in u parlamentu. Ci darete un aumento, noi decideremu. Ebbè, lasciate esse. Quante volte l'avemu purtatu, cinquanta scuse, centu scuse per l'acqua... A maiò parte di e volte ùn l'anu micca. Pochi volte, ci sò stati escursioni senza significatu, etc., secondu a so mente ", disse. Apuntendu chì İSKİ hè in l'ultimu postu trà e cità metropolitane in Turchia in quantu à u costu di serviziu, İmamoğlu hà datu esempi di Melen è Terkos. Dicendu: "Alcune persone dicenu chì i soldi di l'acqua sò un pesu enormu per a ghjente", İmamoğlu hà dettu, "Dì mi dicu à tutti i nostri citadini: Quandu avemu pigliatu l'uffiziu, e vostre bollette d'acqua è di l'electricità eranu quasi listessi. Fighjate à a fattura di l'electricità cù l'acqua chì vene in casa oghje; quasi un quintu à un sestu. Allora a bolletta di l'acqua hè gratuita? Ùn hè micca acqua libera. Allora l'electricità hè ancu liberu. L'electricità hè ancu fatta da l'acqua chì scorri da e centrali idroelettriche. Ma ùn hè micca. L'acqua vene ancu quì cù soldi. Cumu vene ? Lasciami dà un esempiu. Micca un annu, dui anni, trè anni. Fighjate, a fattura di l'acqua di İSKİ era di circa 200 milioni di lire in ghjennaghju, - Mi vergogna di dilla in vechji soldi, 200 trilioni di lire - attualmente a bolletta mensile d'acqua hè vicinu à 600 milioni di lire. In altre parolle, simu luttendu cù una caminata cusì grande ", disse.

"U BUDGETA È TARIFFA DI ISKI ùn sò micca pulitichi"

Spartendu l'infurmazioni chì pruponeranu un budgetu supplementu per İSKİ à l'Assemblea IMM, chì si riuniscerà a settimana prossima, İmamoğlu hà dettu: "U bilanciu di İSKİ, a tarifa di İSKİ ùn hè micca pulitica. Hè u travagliu di versà l'acqua da u rubinettu di a nostra nazione. In questu cuntestu, vogliu chì tutti i partiti pulitichi chì anu un gruppu in l'Assemblea agiscenu cun sensibilità è esse attenti à escludiri İSKİ da questi cuncetti. In questu rispettu, a settimana prossima, İSKİ hà un budgetu sanu è serve a nostra nazione. Fighjate, ieri İSKİ era guvernatu da un altru partitu puliticu. Oghje, İSKİ hè guvernatu da un altru partitu puliticu. Ma eccu, aghju amici burocrati quì. U mo Direttore Generale, i mo assistenti direttore generale, i mo capi di dipartimentu ... Si cunnosci. Almenu 80 per centu, 90 per centu sò i nostri amichi di u periodu precedente. L'ufficiale di travagliu di a nazione ùn hè micca l'ufficiale di u partitu, hè l'uffiziale di a nazione. Dunque, sti nostri amichi, chì sò funziunarii di u Statu, vedenu stu sbagliu. Cum'è ogni citadinu chì hè stata in una corsa per a ghjustizia da u passatu à u presente, a vede, quelli preziosi ufficiali di u nostru statu u vedenu ancu. Vogliu dì i partiti pulitichi chì anu un gruppu in u parlamentu. Ch'elli ùn si vergognassi. È vogliu ch'elli piglianu decisioni di bilanciu raziunale chì si cunvene à Istanbul è à a nostra nazione ".

BAŞA: "ÇATALCA OTTENERÀ UNA INFRASTRUTTURA SANA"

Dichjarà chì sò felici di purtà u terzu novu edifiziu di serviziu İSKİ à Çatalca dopu Esenler è Zeytinburnu, u direttore generale İSKİ Şafak Başa hà nutatu chì a custruzzione, chì hà iniziatu u 16 d'aprile di u 2020, hè stata finita cun un investimentu di 35 milioni di TL. Nutendu chì cum'è İSKİ, anu realizatu prughjetti impurtanti in Çatalca in 3 anni, Başa hà dettu: "Per dì in breve; Avemu custruitu una nova linea d'acqua potabile di 61 chilometri di lunghezza è una linea di acque reflue è di pioggia di 34 chilometri in tuttu u distrittu. U totale di questi investimenti hè di circa trè centu cinquanta milioni di lire. Cuntinuemu à custruisce 110 chilometri di linee d'acqua potabile è 9 chilometri di linee d'acqua di scarico è di pioggia cù un investimentu di circa 18 milioni di lire. Cusì, u tutale di i nostri investimenti cumpleti è in corso, i nostri investimenti Çatalca, hà superatu 45 milioni di lire. Inoltre, pensemu à investisce 190 chilometri di nova infrastruttura in tuttu u distrittu. Riguardu à questu, i nostri amichi anu finitu i so prughjetti. Speremu di fà l'offerta u più prestu pussibule. Cù tutti questi investimenti, u nostru distrittu di Çatalca averà una infrastruttura sana per un futuru sanu.

VECCHIA EDIFICIA DISTRUTTU PER U RISCHIU TERREMOTU

Dopu à i discorsi, İmamoğlu hà apertu u stabilimentu inseme cù a deputata CHP Istanbul Emine Gülizar Emecan, u sindaco di Büyükçekmece Hasan Akgün è u direttore generale İSKİ Başa. L'anzianu edifiziu di serviziu İSKİ in Çatalca hè statu demolitu per via di u risicu di terramotu. A custruzzione di u novu edifiziu hà iniziatu u 16 d'aprile di u 2020. U novu edificu hè statu pigliatu da l'entrata di u distrittu à l'entrata di u distrittu, chì furnisce sollievu in u trafficu urbanu. U novu edifiziu serve cù u so parcheghju di 40 vitture. In u distrittu, İSKİ hà 40 mila abbonati. Custruitu cum'è 4 piani, l'edificiu hà una superficie di circa 3 ettari. L'edificiu servirà più di 75 XNUMX persone chì vivenu in a regione.

Esse u primu à cummentà

lascia una risposta

U vostru indirizzu email ùn seranu micca publicatu.


*