Chjama di a Cina per Prutegà a Sicurezza di a Centrale Nucleare di Zaporizhia

Cinden Chjama per a prutezzione di a Sicurezza di a Centrale Nucleare di Zaporizhia
Chjama di a Cina per Prutegà a Sicurezza di a Centrale Nucleare di Zaporizhia

Geng Shuang, Vice Rappresentante Permanente di a Cina à l'ONU, urgeu à i partiti interessati à prutege inseme a sicurità di a NPP di Zaporozhye.

Una riunione straordinaria hè stata tenuta eri da u Cunsigliu di Sicurezza di l'ONU nantu à a Centrale Nucleare di Zaporozhye.

Geng Shuang, Vice Rappresentante Permanente di a Cina à l'ONU, hà ricurdatu chì sò cuntenti di u prugressu fattu da a delegazione di l'Agenzia Internaziunale di l'Energia Atomica (AIEA) durante a visita à a centrale elettrica. Apuntendu chì a Cina sustene l'esperti di l'AIEA per stà in a pianta à longu andà, Geng hà dettu chì aspettanu chì l'esperti furniscenu un supportu tecnicu coherente, stabile è prufessiunale per prutege a sicurità di a facilità.

Rimarchendu chì a minaccia di cunflitti armati à a sicurità di a centrale elettrica da u scoppiu di a crisa di l'Ucraina hà fattu u mondu sanu preoccupatu per u disastru nucleare, Geng hà dettu: "Ùn pudemu micca confià solu in a furtuna o agisce imprudente per salvà innumerevoli vite. è a felicità di uni pochi di generazioni. Avemu da fà tuttu ciò chì pudemu per prevene un eventuale disastru. disse.

Geng hà urgeu à a cumunità internaziunale à intensificà i sforzi diplomatici è accelerà e parti implicate per vultà à e negoziazioni u più prestu pussibule è ottene un cessamentu di u focu è sradicà u risicu nucleare.

Esse u primu à cummentà

lascia una risposta

U vostru indirizzu email ùn seranu micca publicatu.


*