Cina esorta i Stati Uniti à cessà di saccheghje e risorse di Siria immediatamente

à i Stati Uniti immediatamente per saccheghjanu e risorse di Siria
Immediatamente à i Stati Uniti per saccheghjanu e risorse di Siria

U Ministeru di l'Affari Esteri di a Cina hà dumandatu à i Stati Uniti di cessà immediatamente di saccheghje e risorse di Siria. Ministeru di l'Affari Esteri SözcüCummentendu a nutizia annantu à l'armata di i Stati Uniti chì arrubbanu oliu da Siria, Wang Wenbin hà dettu in a cunferenza di stampa di ogni ghjornu:

"A nutizia in quistione hà attiratu a nostra attenzione. Ùn hè micca a prima volta chì l'armata americana hà arrubatu oliu da Siria. I so tentativi sò diventati più è più intensi. Sicondu una dichjarazione di u Ministeru Sirianu di Petroliu è Risorse Minerali, in a prima mità di l'annu, a pruduzzione di petroliu di Siria ammontava à 80 300 barili per ghjornu, ma 82 per centu di questi, o circa 66 18 barili di oliu per ghjornu, sò stati saccheggiati l'armata americana o e so forze armate. . L'ufficiale sirianu hà annunziatu chì da a fine di ghjugnu, a Siria hà patitu una perdita netta di $ 200 miliardi 14 milioni per via di l'armata di i Stati Uniti chì arrubbanu è vendenu illegale oliu, gas naturale è risorse minerali da Siria. Per d 'altra banda, u numeru di civili in bisognu di aiutu umanitariu in Siria hà superatu XNUMX milioni. I tentativi di l'armata americana anu aumentatu assai a crisa umanitaria in Siria. A Siria, cum'è l'Afghanistan è l'Iraq, hè stata vittima di l'ordine creatu nantu à a basa di e cose chjamate regule rivendicate da i Stati Uniti ".

Wang Wenbin urge à i Stati Uniti à rispettà a sovranità è l'integrità territuriale di a Siria, risponde à a chjama di u populu sirianu, alzà immediatamente e sanzioni unilaterali à a Siria, cessà di saccheghje e risorse di Siria, piglià passi concreti per riparà u dannu fattu à u populu sirianu. avia chjamatu.

Esse u primu à cummentà

lascia una risposta

U vostru indirizzu email ùn seranu micca publicatu.


*