Cunfusione di u Bigliettu in i Treni Regiunale Pruprietà di TCDD Taşımacılık A.Ş.

Mélange de billets dans les trains régionaux du TCDD
Cunfusione di i biglietti in i Treni Regionali di TCDD

Mentre i citadini chì compranu i biglietti per i treni affiliati à TCDD Taşımacılık A.Ş. ponu sceglie i so posti in linea, ùn anu micca u dirittu di sceglie i so posti in casu di cumprà i biglietti da u box office di a stazione. Questu causa cunfusione è tensione in u viaghju..                 

Ci hè una cunfusione di bigliettu in i treni di a Republica di Turchia State Railways Transportation Inc. (TCDD). I citadini chì compranu i biglietti in linea, sceglienu vagoni è posti è cumprà i biglietti. I citadini chì compranu i biglietti da u box office di a stazione ùn sò micca datu u dirittu di sceglie un postu. I citadini chì anu da viaghjà in piedi nantu à u trenu interurbanu malgradu chì paganu a listessa tarifa, ùn sò micca avvisati à u box office.

Un passageru chì si mette in un postu viotu cù i biglietti chì anu compru à u box office pò fà u so viaghju pusendu à pusà se u pruprietariu di u sediu ùn vene micca. In ogni casu, se vene u pruprietariu di u sediu, i passageri chì compranu u bigliettu da u box office anu da viaghjà in piedi. A causa di sta pratica, i tensioni spessu nascenu trà i cunduttori è i passageri per via di a cunfusione di u bigliettu. I citadini chì anu compru u bigliettu in u box office sò sorpresi quandu li dicenu di alzà da i so posti perchè ùn sò micca infurmati di u prublema.

ripublicaU passageru chjamatu Mustafa Karazeybek, chì hà parlatu à .

Karazeybek hà dettu: "Aghju pagatu a stessa tarifa di i passageri chì anu compru i biglietti in linea. Mentre u cunduttore m'avia emessu u mo bigliettu, hà dettu chì u sediu in quale stava à pusà era numeratu è chì, se u pruprietariu di u bigliettu vinia, aghju avutu da alzà. Una tale applicazione crea ancu una tensione trà i passageri di u trenu. Hè cum'è una compra di prima classe da Internet è una compra di seconda classe da u box office ", disse.

sò attaccati

Erdal Akyol, Capu di a Filiale di İzmir di l'Unione di i Travaglii di i Trasporti Uniti, hà dichjaratu chì i cunduttori anu spessu prublemi. Akyol hà dettu: "U passageru senza numeru ùn vole micca alzà pusendu à pusà nantu à u pianu numeratu, è s'ellu hè avvistatu, qualchì volta tira un cuteddu è à volte hè battutu, mettendu cusì in periculu a salvezza di a vita di u persunale. Tantu cusì chì a ghjente chì persegue u cunduttore, chì circava di evità l'attaccu scappendu in a cabina di u cunduttore, hè ancu pruvatu à entre in a cabina.

Esse u primu à cummentà

lascia una risposta

U vostru indirizzu email ùn seranu micca publicatu.


*