Da a liberazione à a demucrazia Izmir Mukhtars Musical in scena à l'AASSM

Da a liberazione à a demucrazia Izmir Mukhtars Musical in scena à l'AASSM
Da a liberazione à a demucrazia Izmir Mukhtars Musical in scena à l'AASSM

Per u 100 anniversariu di a liberazione di Izmir, 100 mukhtars, chì anu ricivutu furmazione per a prima volta in a so vita è si sò ghjunti à u teatru, mette in scena u Izmir Mukhtars Musical da a Liberazione à a Democrazia in AASSM. U presidente hà dettu chì vulianu piglià i capi, chì mettenu in scena a storia di a liberazione di Izmir cù un spettaculu magnificu, in tour per inspirà a Turchia. Tunç Soyer"Türkiye deve esse di novu inspiratu da Izmir", disse.

"Izmir Mukhtars Musical da a Liberazione à a Democrazia", ​​preparatu da 100 muhtars da tutta a cità per u 100 anniversariu di a liberazione di Izmir, hè stata messa in scena in Ahmed Adnan Saygun Art Center (AASSM).

I capi, chì anu pigliatu dui mesi di furmazione teatrale è musicale in a Municipalità Metropolitana di Izmir è apparsu nantu à u palcuscenicu, sò apparsu davanti à l'audienza in Izmir dopu à u spettaculu chì avianu in scena in Alaşehir cum'è parte di a Marcha di Vittoria è Commemorazione organizata da Afyon à Izmir. U sindaco di a municipalità metropolitana di Izmir hà assistitu à u ghjocu induve u Grand Hall AASSM era cumpletamente pienu. Tunç Soyer è a so moglia Neptün Soyer, u sindaco di Konak Abdül Batur, u sindaco di Alaşehir Ahmet Öküzcüoğlu, u sindaco di a municipalità metropolitana di Izmir Mustafa Özuslu, u secretariu generale di a municipalità metropolitana di Izmir, Ertuğrul Tugay è Şükran Nurlu, rapprisentanti di u partitu puliticu, capi, membri di u cunsigliu è parechji citadini.

"Izmir hà una altra storia da cuntà"

U presidente hà vistu u teatru di teatru cun grande admirazione. Tunç Soyer, andò in scena è felicitò i capi è i struttori. U sindaco Soyer hà dettu: "Questa epica di liberazione hè stata cuntata straordinariamente bè, ci hà datu a pelle d'oca. Vi felicitaraghju per stu spettaculu magnificu. Sò veramente fieru di ognunu di i mo amichi capu. Izmir hà cose assai spiciali chì avemu parlatu, cum'è a Torre di u Clock è a so baia. Avemu una storia più à cuntà da questu; I capi di Izmir. Izmir hà fattu a so cosa Izmir di novu. Questi amichi anu bisognu di cunquistà Turchia. Avemu bisognu di piglià i nostri amichi in tour. Türkiye deve piglià ispirazione da voi. Izmir deve esse torna un esempiu per Turchia. Sò chì i nostri capi farà questu. Daranu speranza à tutta a Turchia. Chì quelli chì anu scrittu l'epica di a salvezza riposu in pace. "I nostri capi chì sò ghjunti dopu à elli pruteggenu i so ricordi finu à a fine", disse.

Mukhtars sò diventati giganti nantu à u palcuscenicu quandu apparsu per a prima volta

Per u 100 anniversariu di Izmir, i mukhtars, chì volontariamente dimissioni cum'è mukhtars è pigliò u palcuscenicu per a prima volta in a so vita, cuntò a storia di a salvezza di Izmir cun un magnificu spettaculu. U direttore artisticu generale di u musical era Vedat Murat Güzel, u direttore era Aysel Güzel, u scrittore era Emre Behiç Yavuz, a musica era Pelin Kadıoğlu, è a coreografia di ballu era Özgür Adiloğlu. In u ghjocu, chì conta a storia di trè efes è duie eroine basate nantu à i canti populari di a Regione Egea, i personaggi fittizi sò stati rapprisintati cù persone famose cum'è Atçalı Mehmet, Yörük Ali, Çakırcalı Mehmet, Çete Emir Ayşe, Gördesli Makbule. . L'audienza applaude u ghjocu, chì prisenta una magnifica festa visuale cù a so orchestra, u coru, u gruppu di ballu folk, u grande cast, u decoru è u vestitu.

Dopu a performance in AASSM, Mukhtars incontrerà l'audienza in Dere Recreation Area in Kemalpaşa l'8 di settembre.

Esse u primu à cummentà

lascia una risposta

U vostru indirizzu email ùn seranu micca publicatu.


*