E porte di a Terra di Moa sò aperte per un divertimentu illimitatu

E porte di a Terra di Moa sò aperte per un divertimentu illimitatu
E porte di a Terra di Moa sò aperte per un divertimentu illimitatu

U più grande centru indipendente di i zitelli è di divertimentu di Turchia, Land Of Moa, hà apertu e so porte cù avvenimenti culuriti per l'amatori di divertimentu di tutte l'età.

Osman Genç, Direttore Generale di Land Of Moa, chì furnisce serviziu in Alsancak Şehitler Street, hà dettu chì u centru, stabilitu nantu à una superficie di 6 mila metri quadrati, hà purtatu un novu sensu di divertimentu à İzmir.

Dichjarà chì anu riunitu tutti, da i zitelli à quelli chì ùn ponu micca abbastanza di divertisce, Genç hà dettu chì anu fattu un investimentu impurtante induve i zitelli ponu esse divertitu è ​​esse fisicamente attivi.

PIENU DI SORPRESA CULURATA

Dicendu chì i zitelli è e so famiglie aspettanu diversi ghjoculi, attività è sorprese in Land Of Moa, Osman Genç hà datu l'infurmazioni seguenti: "Ci sò opportunità di divertimentu in diversi cuncetti adattati per tutti i gruppi di età in Land Of Moa. Avemu un ambiente induve mille zitelli ponu ghjucà à tempu. I zitelli si divertiranu in modu sicuru sottu a tutela di e so surelle maiò. E famiglie li fighjeranu ancu nantu à i schermi. Ci sò parchi di ghjocu separati per 0-4 anni, è diversi parchi di ghjocu per 4-12 anni. Avemu 4 campi di mini football è basketball separati per e famiglie per passà u tempu cù i so figlioli. Avemu ghjoculi operati da monete, trampolini, sale di funzioni per occasioni speciali, è un spaziu di scena è di eventi per cuncerti è teatri. Inoltre, un ghjocu apposta chjamatu Volkan hà una piscina di 200 mila. Stu ghjoculu hè pienu di boli da i zitelli è esplode à intervalli regulari, dendu ore incredibili. L'area di trampolinu di 800 metri quadrati, u cursu di ninja induve correre contru u tempu, è l'Airbag induve pudete flutterà in l'aria farà chì i zitelli anu un ghjornu chì ùn si scurdanu mai ".

ZONA DI JOCCU ACCESSIBLE

Nutendu chì anu ancu fattu a diferenza cù u so parcorsu senza barriere, Osman Genç hà cuntinuatu e so parolle cusì: "Ospitemu e nostre famiglie in a nostra zona di caffè cù u nostru menu riccu, chì include una larga selezzione di cibi sani per i zitelli. L'entrata serà cù una carta è continuerà illimitatu da 09.00:21.00 à XNUMX:XNUMX. Avemu ancu un serviziu di valet è una zona di parcheggio. Mentre cuncepìu Land Of Moa, avemu ancu cunsideratu i nostri ospiti disabili. Avemu disignatu ghjochi di tavulinu induve un invitatu pusatu in una sedia di rotelle pò ghjucà cunfortu. Purtemu ancu a "Zona di ghjocu senza barriere" à i nostri invitati in modu chì i ghjoculi è l'intrattenimentu sò senza ostaculi ".

Esse u primu à cummentà

lascia una risposta

U vostru indirizzu email ùn seranu micca publicatu.


*