Era di l'Intelligenza Artificiale in i Bus EGO

Periudu di l'intelligenza artificiale per aumentà a qualità di serviziu in EGO
L'era di l'intelligenza artificiale per aumentà a qualità di serviziu à EGO

A Municipalità Metropolitana di Ankara cuntinueghja i so sforzi per furnisce un serviziu di qualità megliu à i citadini di a Capitale. A Direzzione Generale EGO hà tenutu una riunione di kick-off per l'usu di u sistema di gestione di video è l'intelligenza artificiale in l'autobus di trasportu publicu.

A Municipalità Metropolitana di Ankara cuntinueghja i so sforzi per assicurà chì i citadini di a Capitale ricevenu un serviziu di qualità megliu in ogni prublema ligata à a cità.

In cunfurmità cù l'approcciu di serviziu di qualità di ABB, a Direzzione Generale EGO hà tenutu a riunione di kick-off di u prugettu nantu à "Sistema di Gestione Video per Bus di Trasportu Pùblicu è Transazzioni Analitiche Basate in Intelligenza Artificiale".

U Direttore Generale EGO Nihat Alkaş, u Direttore Generale Advice Zafer Tekbudak è u Capu di Dipartimentu di Manutenzione è Riparazione di Veiculi İsmail Nalbant, Assistente Generale di Tecnulugia di l'Informazione è di a Comunicazione HAVELSAN Ömer Özkan è u Direttore di Programmi Karaca Demirbağ è u persunale tecnicu di e duie istituzioni anu assistitu à a riunione tenuta in u campus HAVELSAN.

FÀ PIÙ FACILE A VITA DI I CITTADINI

In u scopu di u prugettu, u cuntrattu di quale hè statu firmatu in Aostu, un sistema basatu in intelligenza artificiale serà installatu cù e camere esistenti di 400 autobus novi chì appartenenu à a Direzzione Generale EGO. Grazie à stu sistema, u cumpurtamentu di i cunduttori serà determinatu è a qualità di serviziu serà aumentata. Inoltre, cù u sistema di intelligenza artificiale chì monitorerà è rappurtarà u cumpurtamentu di u persunale in parechji punti da u rispettu di e regule di trafficu à a cumunicazione cù i citadini; a densità di passageru in u veiculu pò ancu esse rilevata istantaneamente.

U prughjettu, chì hà da scopu di facilità a vita di i citadini aumentendu u cunfortu in u trasportu publicu in a capitale, hè previstu per esse cumpletu in sei mesi.

Esse u primu à cummentà

lascia una risposta

U vostru indirizzu email ùn seranu micca publicatu.


*