Galataport Istanbul diventa a nova tappa di TOGG Concept Smart Device

Galataport Istanbul diventa a nova tappa di TOGG Concept Smart Device
Galataport Istanbul diventa a nova tappa di TOGG Concept Smart Device

A marca di tecnulugia globale di Turchia Togg, chì serve in u campu di a mobilità, si riunisce cù i visitatori in Galataport Istanbul. In u primu trimestre di u 2023, Togg, chì si prepara à caccià u C SUV, u so primu dispositivu intelligente elettricu natu, si riunisce cù l'ospiti lucali è stranieri di a cità in Galataport Istanbul cù u so Dispositivu Smart Concept, chì ùn hè micca previstu. per esse pruduciutu in massa ma revela a visione di a marca. Concept Smart Device, chì hè stata lanciata in ghjennaghju à a più grande fiera di l'elettronica di u cunsumu di u mondu CES 2022, hà cuminciatu à esse esibita in Galataport Istanbul Doğuş Square da u 15 di settembre. U Concept Smart Device, chì si scontra cù i visitori finu à u 15 d'ottobre, dà indizi impurtanti nantu à e tecnulugia chì Togg aduprà in u futuru. À u listessu tempu, Galataport Istanbul, chì hà vintu u titulu di u sicondu prughjettu certificatu LEED Platinum in Europa cù e so pratiche ecologiche, cù Togg, chì hè verde per natura, mostra un partenariatu forte in termini di sustenibilità in più di a so innovazione. avvicinamentu.

E porte aperte cum'è un libru

Riflettendu a visione di Togg, u dispusitivu hè un fastback dinamicu è innovativu chì conserva e caratteristiche stilistiche truvate in l'ADN di Togg. A basa di u cuncettu di stile hè u disignu posteriore musculoso è a linea di spalla chì si estende à a parte posteriore, partendu da i fari è rinfurzendu u prufilu di u veiculu. U logu Togg illuminatu nantu à a vittura simbulizeghja l'unità di Oriente è Occidente. Sviluppatu da i diseggiani Togg sottu a dirigenza di Murat Günak è pruduciutu in i studios Pininfarina, u parabrisu in u dispusitivu hè statu cuncepitu quasi da u principiu per esse cumpatibile cù l'architettura elettrica innata, mentre chì i roti cuntinueghjanu à portà a funzione di tulipanu stilizzata multi-razza. Togg DNA. In u Smart Device, chì hà un culore grisgiu metallicu chì ghjoca una mistura di viola è blu indigo, in più di u disignu esterno, u disignu interiore è l'esperienza di a cabina di i passageri sò purtati à u prossimu livellu. In l'internu, u volante hè statu rifattu cù un disignu sportivu è eleganti, ancu s'ellu hè statu seguitu un accostu fidu à u disignu di u SUV C. Ci sò 4 sedi unichi cù cinturini integrati in l'internu, è e porte aperte cum'è un libru cù u disignu chì elimina a colonna media. Mentre a pelle ligera hè aduprata per i sedili di fronte, i culori scuri sò preferiti per i sedili posteriori. Nant'à i cinturini di sicurezza, invece, l'scelta di u culore turchinu chjaru attira l'attenzione per enfatizà l'uriginale.

Pronta per a pruduzzioni di massa in uttrovi

Togg, chì serà prontu per a pruduzzione di massa in uttrovi, lanciarà u SUV electricu natu in u segmentu C à a fine di u primu trimestre di u 2023, dopu à a fine di e teste di cumpetenza tecnicu internaziunale (homogolazione). Allora, i mudelli Sedan è Hatchback in u segmentu C entreranu in a linea di produzzione. In l'anni dopu, cù l'aghjunzione di B-SUV è C-MPV à a famiglia, a gamma di prudutti cumpostu di mudelli 5 chì portanu u stessu DNA serà cumpletata. Togg pensa à pruduce un totale di 2030 milione di veiculi per u 5, cù a produzzione di 1 mudelli diffirenti da una sola piattaforma.

Esse u primu à cummentà

lascia una risposta

U vostru indirizzu email ùn seranu micca publicatu.


*