Ring Road OIZ Highway Tunnel per piglià a Carica di a Strada di a Seta Introduce

Tunnel di l'autostrada OSB Circunferenziale per piglià a Carica di a Strada di a Seta Introdotta
Ring Road OIZ Highway Tunnel per piglià a Carica di a Strada di a Seta Introduce

In a 1a riunione di u Cunsigliu di a Municipalità Metropolitana di Gaziantep di Settembre, hè statu introduttu u Tunnel Ring Road-OSB-Highway, chì alleviarà a carica di trasportu di a Strada di a Seta trà a Zona Industriale Organizzata (OIZ) è u centru di a cità.

Cù u prughjettu giganti chì hè accadutu in a Sala di l'Assemblea di a Municipalità Metropolitana di Gaziantep è u so prughjettu hè statu presentatu da u Sicritariu Generale di a Municipalità Metropolitana, Sezer Cihan, u trasportu à a Zona Industriale Organizzata di Gaziantep, chì hè una di e pochi regioni industriali di Turchia cù i so 250. mille impiegati, serà realizatu ininterruzzione è per a linea OIZ - centru di a cità.Una cunnessione alternativa cù a strada circundante serà furnita. A parte di a Foresta di Dülük di u prughjettu di 7 mila 414 metri di lunghezza serà cumposta da un tunnel di 2 mila 900 metri è a struttura naturali è storica di a furesta serà cunservata. U prughjettu, chì hà da principià à l'intersezzione di a strada circundante è a D-400, serà cunnessu cù l'OIZ è l'Autostrada Adana-Şanlıurfa (TAG). A sezione di u tunnel serà custituita da 3 corsie per viaghji di andata.

Quandu u prugettu, chì servirà ancu à e parti in via di sviluppu di a Zona Industriale Organizzata di Gaziantep, hè cumpletu, a linea di a strada circundante serà usata più attivamente, è l'Autostrada D-400 (Silk Road), chì furnisce u trasportu attraversu a cità, serà. alleviatu. Sicondu i normi stradali è a corta distanza, u prugettu furnisce ancu una riduzione di emissioni di gasu, chì hè trà i miri di a Green City Gaziantep.

U sindaco di a municipalità metropolitana di Gaziantep, Fatma Şahin, chì hà fattu una dichjarazione annantu à u prughjettu di u tunnel, hà dettu in u so discorsu chì İpekyolu hè avà in a cità è hè necessariu una nova strada circundante. Şahin hà ancu parlatu di u fattu chì u travagliu fattu sustene u novu percorsu, i motivi di a pianificazione di u prugettu è i guadagni chì saranu ottenuti dopu a so cumpiimentu.

U trasferimentu in autobus publicu privatu serà gratuitu u 19 di settembre

Dopu a presentazione, in a riunione di u Cunsigliu Municipale di Settembre sottu a presidenza di u Sindaco Metropolitanu Fatma Şahin, in u scopu di a Settimana Europea di a Mobilità, per incuragisce i metudi di trasportu alternativu cù u tema "Diversificà è Cuntinuà", l'offerta hè stata accettata è offerta. per offre trasferimenti gratuiti di l'autobus publicu u luni 19 settembre.

MARIA SAHIN : L'ANNU PASSU CU' ASSOCIAZIONE DI MUNICIPALI , SIAMU U PAESE CU PIÙ PROGETTI CU PIÙ DI 600 PRUGGI

Facendu una dichjarazione annantu à l'ultimu puntu, u presidente Fatma Şahin hà dettu chì a Settimana Europea di a Mobilità hè diventata ancu più impurtante cù l'Accordu di Parigi. Spieghendu ciò chì hè statu fattu per a settimana di mobilità in l'ultimi anni, Şahin hà cuntinuatu u so discorsu cusì:

"Diversificà è cuntinuà, vale à dì, scendimu da u tram è cullate in l'autobus, hè destinatu à diversificà è cuntinuà, cum'è per passà da l'autobus à a strada ciclabile, è ancu incuragisce u trasportu publicu è aumentà u clima favuritu. trasportu favuritu di l'ambiente. Perchè u trasportu hè attualmente à 20 per centu in a contaminazione di l'aria. Hè per quessa chì pruvemu di passà à l'autobus elettrici è di l'idrogenu da una banda, è vulemu fà a bicicletta più visibile cum'è un mezzu di trasportu, micca un veiculu sportivu, da l'altra. L'annu passatu, cum'è l'Unione di i Municipi, avemu diventatu u paese chì hà pruduttu u più prughjetti cù prughjetti 600-odd. E nostre municipalità anu datu un sustegnu assai seriu à questu. Serà u listessu quist'annu. In questu sensu, u mutivu perchè hè liberu oghje hè di sensibilizà quella sensibilizazione ".

Esse u primu à cummentà

lascia una risposta

U vostru indirizzu email ùn seranu micca publicatu.


*