Munzur Munzur Pulita da u Terrurismu Ospiti Entusiasti di a Natura

Munzur Munzur Pulita Da Terrore Accoglienti Entusiasti di a Natura
Munzur Munzur Pulita da u Terrurismu Ospiti Entusiasti di a Natura

I Munzur Munzur, chì sò stati sbulicati da u terrurismu cù l'operazioni riesciuti di e forze di sicurezza, diventenu u focu di l'attenzione di i turisti. Munzur, induve quattru stagioni sò vissute inseme, accoglie l'amatori di caminata è campeghju.

I Monti Munzur, à l'altitudine di 3300, situati à mezu à Erzincan è Tunceli, sbulicati da u terrurismu, si facenu un nomu in u turismu.

I Monti Munzur, induve tutte e quattru stagioni sò sperimentate inseme cù a neve in a so cima, i fiori culuriti chì sboccianu nantu à i so altipiani è i so ruscelli, attrae turisti lucali, fotògrafi è amatori di a natura.

Anu scalatu Munzur camminendu per chilometri

U cinematografu Muhammed Kösen da Erzincan, u fotografu Emrah Karakoç è i turisti lucali partianu da u paese di Tatlısu in Erzincan in vittura per una certa distanza, poi marchjò per chilometri à i Monti Munzur à una altitudine di 3300.

Hè diventatu ancu u focu di l'attenzione di l'amatori di u campu

I citadini ùn pudianu ammuccià a so admirazione per a natura magnifica ch'elli anu vistu. Traversendu i flussi lussureggianti è annusendu i fiori culuriti chì sboccianu, i turisti lucali si scurdanu di a stanchezza di a strada.

Dopu, hà godutu a natura campendu intornu à Green Lake, u più grande lavu glaciale di a regione.

Esprimendu chì a Muntagna Munzur hè una natura incomparabile per l'amatori di l'adrenalina è una zona magnifica per stallà u campu, i citadini dicenu chì ghjunghje hè stancu ma vale a pena e difficultà.

Primavera in Munzur Ogni Stagione

Per d 'altra banda, u Ministru di l'Interior Süleyman Soylu hà spartutu l'imaghjini aeree di e pecuri chì pascenu in a bellezza unica di i Munti Munzur, cù Veiculi Aerei Unmanned (UAV), a settimana passata.

In u so postu, hà dettu: "Un ghjornu ordinariu in Tunceli Munzur da a camera di UAV. Fighjate quelle pecure chì pascenu in muntagna. In sta terra, ogni stagione hè primavera è ogni stagione regna a pace.

Esse u primu à cummentà

lascia una risposta

U vostru indirizzu email ùn seranu micca publicatu.


*