I pagamenti di pensione per anziani è disabili di settembre sò cuminciati?

Hè cuminciatu i pagamenti di pensione per l'anziani è i disabili?
Hanu principiatu e pensioni per anziani è disabili ?

Derya Yanık, Ministru di Famiglia è Servizii Suciali, hà annunziatu chì anu dipositu un totale di 2,1 miliardi di TL in pensioni di vechja è pensioni d'invalidità in i so cunti in settembre.

Sicondu a dichjarazione fatta da u Ministeru, u Ministru Yanık, chì hà nutatu chì anu pagatu circa 1,2 miliardi di TL di pensione di vechja in u periodu di settembre, hà dettu chì circa 935 milioni di TL di pensione d'invalidità sò stati depositati in i conti di i beneficiari.

Dichjarà chì anu sviluppatu prugrammi di assistenza suciale inclusiva è regulare per i citadini disabili è anziani, u Ministru Yanık hà dettu: "Semu cun voi in ogni campu da l'educazione à a salute, da l'ecunumia à a vita suciale per chì i citadini disabili è anziani ponu campà indipindentamente cù i so anziani. participazione piena è efficace à a vita suciale. In cunsiquenza, avemu depositatu un totale di 2,1 miliardi di TL in pensioni per anziani è disabili in i conti di i beneficiari in settembre.

U Ministru Yanık hà dettu chì i servizii per i citadini disabili è anziani sò realizati in u quadru di pulitiche orientate à l'omu è basate nantu à i diritti. Dichjarà chì ùn lasciaranu micca nimu chì ùn hè micca ingressu o ghjuntu cù un approcciu di serviziu orientatu à l'offerta, u Ministru Yanık hà dichjaratu ch'elli anu da travaglià per eliminà tuttu ciò chì hè necessariu in una famiglia in questa direzzione.

Esse u primu à cummentà

lascia una risposta

U vostru indirizzu email ùn seranu micca publicatu.


*