I punti più curiosi in u trattamentu IVF

I punti più curiosi in u trattamentu IVF
I punti più curiosi in u trattamentu IVF

A fertilizazione in vitro, una di e tecniche di ripruduzzione assistita, hè stata aduprata abbastanza freti in l'ultimi anni. Cù u sviluppu di a tecnulugia, a rata di successu di IVF hà aumentatu considerablemente. E coppie chì pensanu à u trattamentu di fecundazione in vitro s'impegnanu in ricerche pertinenti per capisce chì tipu di prucessu li aspetta.I sughjetti più curiosi in trattamentu IVF sò Ginecologia, Obstetricia è Specialist IVF Prof. Dr. Deniz Ulaş dice. Quale hè l'IVF? Chì sò e fasi di trattamentu IVF? Quante volte si pò fà IVF? E droghe IVF causanu u cancer? Chì ghjè u tassu di successu IVF?

Quale hè l'IVF?

Mentre chì u trattamentu IVF hè stata utilizata in u gruppu di pazienti cun certi criterii, hè diventatu u trattamentu di prima linea per e coppie chì ùn ponu micca cuncepimentu. U mutivu di questu hè l'aumentu di a rata di successu di fertilizazione in vitro, a diminuzione di i costi di fertilizazione in vitro è u fattu chì u trattamentu di fertilizazione in vitro pò esse realizatu in parechji centri.In casu di azoospermia (absenza di sperma) in l'omi è tubi bilaterali occluded in e donne, hè impussibile di ottene u gravidenza altru ch'è u trattamentu di fertilizazione in vitro. Questi pazienti anu da esse trattati immediatamente cù IVF.

In più di questu, u trattamentu IVF pò esse appiicatu à u gruppu di pazienti seguenti;

1- Quelli chì anu una storia di terapia di vaccinazione senza successu
2- Età avanzata in e donne
3- Bassa riserva ovariana
4- Disturbi di u sperma
5- Avè una storia di famiglia chì esige una ricerca genetica

Stadi di trattamentu IVF

U trattamentu IVF hè custituitu di 3 fasi.
1- Fase di sviluppu di l'ova
2- Fase di cullizzioni d'ova
3- Fase di trasferimentu di l'embrioni

A fase di sviluppu di l'ova principia in u 2 o 3 ghjornu di a menstruazione. U pazientu usa agulla chì sviluppa l'ova ogni ghjornu. Sti agulla sò faciuli di fà è ponu esse facilmente appiicati da u paci. À intervalli di 2-3 ghjorni, u crescita di l'ovu hè verificatu da ultrasound. Quandu l'ova sò abbastanza grande, l'agulla cracking hè fatta. A cullizzioni d'ova hè cuminciata 36 ore dopu à l'agulla cracking. Sta tappa dura una media di 10-12 ghjorni. Stu periodu pò esse più cortu o più longu secondu a risposta di u paci.

A fase di cullizzioni d'ova di trattamentu IVF hè realizatu in l'uspidale sottu anestesia generale. Tutti l'ova sò cacciati cù l'aiutu di un strumentu di pressione negativa sottu a guida ultrasound è consegnati à u laboratoriu di l'embriologia. U prucessu dura circa 10-20 minuti. U paci pò turnà à a so vita normale in u stessu ghjornu.

U sperma hè ancu pigliatu da u cumpagnu di u paci u ghjornu chì l'ovu hè cullatu. Questi sperma sò fecundati cù l'ova sane (M2) cullate. Stu prucessu hè chjamatu microinjection. U ghjornu dopu diventa chjaru quantu ova sò stati fecundati.

Sicondu u numeru è a qualità di l'embrioni, u ghjornu di trasferimentu hè decisu. U trasferimentu di l'embriione hè generalmente fattu in u 3 o 5 ghjornu. Perchè u trasferimentu di l'embriione hè una prucedura indolore, l'anestesia ùn hè micca necessariu. Sicondu e caratteristiche di a coppia, 1 o 2 embrioni sò trasferiti. Se ci sò embrioni sani rimanenti, questi embrioni sò congelati per un usu dopu.

Quante volte si pò fà IVF?

Dichjarà chì ùn ci hè micca limitazione à quante volte u trattamentu IVF pò esse realizatu, u Prof. Dr. Deniz Ulaş hà enfatizatu chì a probabilità di gravidenza hè a più alta in i primi 3 tentativi. Deniz Ulaş dice chì u numeru di volte chì a fecundazione in vitro pò esse fatta dipende da e caratteristiche di a coppia. Hà sottolineatu ancu chì ùn deve esse scurdatu chì ci sò pazienti chì sò stati incinti durante u trattamentu IVF.

Tasso di successu IVF

Ci sò parechji fatturi chì affettanu a rata di successu IVF. U più impurtante di questi hè l'età di a donna. Perchè dopu à l'età di 38-40, a qualità di l'ova diminuite è a chance di gravidenza diminuite. I studii anu dimustratu chì a rata di successu mediu di IVF hè 40-50%.

E droghe IVF causanu u cancer?

Dichjarà chì una di e preoccupazioni più impurtanti nantu à u trattamentu IVF hè u risicu di droghe di fertilizazione in vitro per aumentà u risicu di cancru, u Prof. Dr. Deniz Ulaş hà sottolineatu chì a teoria più impurtante di l'emergenza di u cancru ovarianu hè u dannu epiteliale per l'ovulazione. In u trattamentu IVF, parechji ova sò furmati à una volta. Ancu s'è un ligeru aumentu di u risicu di cancru d'ovariu hè statu trovu in studii basati nantu à sta logica, stu risultatu ùn pudia esse dimustratu in tutti i studii.

Esse u primu à cummentà

lascia una risposta

U vostru indirizzu email ùn seranu micca publicatu.


*