I residenti di Samsun aspettanu chì u Centru di Trasferimentu di u Trasportu Pùblicu sia messu in serviziu

I residenti di Samsun aspettanu chì u Centru di Trasferimentu di u Trasportu Pùblicu sia messu in serviziu
I residenti di Samsun aspettanu chì u Centru di Trasferimentu di u Trasportu Pùblicu sia messu in serviziu

I citadini chì vivenu in i distretti di Samsun aspettanu chì u Centru di Trasferimentu di u Trasportu Pùblicu sia messu in serviziu, chì li permetterà di ghjunghje in u centru di a cità cù un solu veiculu. I citadini, chì aspittàvanu a nutizia di a data di apertura da a Municipalità Metropolitana, stanu sperendu a gioia di u centru per esse apertu in u prucessu quandu i tariffi di trasportu diventanu caru. Dopu à i cummercianti di minibus, i citadini anu manifestatu a so gioia è hà dichjaratu ch'elli seranu cunfortu sia in termini di tempu sia di ecunumia.

Stu calvariu di i citadini, chì ghjunghjenu à u centru di a cità da i quartieri, è da u centru di a cità à i quartieri cambiendu uni pochi di veiculi, finisce cù u Centru di Trasferimentu di u Trasportu Pùblicu custruitu da a Municipalità Metropolitana. I passageri chì venenu à a cità da i distretti orientali di a cità scendenu à l'ultima fermata, Belediye Evleri Junction, mentre chì quelli chì vivenu in i distretti occidentali scendenu à a stazione di tram di l'Università Ondokuz Mayıs, mentre chì quelli chì vivenu in i distretti miridiunali scendenu à a cità. l'autostazione è vene à u centru cù u sicondu veiculu. I citadini cambianu di veiculi per a terza volta per ghjunghje à u locu chì volenu andà. Questu porta una grande carica ecunomica à i citadini chì utilizanu veiculi di trasportu publicu. I cummercianti di minibus anu ancu una grande perdita per via di a diminuzione di u numeru di passageri.

CONTA I GIORNI PER L'APERTURA

A Municipalità Metropolitana di Samsun, chì si prepara à risolve u prublema di trasportu di i cummercianti di i cunduttori è i citadini cù u Centru di Trasferimentu di u Trasportu Pùblicu, cunta i ghjorni per l'apertura. I citadini, chì eranu entusiasmati per l'apertura di u centru di trasferimentu, induve ponu vene à u centru cù un veiculu unicu, ringrazianu u sindaco metropolitanu Mustafa Demir.

ORA L'ORDINE DI I DIRITTI E L'AVANZAMENTI FINE

Esprittendu i so pinsamenti nantu à u centru, chì face tutti felici da 7 à 70, unu di i citadini, u studiente di u liceu Gamze Fabric, hà dettu: "Grazie à Diu, avemu da sbarazzà finalmente di cambià i veiculi 2-3. L'autobus publicu Samsun-Carsamba cullà avà finu à a junzione di a Municipalità Metropolitana. Siccomu simu studienti, serà una grande cunvenzione finanziaria è morale. Perchè u trasportu era assai caru. Hè assai bellu avà. Puderemu andà in u centru di a cità cù un veiculu unicu è darà un vantaghju significativu in quantu à ecunumia è tempu. Grazie à u nostru presidente ", disse.

I STUDENTI MENCIONI SATISFACTION

Yaren Akbaş, un studiente di l'Università Ondokuz Mayıs, Facultà di Comunicazione, Dipartimentu di Ghjurnalismu, hà dettu: "A nostra facultà hè u marcuri. A fine di settimana, aghju da cambià 3 veiculi mentre viaghja da è da a mo famiglia. Questu hè à tempu stancu è finanziariamente esigenti. Cù stu centru novu chì serà messu in serviziu, puderaghju andà in casa cù una sola vittura. Questu hè statu una grande comodità per mè. Aghju aspettatu u ghjornu chì apre. Vogliu ringrazià u nostru sindaco metropolitanu Mustafa Demir, chì ci hà salvatu da sta prova cù u so novu investimentu ".

I CITTADINI SONU MUSSU CONTENTI

Şaziye Akkaya, una casalinga che vive in Ladik, hà dettu: "Quandu vanu à Samsun, scendinu à a stazione di l'autobus. Allora aghju nantu à a vittura versu u centru. Da quì, ghjunghje à a mo destinazione in minibus. Sò andatu à Samsun 15 ghjorni fà. Sò assai annoiatu. Aghju aspittatu u veiculu per 1.5 ore à l'autostazione. Sò tardi per u mo appuntamentu à l'uspidale. Spergu chì ùn l'avemu micca da fà è fora. Quandu scendimu à u bazar, pudemu andà induve vulemu. A nostra prova hè finita. Chì Diu sia cuntentu di quelli chì ùn anu micca scurdatu di noi è hà fattu u centru ".

Esse u primu à cummentà

lascia una risposta

U vostru indirizzu email ùn seranu micca publicatu.


*