I risultati di a prima missione di esplorazione di Marte in Cina sò publicati

Genie libera i risultati di a prima missione di esplorazione di Marte
I risultati di a prima missione di esplorazione di Marte in Cina sò publicati

Da avà, l'orbiter Tianwen-1 hè statu in orbita per più di 780 ghjorni, secondu l'infurmazioni da l'Amministrazione Spaziale Naziunale Chine (CNSA). U rover hà viaghjatu un totale di 921 metri nantu à Mars è hà ottenutu 480 GB di dati di esplorazione scientifica originale.

Studii estensivi di e forme tipiche, cum'è i cuni cuncavi, i crateri d'impattu di barriera è i fossati spargugliati in u situ di sbarcu, anu revelatu un ligame impurtante trà a furmazione di sti terreni è l'attività di l'acqua.

I risultati di a prima missione di esplorazione di Marte di u geniu sò stati publicati

Grazie à l'imaghjini di càmera è a dati spettrali, i minerali idratati sò stati truvati in rocce dura in forma di piastra vicinu à u situ di sbarcu. Una grande quantità di attività di l'acqua liquida hè stata pruvata in u situ di sbarcu per più di 1 miliardi d'anni.

I risultati di a prima missione di esplorazione di Marte di u geniu sò stati publicati

Per d 'altra banda, l'imaghjini di a càmera è e tracce di u muvimentu di u rover indicanu chì u tarrenu in u situ di sbarcu avia una forte forza di compressione è paràmetri di scorrimentu bassu ligati à l'attività di l'acqua è chì anu sperimentatu l'erosione di sabbia.

Studi recenti anu revelatu l'impattu di e tempeste di sabbia è di l'attività di l'acqua nantu à l'evoluzione geplogica è i cambiamenti ambientali in Mars, furnisce un forte sustegnu per l'assunzione chì ci hè un oceanu in a Pianura di l'Utopia Marziana. Studii cunnessi sò stati publicati in riviste accademiche naziunali è internaziunali cum'è "Nature Astronomy", "Nature Geoscience", "Science Advances" è "Chinese Science".

Esse u primu à cummentà

lascia una risposta

U vostru indirizzu email ùn seranu micca publicatu.


*