I stock di pesci in i mari sò tracciati da navi di ricerca

I stock di pesci in i mari sò tracciati da navi di ricerca
I stock di pesci in i mari sò tracciati da navi di ricerca

Ricerche di stock, pesca / caccia è aquacultura, ricerche bioecologiche, genetiche, oceanografiche è limnologiche è studii di allevamentu sò realizati da istituti chì operanu in l'aquacultura sottu à a Direzzione Generale di Ricerca è Politiche Agricole (TAGEM) di u Ministeru di l'Agricultura è a Foresta.

Cù a fine di a pruibizione di a pesca da u 1 di settembre, i mercati di pisci cuminciaru à spustà. Cum'è in u mondu, u settore di l'aquacultura si sviluppa ghjornu per ghjornu cù e so dimensioni di produzzione è di cummerciu in Turchia. Turchia hè in una pusizioni furtunata in a pruduzzioni di l'aquacultura cù i so mari, l'acque interne, i laghi è i stagni.

I mari di Turchia è l'acque interne anu una superficia di circa 25 milioni di ettari. Questu significa una zona vicinu à i campi agriculi. Per prufittà di sti risorse in modu efficiente in u futuru, a so prutezzione è l'usu sustinibili sò di grande impurtanza.

In u corpu di TAGEM, chì hè affiliatu à u nostru Ministeriu, istituti chì travaglianu in l'aquacultura realizanu a ricerca di stock, a ricerca di pesca / caccia, a ricerca bioecologica è genetica, a ricerca oceanografica è limnologica, a ricerca in aquacultura è a ricerca di l'allevamentu.

L'Istitutu Centrale di Ricerca di Pesca di Trabzon, chì a so zona di rispunsabilità hè u Mari Neru, è l'Istitutu di Ricerca, Produzione è Formazione di Pesca in Mediterraniu, chì a so zona di rispunsabilità hè u Mari Mediterraniu è Egeu, hè pensatu per ottene dati chì formanu a basa. per a gestione di a pesca in i nostri mari, per stime è monitorà i stock di pisci cummirciali.I ricerchi marini sò fatti cù navi Mediterranean Research-I.

Inoltre, i prughjetti sò implementati da Eğirdir Fisheries Research Institute è Elazig Fisheries Research Institute in laghi è laghi di diga in u scopu di u monitoraghju di i stock di pesca cummerciale in l'acque interne.

Mentri a pruduzzione di l'aquacultura era soprattuttu fattu da a caccia in u passatu, oghje a quantità di caccia è acquacultura hè vicinu à l'altri. A quantità di pesci di mare catturati in l'ultima stagione di pesca hè stata registrata cum'è 292 mila tunnellate. Quandu a distribuzione di pesci di mare catturati per spezie hè analizata, l'acciuga era u pesciu catturatu in a quantità più altu cù 171 mila tunnellati. L'anchovy hè stata seguita da sprat cù 27 mila tunnellati è ghianda è toric cù 23 mila tunnellati. In cunfrontu cù i paesi ripari, più di 60% di a pesca hè fatta da i piscadori turchi in u Mari Neru, chì hè u nostru mare più fertili. Inoltre, i studii di pesca sò stati fatti da 25 anni per sustene i stock naturali da l'istituti affiliati à u Ministeru.

MINISTRU KIRİŞCI: "L'usu di creditu hà iniziatu da u 1 di settembre"

Ministre de l'agriculture et des forêts Prof. Dr. Vahit Kirişci hà ricurdatu chì a pruibizione di a pesca in mare hè finita da u 1 di settembre, è chì hà dettu "Vira bismillah" cù i pescatori in Istanbul. Enfatizendu l'impurtanza di prutezzione di l'ecosistema in i mari, Kirişci hà dichjaratu chì hè necessariu di prutege micca solu i pesci, ma ancu l'alghe, l'alga è tuttu l'ecosistema marinu. Nutendu chì, cum'è u Ministeru, prutegge i mari è l'acque interne cù barche di cuntrollu è d'ispezione, Kirişci hà sottolineatu chì u so scopu hè di prutege sia u presente è u futuru di u paese è i citadini chì campanu da a pesca.

In questu cuntestu, cù l'istruzzioni di u presidente Recep Tayyip Erdoğan, Kirişci hà ricurdatu chì anu alluntanatu a strada per i pescatori per aduprà prestiti cummerciale da Ziraat Bank sopra a tarifa di pulitica di 13,5 per centu, è chì hà datu sta bona nutizia u 1 di settembre, Kirişci hà dettu. , "L'applicazioni anu cuminciatu à esse ricevute è i prestiti sò cuminciati à esse utilizati. Vogliu à i nostri fratelli è surelle piscadori bona furtuna di novu ", disse.

Esse u primu à cummentà

lascia una risposta

U vostru indirizzu email ùn seranu micca publicatu.


*