U traumu di a zitiddina aumenta u risicu di suicidiu 10 volte

I traumi di a zitiddina aumentanu u risicu di suicidiu
U traumu di a zitiddina aumenta u risicu di suicidiu 10 volte

Università Üsküdar NP Feneryolu Medical Center Psychiatry Specialist. Dr. Erman Şentürk hà fattu una valutazione nantu à u suicidiu è a prevenzione di suicidiu in a so dichjarazione à l'occasione di a Prevenzione Mundiale di Suicidi.

Specialista in psichiatria Dr. Dichjarà chì u suicidiu hè un cumpurtamentu multidimensionale è cumplessu cù aspetti biologichi, psichiatrici è sociologichi, Erman Şentürk hà dettu: "U suicidiu pò accade in parechje situazioni, da prucessi caòtici chì ùn sò micca accumpagnati da alcuna malatia psichiatrica à diverse malatie psichiatriche, è esige una larga perspettiva. L'attu di suicidiu, cumpletu o micca, hè un attu distruttivu chì pò influenzà micca solu l'individuu, ma ancu a so famiglia, i so amati, è ancu a sucietà in quale vive di tantu in tantu. Da questu puntu di vista, l'ideazione è u cumpurtamentu suicida hè una emergenza psichiatrica impurtante da una banda, è un prublema maiò di salute publica da l'altra.

In u rapportu publicatu da l'Organizazione Mondiale di a Salute, u suicidiu hè u sicondu trà e cause di morte in i ghjovani è hè infurmatu chì circa 800 XNUMX persone finiscinu a so vita per suicidiu ogni annu in u mondu. Malgradu u fattu chì u suicidiu pò risultà in morte o danni permanenti, ùn deve esse scurdatu chì hè un attu prevenibile.

In a prevenzione di suicidiu, hè assai impurtante per identificà i gruppi di risicu è sviluppà approcci preventivi per questi gruppi. À questu puntu, l'ultimu scopu hè di prevene u cumpurtamentu suicida o di riabilitazione di a persona suicida. U gruppu di risicu più impurtante per u cumpurtamentu suicida include individui cù depressione, disordine di l'umore bipolari, disordine di l'usu di l'alcolu, schizofrenia, disordine di personalità borderline è disordine di personalità antisociale. usatu e frasi.

Dichjarà chì u 90 per centu di i suicidi cumpleti anu un diagnosticu psichiatricu, u Dr. Erman Şentürk hà dettu: "Per quessa, l'ideazione suicida in tutti i pazienti psichiatrici deve esse interrugata in a prima valutazione è cuntrolli. In novu, i traumi di a zitiddina, in particulare a storia di l'abusu sessuale è fisicu, sò un fattore di risicu indipendente per u suicidiu è aumentanu a probabilità di circa 10 volte. E persone chì anu tentatu di suicidiu prima sò in più risicu per tentativi recurrenti. U risicu di recurrenza di tentativu di suicidiu hè assai altu in u primu annu dopu à u tentativu di suicidiu è soprattuttu in i primi trè mesi. Avè una storia di famiglia di tentativu di suicidiu hè ancu un fattore di risicu impurtante.

L'ideazione suicida, chì vene cù crisi di vita maiò è u stress intensu chì seguita, ùn hè micca pocu cumuni. Perdite recenti, cum'è separazione, divorziu è morte, perdita di capacità corporali per via di accidenti è di malatia, perdita di autovalutà o status sociale, perdita di sensu di sicurità, cum'è licenziamentu o fallimentu, migrazione è trasferimentu, perdita di sensu di Sicurezza da una azzione o una audizione Mentre u sensu intensu di vergogna per via di a situazione pò fà a persona vulnerabile è impotente, pone un risicu in termini di cumpurtamentu suicida.

L'adulescenti, l'anziani, quelli chì campanu soli, quelli chì ùn anu micca un cumpagnu, l'individui cù malatie croniche è gravi, i disabili, e donne o i zitelli vittime di viulenza sò in un altru gruppu di risicu chì hè impurtante in quantu à u cumpurtamentu suicidiu, ancu s'ellu ùn anu micca un disordine psichiatricu. disse.

Nutendu chì i tentativi di prevene u suicidiu ponu esse valutati suciali o individuali, Specialista psichiatra. Dr. Erman Şentürk hà dichjaratu u seguente:

"L'obiettivu principale in quantu à a prevenzione suciale hè di identificà è eliminà i fatturi chì aumentanu a suicidalità di l'individui in a sucetà, per identificà i gruppi di risichi è i fatturi di risichi è di sviluppà approcci preventivi. In quantu à a prevenzione individuale, hè destinatu à trattà e persone chì anu pruvatu à suicidiu è per prevene a recurrenza di cumpurtamentu suicida.

A maiò parte di i tentativi di suicidiu sò realizati da individui in situazioni di crisa chì ùn anu micca una malatia. Quandu a persona ùn pò micca risolve stu prucessu di crisa cù i metudi di coping cunvinziunali, ellu pò sente ansietà intensa, timore di perde u cuntrollu, inadeguatezza, culpabilità è inquietudine. Stu prucessu caòticu in quale si trova pò fà a persona aggressiva versu ellu stessu. Dunque, l'approcciu di intervenzione di crisa hà una grande impurtanza trà e strategie di prevenzione di suicidiu. In situazioni di crisa, l'intervenzione in situ è ​​puntuale hè di vitale impurtanza. In questi tempi, ùn deve micca esitatu à ottene un sustegnu psichiatricu ".

Esse u primu à cummentà

lascia una risposta

U vostru indirizzu email ùn seranu micca publicatu.


*