I zitelli di Kadifekale anu ricivutu certificati di natazione

I figlioli di Kadifekale anu ricivutu certificati di natazione
I zitelli di Kadifekale anu ricivutu certificati di natazione

Sindaco di a Municipalità Metropolitana di Izmir Tunç SoyerIn cunfurmità cù u principiu di l'uguaglianza di l'uppurtunità in u sportu, u "Prughjettu di l'Educazione di u Mare è u Natu" urganizatu da a Municipalità Metropolitana per i zitelli di Kadifekale hè ghjuntu à a fine. I zitelli chì participanu à u prughjettu ricevenu i so certificati à a fine di a furmazione di dui mesi.

I zitelli di Kadifekale ponu natà è cunnosce megliu u mare. U "Prughjettu di l'Educazione di a Gente di u Mare è di u Natu" urganizatu da a Municipalità Metropolitana di Izmir per i zitelli di Kadifekale hè ghjuntu à a fine. 75 zitelli chì anu assistitu à a furmazione di dui mesi in marittima è natazione in Marina İzmir anu ricevutu i so certificati. I zitelli anu insignatu a natazione, l'ottimisti, u nodu di u marinaru è l'equitazione in canoa in u prugramma di furmazione, chì hè statu stabilitu cù u slogan "Lasciate micca i zitelli pudè natà in İzmir".

Quarantamila zitelli anu amparatu à natà in dui anni.

İzmir Metropolitan Municipality Youth and Sports Services Head Hakan Orhunbilge, Sports Club President Ersan Odaman, Kadifekale District Headman Davut Tekin, è ancu u Segretariu Generale di Sports Club Barış Şeref è u Direttore di Sport acquatici Soykan Üstünkar anu assistitu à a cerimonia di certificatu. Hakan Orhunbilge hà dettu: "I sorrisi nantu à a faccia di i nostri figlioli chì anu ricevutu i so certificati ci anu fattu assai felici. In più di e strutture in Marina İzmir, Celal Atik Swimming Pool è Buca, avemu insignatu a natazione à quaranta mila zitelli in l'ultimi dui anni cù piscine portatili. In una regione cum'è Izmir cù una longa costa, ùn vedemu micca queste cifre cum'è abbastanza è vulemu ghjunghje à i nostri figlioli in ogni regione cù prughjetti diffirenti ".

Sindaco di a Municipalità Metropolitana di Izmir per u "Prughjettu d'Educazione di a Gente di u Mare è di u Natu" Tunç SoyerU presidente di u Club Ersan Odaman, chì hà sottolineatu a grande impurtanza di .

Kadifekale Mukhtar Davut Tekin hà dettu: "Tutti duverebbe prutege questi zitelli. Faremu assai prughjetti per i nostri figlioli in partenariatu cù a Municipalità Metropolitana di Izmir. Dui mesi di furmazione sò andati assai bè. A cerimonia di certificatu hè stata veramente gratificante ".

Esse u primu à cummentà

lascia una risposta

U vostru indirizzu email ùn seranu micca publicatu.


*