Chjama à a ghjente di Izmir per aduprà u trasportu publicu invece di i veiculi privati ​​u 9 di settembre

I residenti di Izmir chjamanu per aduprà u trasportu publicu invece di i veiculi privati ​​​​in settembre
Chjama à a ghjente di Izmir per aduprà u trasportu publicu invece di i veiculi privati ​​u 9 di settembre

A municipalità metropolitana di Izmir celebrà u 9 anniversariu di u 1922 di settembre di u 100, chì hà annunziatu a liberazione di a cità è a vittoria decisiva di a Guerra di l'Indipendenza, cù avvenimenti storichi. U palcuscenicu gigante in a piazza Gündoğdu, preparatu da a Municipalità Metropolitana di Izmir per u spettaculu speciale di u 9 di settembre, accoglie ancu u cuncertu di a megastar Tarkan, dopu a pruduzzione speciale preparata per a notte.

A Municipalità Metropolitana di Izmir hà fattu arrangiamenti in u trafficu è u trasportu publicu per facilità a participazione di i residenti di Izmir à e celebrazioni. Oghje, i servizii di autobus, metro, tram è ferry seranu aumentati è certi punti in Konak è Alsancak seranu chjusi à u trafficu. A Municipalità Metropolitana hà dumandatu à a ghjente di Izmir chì participà à queste celebrazioni storichi per aduprà u trasportu publicu invece di i veiculi privati ​​​​per evità prublemi di trafficu.

In u scopu di e celebrazioni di u 9 di settembre organizate da a Municipalità Metropolitana di Izmir, i servizii di trasportu sò stati disposti per cumbatte a congestione di u trafficu. Venneri 9 settembre, Atatürk Avenue (1st Kordon) da Konak Pier à u portu, Cumhuriyet Boulevard da Stock Exchange Junction à u portu, è Talatpaşa Boulevard seranu chjusi à u trafficu di i veiculi. Per assicurà chì i residenti di Izmir anu accessu à u centru, l'ultime ore di serviziu di 94 linee chì serve Konak è cunnesse à İZBAN è i centri di trasferimentu di metro sò state allargate. L'infurmazioni detallati nantu à i tempi di partenza ponu esse truvati in "www.eshot.gov.tr". Inoltre, e linee Baykuş (00.00 Gaziemir-Konak, 06.00 Çiğli-Konak, 910 Bornova-Konak, 920 Buca-Konak, 930 Balçova-Konak) chì operanu trà 940 è 950 continueranu à serve.

E squadre motorizzate seranu in azzione

Per evità ogni interruzzione in u trasportu, e squadre motorizzate saranu in turnu per a coordinazione in punti impurtanti cum'è Çankaya, Montreux, Lausanne è Basmane. 30 autobus seranu pronti per furnisce servizii supplementari à e linee cù densità di passageri. Durante l'avvenimenti, Halkapınar Metro-Konak numeru 253 è Cumhuriyet Square-Airport linee numeru 202 serviranu via Gazi Boulevard (Return Fevzipaşa Boulevard) è Şair Eşref Boulevard. L'ultima tappa di a linea 202 di a piazza di a Republica-Airportu serà Montreux.

I viaghji in metro è tram sò stati aumentati

U metro operarà ogni 06.00 minuti trà 02.00 è 5, è ogni 02.00 minuti trà 06.00 è 60. Karşıyaka è i servizii di tram di Konak sò ancu aumentati più frequentemente. KarşıyakaCi saranu voli à intervalli di 06.00 minuti trà 23.30-10, intervalli di 23.30 minuti trà 02.00-6, è intervalli di 02.00 minuti trà 04.00-60. Konak Tram furnisce u serviziu ogni 06.00 minuti è mezu trà 23.30 è 7, ogni 23.30 minuti trà 02.00 è 5, è ogni 02.00 minuti trà 06.00 è 60.

Chjama per aduprà u trasportu publicu

In più di i reguli di u trafficu è di u trasportu publicu, a Municipalità Metropolitana di Izmir hà ancu dumandatu à i residenti di Izmir chì assisteranu à queste celebrazioni storichi per aduprà u trasportu publicu invece di i veiculi privati ​​​​per evità prublemi di trafficu.

L'ultimu viaghju da Alsancak Pier hè à 14.00

Per via di e celebrazioni, İZDENİZ A.Ş. Chiuderà u Pier d'Alsancak dopu à u viaghju di 14.00. U trasportu marittimu serà furnitu da i moli di Konak è Pasaport.

Concertu di Tarkan in piazza Gündoğdu

I punti di ricerca è di entrata per u più grande spettaculu visuale mai tenutu in Turchia è u cuncertu di u megastar Tarkan, chì si indirizzarà dopu à i so fanni da sta scena gigante in Piazza Gündoğdu, sò stati annunziati cum'è Port Alsancak, Boulevard Ali Çetinkaya, Orduevi, Boulevard Vasıf Çınar. e Piazza Cumhuriyet.

Esse u primu à cummentà

lascia una risposta

U vostru indirizzu email ùn seranu micca publicatu.


*