Istanbul scontra cù i so mura storichi

Istanbul scontra cù i so mura storichi
Istanbul scontra cù i so mura storichi

I squadre IMM Heritage affiliate à u Dipartimentu di Patrimoniu Culturale di a Municipalità Metropolitana di Istanbul (IMM) anu cumpletu a prima parte di u studiu "Istanbul Land Walls Open Air Museum". Apertura di i Centri di Visitatori di Mevlanakapı è Silivrikapı Land Walls, Vicepresidente di u Gruppu CHP Parlamentari Engin Altay è Presidente İBB Ekrem İmamoğluHè statu tenutu cù a participazione di Prima di i cuncerti Contro è Şehinşah da esse tenuti in l'area creata in i Muri Mevlanakapı, İmamoğlu hà fattu un discorsu à i participanti, soprattuttu ghjovani.

İMAMOĞLU: "PROTEGEmu l'opere storichi"

Dichjarà chì gestiscenu u prucessu di "150 Prughjetti in 150 Days", İmamoğlu hà dettu, "Facemu grandi sforzi per rende sta cità vivibile. Avemu in particulare cura di a realizazione di i beni storichi è culturali, purtendu in u futuru di a nostra cità è di i nostri viventi, è serve à u mondu. Ricordendu chì Istanbul hè stata una di e metropoli più impurtanti di u mondu dapoi i tempi antichi, İmamoğlu hà dettu: "Differenti civiltà anu campatu fiancu à fiancu in armunia per anni. In questu rispettu, simu in una cità unica. In questu sensu, duvemu sentu rispunsevuli di i nostri antenati è di e civilisazioni chì campavanu in sta cità in u passatu, è ùn deve micca dannà a nostra cità. In questu sensu, soprattuttu durante u prucessu '150 Projects in 150 Days', prutegemu l'artefatti storichi è tutti i prucessi storichi chì ci sò stati affidati, da e civiltà, à parechji cuncetti da moschee à i mura di a cità, è facemu ciò chì hè necessariu ".

"IMPLEMENTAremu UNA TRACCIA DUVU DECEMILAIA DI TURISTI FIGURARANU À LESSESSU TEMPU"

Citendu a Cisterna Basilica, chì anu recentemente restaurata è riapertura, per esempiu, İmamoğlu hà nutatu chì sò impegnati in travaglii simili in decine di parti di a cità. Dicendu: "Trasformeremu questa zona ininterrotta di 12 chilometri di lunghezza, inseme cù i mura di u Cornu d'Oro, in questa zona enormi, è viderete, implementeremu una strada induve decine di millaie di turisti visitanu à u stessu tempu". hà dettu İmamoğlu. ) u mo amicu, i travagliadori è i cuntrattanti chì anu travagliatu da a creazione di IMM Heritage, per fà queste belle opere pronte per noi cù sta bella maghjina. In particulare in i zoni archeologichi, i mo amichi sò mobilizzati bè cù l'ordine più universale di u mondu, i reguli più precisi di l'archeologia è i principii di risturazione. Francamente, li stanu à sente cum'è un studiente strettu in ogni situ di custruzzione chì visitu. Aghju pruvatu à amparà. Perchè nimu chì ùn hè micca cunnisciutu di l'area, a storia è e civilisazioni in quale vive veramente ùn pò micca fighjà u futuru cun fiducia. A nubiltà di sta nazione nasce cù l'emozioni ch'ella hà campatu è accumulate in sta terra duv'ellu ci hè millaie d'anni di storia.

"PROTEGEremu QUESTE"

Rimarchendu chì l'anzianu statu di a stazione di polizia di Mevlanakapı, chì anu restauratu è trasformatu in un "Centru di i visitatori", hè deplorable, İmamoğlu hà spartutu infurmazioni nantu à u restu di i mura di a terra. Enfatizendu chì i citadini chì vivenu in a regione di i Muri ùn si sentenu micca sicuri per via di u statu trascuratu in u passatu, İmamoğlu hà dettu: "Quandu aghju giratu in questu quartiere, sfurtunatamenti, sti spazii sò diventati nidi chì disturbanu a ghjente, creanu prublemi di sicurezza, è sò stati u centru di qualchi formazioni irregulari è illegali. Quì seremu tutti prudenti. I prutegeremu. In questu sensu, sia a sicurità, a nostra polizia, cù i nostri duveri necessarii, ma voi, chì site i patroni di sti lochi, cuntribuiscenu à a pulizia, a meticulosità è a affidabilità di stu locu.

"VIDEremu è camperemu INSIEME 30 MILIONI DI TURISTI IN ISTANBUL"

"Queste zone sò lochi chì arricchisce a nostra vita à u stessu tempu", disse İmamoğlu, aghjustendu:

"Viderete u numeru di turisti chì vanu versu 17 milioni, a nostra visione di a vita, in un Istanbul induve a ghjente cuntinueghja a so esistenza in a vita di a cità in un ambiente demucraticu è a nostra comprensione luminosa hè riflessa, videremu è vive cù 30 milioni di turisti inseme. . Sapete ciò chì significanu 30 milioni di turisti ? Significa chì porta almenu 30-35 per centu di più inguernu per capita à u pruduttu naziunale grossu di tutti quelli chì vivenu in Istanbul. In questu rispettu, cari ghjovani, sarete un omu d'affari, un manager, è guadagnerete soldi guadagnendu mistieri, soprattuttu in l'ambienti creati da u settore turisticu è u settore di i servizii in a vostra vita. Queste sò e cose chì a migliione di questi spazii abbandunati è trascurati cuntribuiscenu à noi.

CHIAMATA À A GIOVANI: "SIGNATE SOTTA A DECISIONE GIUSTA DA ESSERE FATTA"

Dichjarà chì i muri di a terra seranu trasfurmati in spazii culturali è artistici, İmamoğlu hà indirizzatu à i ghjovani in a zona di l'avvenimentu cù e seguenti parolle:

"Oghje hè fattu è micca fattu; manifestatu o micca revelatu oghje; pensendu à voi o micca; priurità o micca priurità di i so citadini; Avete da capisce è interrugate u periodu esistenti attraversu cuncetti chì facenu a vostra vita bella o pensate solu à a vostra vita, è decide in cunseguenza, se ùn avete micca u dirittu di votu, avete da discutiri sta questione cù i vostri genitori chì decideranu. . Perchè tutte e decisioni da esse prese in l'alizzioni prossime affettanu a vostra vita. Diu vi benedica tutti. Vecu chì quì ci sò ghjovani trà 15-20 anni. In u prossimu periodu, u nostru pòpulu deciderà chì tipu di vita vi camperai per i prossimi 60 anni, 70 anni, chì Diu vi cuncede 80 anni di vita. Dunque, voi ghjovani ; Sò in una pusizioni di capisce assai bè u dirittu, u sbagliatu, u morale o a mancanza, l'eccessu. Aghju fiducia è valore a vostra intelligenza, cunniscenza, ghjustizia è caratteru incredibilmente. Per piacè fate attenzione à sti cuncetti. È firmate sottu a decisione ghjusta da esse fatta. Sti belli zoni, ambienti, tutti sò degni di voi, vi sò degni. Bona furtuna."

ALTAY: "Lasciateli seguità l'opere di u vostru fratellu EKREM"

Dopu à u discorsu di İmamoğlu, a delegazione, cumpresu u Vicepresidente di u Gruppu Parlamentariu CHP Altay è u diputatu CHP Sezgin Tanrıkulu, hà posatu per una foto nantu à a piattaforma stallata per u cuncertu. Parlendu prima di a ripresa di foto, Altay hà manifestatu i so sentimenti: "Vogliu dà un grande applausi è ringraziu u presidente Ekrem per avè riunitu a ghjente di Istanbul cù a storia di Istanbul, è per avè riunitu cù Şehinşah è Contro. , chì ti piace tantu. In issi lochi chì sò stati senza toccu per 30 anni, qualchissia vulia; Demolisciamu issi petri è i mura, cusì pianghjemu ancu quì blocchi di cimentu. Ekrem Abiniz hà dettu: "Hè u mo duvere, u mo duvere à i ghjovani di Istanbul, per priservà a storia di Istanbul, per priservà a cultura di Istanbul, per rende a natura di Istanbul più vivibile è più bella". Ùn mancate micca. U ringraziemu assai. Seguinu induve manghja stu Fratellu Ekrem, seguitanu induve sente a musica. Aghju un cunsigliu per elli: Se seguitanu u so travagliu un pocu, è si piglianu un esempiu da ellu, tuttu serà megliu. Bona furtuna ", disse.

Altay, İmamoğlu è a so delegazione anu visitatu i mura storichi di a cità è a stazione di polizia di Mevlanakapı, chì hè stata restaurata è trasformata in un "Centru di i visitatori". A delegazione hè stata infurmata nantu à i travaglii di risturazione da Mahir Polat, Vice Sicritariu Generale di IMM.

Esse u primu à cummentà

lascia una risposta

U vostru indirizzu email ùn seranu micca publicatu.


*