Grazie à questi sforzi, İzmir hà ricevutu u Premiu Europeu

Izmir hà ricivutu u Premiu Europeu grazie à questi Cabas
Grazie à questi sforzi, İzmir hà ricevutu u Premiu Europeu

Kemal Kılıçdaroğlu, presidente di u Partitu Populare Republicanu, hà inauguratu u İzTransformation Packaging Waste Collection and Separation Facility, chì hè statu stabilitu da a Municipalità Metropolitana di İzmir. Kılıçdaroğlu hà dettu: "U passu fattu da u nostru sindaco Tunç Bey hè estremamente preziosu. Un ringraziu di core à u merre di a cità. In u risultatu di questi sforzi, İzmir hà ricevutu u Premiu Europeu ".

IzConversion Packaging Raccolta è Separazione di Rifiuti, chì hè stata stabilita in Konak da a filiale di a municipalità İzDoğa, per sorte i rifiuti di imballaggi da a Municipalità Metropolitana di Izmir, chì cuntinueghja a so attività cù u scopu di una cità sustenibile, hè stata aperta cun una cerimonia oghje. U presidente di u Partitu Populare Republicanu (CHP) Kemal Kılıçdaroğlu è a so moglia Selvi Kılıçdaroğlu, sindaco di a municipalità metropolitana di İzmir, anu assistitu à a cerimonia. Tunç Soyer, u presidente provinciale di CHP İzmir Deniz Yücel, amministratori di CHP, deputati, sindaci pruvinciali è distrettuali, rapprisentanti di organizzazioni non governative, capi, membri di u cunsigliu municipale, rapprisentanti di partiti pulitichi, travagliadori di facilità è citadini anu participatu.

Kilicdaroglu:Tunç Soyer hà fattu un grande investimentu "

U presidente di CHP, Kemal Kılıçdaroğlu, hà enfatizatu l'impurtanza di u prughjettu IzTransformation, chì permette à i citadini chì cercanu di fà a so vita in a strada da a basura in cundizioni più umane, è hà dettu: "Aghju sempre vulutu prutege queste persone è urganizà. Anu ancu avè i diritti. Travaglianu, sudanu. Seranu vechji dumane, devenu esse inclusi in u sistema di sicurezza suciale. Ellu o a so famiglia si ammalaranu. Anu bisognu à andà à u duttore. Sò ancu chì e spese di salute sò assai caru. Hanu bisognu di campà cum'è individui degni in a società. Hè da esse cummattatu per. Questu hè un vechju stabilimentu. Ministru Tunç Soyer Hà compru stu locu prima, hà fattu un grande investimentu. Tandu rassicurò parechje persone chì ci portavanu basura, carta, cartone, plastica. A municipalità significa l'istituzione chì furnisce i diritti è e lege di ogni citadinu chì vive in quella cità. Hè u travagliu di a cità ", disse.

"Stu cun quelli chì meritanu a so sudore"

Kemal Kılıçdaroğlu cuntinuò e so parolle cusì: "U mondu sanu sapi avà, tutti sapemu chì assai cose chì mettimu cum'è basura è chì ùn usemu micca sò in realtà ricchezza. Mentre riportendu sta ricchezza à l'ecunumia, l'elementu umanu ùn deve esse ignoratu. Ùn sò micca un omu di bande di cinque. Sò da u latu di quelli chì sudore. Ùn aghju mai accettatu un ordine ecunomicu in quale tutti sò alimentati, i poveri sò oppressi, è grandi risorse sò trasferiti à i ricchi. A basa di ciò chì chjamate u statu suciale hè a satisfaczione di tutti. Luttimu questu. U passu fattu da u nostru sindaco, Tunç Bey, in questu cuntestu hè estremamente preziosu ".

"Un ringraziu sinceru à u mo presidente"

Affrontendu l'impiegati di e facilità chì anu cambiatu à un sistema cù assicurazione, ore di travagliu è permessi grazia à u prughjettu IzTransformation, Kılıçdaroğlu hà dettu: "Di sicuru, i vostri figlioli anu aspittà da voi. Di sicuru, volenu un telefuninu, tablette, un modu di vita megliu. Vuleranu ancu piglià una vacanze. Questa facilità hè estremamente preziosa per mè perchè ricustruisce ancu una cunniscenza. Hè di sicuru unu di l'ugettivi di u nostru merre di vedevi quì in pace è d'assicurà di vultà in casa tranquillamente a sera. A cumuna hè obligata micca solu di custruisce a strada è u parcu di a cità, ma ancu di assicurà a pace di e persone chì campanu in quella cità. Avemu da custruisce una Turchia induve nimu zitellu va à lettu fami. Inseme, averemu coronatu sta lotta cù successu. Vogliu sprime u mo ringraziu sinceru à u Sindaco di a Municipalità Metropolitana di Izmir. In u risultatu di questi sforzi, İzmir hà ricevutu u Premiu Europeu ", disse.

Soyer: "Avemu finitu u cuncettu di 'basura' in İzmir"

Esprimendu chì volenu stabilisce una vita in armunia, presidente Tunç Soyer Per d 'altra banda, "Crescemu İzmir micca cum'è una pila di cimentu tagliata da i cicli di a natura, ma cum'è una parte di l'ecosistema. Travagliemu per una cità induve a natura pò penetrà in a cità è i citadini ponu penetrà a natura attraversu i corridori verdi, chì hè resistente à i disastri è, forse u più impurtante, cù una gestione pianificata di i rifiuti. IzConversion Packaging Waste Collection and Separation Facility, chì avemu apertu oghje, hè un passu assai impurtante chì avemu fattu in questa direzzione. Questa apertura hè una tappa in u nostru scopu di esse una cità circular in armunia cù a natura. Cù u nostru prughjettu IzTransformation, mettemu fine à u cuncettu di "basura" in Izmir. Riciclemu i rifiuti in l'ecunumia. U nostru prughjettu IzTransformation hà una dimensione suciale chì ci rende tutti fieri, è dinò a so dimensione ecunomica è ecologica. Avemu cuminciatu à impiegà i nostri fratelli cullettori di strada per furnisce a forza di travagliu per fà u prucessu di classificazione. Ùn li furnimu micca solu un impiegu, ma ancu li salvemu da avè da sbulicà a so vita sana. Offriamu cundizioni ecunomiche megliu, una vita di alta qualità è cundizioni di travagliu sani ".

"Vogliu ringrazià Kılıçdaroğlu senza fine"

U presidente Soyer hà ringraziatu Kılıçdaroğlu è hà dettu: "Quandu entremu in u secondu seculu di a Republica, guardemu u futuru cù speranza da İzmir. Semu impegnati à trasfurmà a vita per u megliu. Sapemu chì u cambiamentu hè in e nostre mani. Vogliu ringrazià u nostru presidente Kemal Kılıçdaroğlu, chì ùn ci hà micca lasciatu solu in ogni passu chì avemu fattu per risolve i prublemi fundamentali di i nostri citadini è cambià u mondu per u megliu. Vogliu chì sapete chì mantenemu a vostra lotta per custruisce una Turchia più forte in ogni mumentu è in ogni circustanza ".

U presidente Kılıçdaroğlu è u presidente Soyer anu visitatu u stabilimentu cù a delegazione accumpagnata è anu ricevutu informazioni.

U prughjettu IzTransformation hà iniziatu in quattru distretti

In u scopu di u prughjettu IzTransformation, i rifiuti di imballaggio da parechji spazii diffirenti cum'è residenze, istituzioni pubbliche, ospedali è mercati sò raccolti da a fonte cù veiculi di raccolta di rifiuti. I rifiuti raccolti sò trasportati à a facilità İzTransformation. L'impianto hà una pista di triturazione di rifiuti di imballaggio cù una capacità di ogni ghjornu di 420 tunnellate. I rifiuti separati quì sò inclusi in l'anellu di riciclamentu.

U prugettu hà inizialmente distribuitu 800 scatuli di raccolta di rifiuti. Karşıyakahè stata lanciata in Karabağlar, Buca è Narlıdere. Aumentendu u numeru di scatuli è veiculi di raccolta di rifiuti, hè destinatu à espansione u prughjettu İzTransformation in tutta İzmir. Cù u prugettu, dà l'uppurtunità à i citadini chì cercanu di campà da a basura in a strada in cundizioni difficili, per esse impiegati in cundizioni più umane. I citadini chì guadagnanu a so vita da u travagliu di basura in cundizioni assai più igieniche in un sistema induve a so assicurazione hà ore di travagliu è permessi.

Esse u primu à cummentà

lascia una risposta

U vostru indirizzu email ùn seranu micca publicatu.


*