Izmir accoglie u Simposiu di u focu

Izmir accoglie u Simposiu di u focu
Izmir accoglie u Simposiu di u focu

U Simposiu di u focu è l'Esposizione cù Participazione Internaziunale, urganizata da e camere di a Municipalità Metropolitana di Izmir è TMMOB, hè stata aperta. U simposiu, urganizatu cù u mottu "I grandi incendi cumincianu cù a piccula negligenza", hà da scopu di furnisce infurmazioni nantu à u mumentu di disastru, prima è dopu, è di ottene risultati accademichi.

U Simposiu di u focu è l'Esposizione cù a participazione internaziunale hè stata aperta. Vice Sindaco di a Municipalità Metropolitana di İzmir, Mustafa Özuslu, Vice Segretariu Generale di a Municipalità Metropolitana di İzmir Şükran Nurlu, Capu di u Dipartimentu di Pompieri di a Municipalità Metropolitana di İzmir İsmail Derse, Capu di u Dipartimentu di Relazioni Estere è Turismu di a Municipalità Metropolitana di İzmir Hatice Gökçe Başkaya, à l'apertura di u prugramma di dui ghjorni à Tepekule. Cungressu è Exhibition Center. Rappresentanti di e camere chì operanu sottu à l'Unione di Camere di Ingegneri è Architetti Turchi (TMMOB) anu assistitu.

"Izmir hè sicuru cun elli"

Parlendu à u simposiu intitulatu "I grandi incendi cumincianu cù una piccula negligenza", u Vicepresidente Mustafa Özuslu hà dichjaratu chì vede i pompieri cum'è eroi è hà dettu: "Sò eroi chì sò sempre cun noi in i nostri tempi più difficiuli. Eroi chì sò morti in u focu, l'inundazione, u terrimotu, l'accident di trafficu, in ogni locu, ghjustu accantu à noi ... Felicitate tutti questi eroici amichi cù apprezzamentu, amore, gratitùdine è gratitùdine. Hè bè chì sò. Izmir hè sicuru cun elli ", disse. Dichjarà chì ci hè una debulezza in a gestione di u focu in Turchia, Özuslu hà dettu chì u sindaco di a municipalità metropolitana di Izmir Tunç SoyerHà parlatu di i passi chì hà fattu cù a so visione. Espristendu chì l'umanità trascina u mondu in a distruzzione ecologica, Özuslu hà ricurdatu chì e fureste diminuiscenu ghjornu per ghjornu è disse: "Ùn ci hè mancu un minutu per aspittà per impedisce a distruzzione ecologica attuale".

"I piani di preparazione anu un grande impattu"

Şükran Nurlu, Vice-Segretariu Generale di a Municipalità Metropolitana di Izmir, hà enfatizatu l'impurtanza di u simposiu è hà dettu: "Ora, sapendu ciò chì deve fà per prevene disastri è incendi, esse preparatu prima, risponde à l'avvenimentu currettamente è ciò chì deve fà dopu à cambià un assai. Ci hè statu un terrimotu in İzmir, ma avemu riesciutu à sopravvive à stu terrimotu cù u minimu dannu pussibule. I travaglii è i piani di preparazione di a nostra cumuna prima di u terrimotu anu avutu un grande impattu annantu à stu successu ", disse.

"U nostru seminariu hè diventatu un simposiu"

U Capu di u Dipartimentu di Pompieri di a Municipalità Metropolitana di İzmir, İsmail Derse, hà dettu: "Avemu avutu un travagliu dapoi u 30 di marzu. U prucessu chì principia cù un seminariu hè diventatu un simposiu oghje. U nostru desideriu maiò hè di trasfurmà in una fiera. Vogliu ringrazià tutti i mo culleghi, tutte e camere è i funzionari di TMMOB ".

U nostru desideriu hè di sparghje in Turchia

İlkin Boz, Capu di a Filiale di Izmir di a Càmera di l'Ingegneri Meccanichi, hà dettu: "Credu chì u nostru simposiu farà cuntributi significativi à u rinfurzamentu di e misure di prevenzione di u focu è per eliminà a mancanza di cunniscenza è educazione in questu campu. Hè u nostru scopu più grande è vulemu sparghje stu simposiu fora di Izmir è in Turchia cù organizzazioni più grande ".

Esse u primu à cummentà

lascia una risposta

U vostru indirizzu email ùn seranu micca publicatu.


*