Kılıçdaroğlu assisterà à duie cerimonie separate in İzmir

Kilicdaroglu participerà à duie cerimonie separate in Izmir
Kılıçdaroğlu assisterà à duie cerimonie separate in İzmir

Cuntinuendu i so investimenti malgradu e difficultà in l'ecunumia di u paese, a municipalità metropolitana di Izmir accoglierà dumani duie cerimonie impurtanti cù a participazione di u presidente di CHP Kemal Kılıçdaroğlu. Prima, u stabilimentu İzTransformation, chì hè statu stabilitu per separà i rifiuti di imballaggio, serà apertu, è dopu a cerimonia di inaugurazione di a prima fase si terrà in l'Area di Trasformazione Urbana di Gaziemir.

A municipalità metropolitana di Izmir aprirà dumane unu di i so dui investimenti impurtanti è pone a basa di l'altru. Cuntinuendu u so travagliu cù l'obiettivu di una cità sustenibile, a municipalità metropolitana di İzmir aprirà a facilità İzTransformation, chì hè stata stabilita in Konak da a filiale di a municipalità İzDoğa per sorte i rifiuti di imballaggio, dumane à 25 (10.30 settembre, dumenica). In u stessu ghjornu, à 12.00:XNUMX, a ceremonia di inaugurazione di a prima fase di l'Area di Trasformazione Urbana di Gaziemir serà fatta. U presidente di CHP, Kemal Kılıçdaroğlu, assisterà ancu à a cerimonia di apertura è di inaugurazione di a stallazione.

I rifiuti separati sò inclusi in l'anellu di riciclamentu

In u scopu di u prughjettu IzTransformation, i rifiuti di imballaggio da parechji spazii diffirenti cum'è residenze, istituzioni pubbliche, ospedali è mercati sò raccolti da a fonte cù veiculi di raccolta di rifiuti. I rifiuti raccolti sò trasportati à a facilità İzTransformation. L'impianto hà una pista di triturazione di rifiuti di imballaggio cù una capacità di ogni ghjornu di 420 tunnellate. I rifiuti separati quì sò inclusi in l'anellu di riciclamentu.

U prugettu hà inizialmente distribuitu 800 scatuli di raccolta di rifiuti. Karşıyakahè stata lanciata in Karabağlar, Buca è Narlıdere. Aumentendu u numeru di scatuli è veiculi di raccolta di rifiuti, hè destinatu à espansione u prughjettu İzTransformation in tutta İzmir.

Cù u prugettu, dà l'uppurtunità à i citadini chì cercanu di campà da a basura in a strada in cundizioni difficili, per esse impiegati in cundizioni più umane. I citadini chì guadagnanu a so vita da u travagliu di basura in cundizioni assai più igieniche in un sistema induve a so assicurazione hà ore di travagliu è permessi.

Una nova vita in Gaziemir

Sindaco di a Municipalità Metropolitana di Izmir Tunç SoyerA Municipalità Metropolitana, chì hà acceleratu u prucessu includendu İZBETON è e cooperative in prughjetti di trasfurmazioni urbane in linea cù a visione resistente di a cità di Turchia, pone a fundazione di a prima fase in l'Area di Trasformazione Urbana di Gaziemir Aktepe Emrez. Filiale di a Municipalità Metropolitana di İzmir İZBETON A.Ş. è A Cooperativa di Custruzzione di l'Abitazione di Gaziemir U 28 di ferraghju di u 2022, un protocolu hè statu firmatu per inizià a custruzzione di a prima fase. In a prima fase, 275 residenze è 15 posti di travagliu seranu custruiti. In a seconda fase, circa 300 unità indipendenti seranu custruite. Quandu u prugettu hè finitu, circa 10 mila residenze, posti di travagliu, unità turistiche è cummerciale seranu custruite in a regione.

Presidente Tunç Soyer Grand Petroleum Products Construction Ready-Mixed Concrete Special Education Services Tourism Auto Industry and Trade Limited Company, chì hà vintu l'offerta per a custruzzione di a seconda tappa u 27 di lugliu di u 2022, hà firmatu u cuntrattu per inizià i travaglii di custruzzione.

Esse u primu à cummentà

lascia una risposta

U vostru indirizzu email ùn seranu micca publicatu.


*