Konya Gastrofest hà accoltu 4 mila entusiasti di u gustu in 550 ghjorni

Konya Gastrofest hà accoltu Mille Entusiasti di Gusti Ogni ghjornu
Konya Gastrofest hà accoltu 4 mila entusiasti di u gustu in 550 ghjorni

À u Konya Gastrofest, chì hè statu tenutu per a seconda volta quist'annu in Kalehan Ancestral Garden, i deliziosi piatti lucali, i dolci è a ricchezza culinaria di Konya è i so distretti si sò scontrati cù più di mezzo milione di entusiasti di u gustu chì assistenu à u festival da casa è straneru. 4 ghjorni.

U festival, chì hè statu apertu da a moglia di u presidente Recep Tayyip Erdogan, Emine Erdoğan, è u Ministru di l'ambiente, l'urbanizazione è u cambiamentu climaticu Murat Kurum, era una festa visuale di a cucina di Konya; U pane Etli, a zuppa di okra, furun kebab, tiridi, pilaf di nozze, carne in foglia, dessert höşmerim è centinaie di sapori di a cucina di u palazzu sò stati introdotti. In u festivale induve i chefs prufessiunali dimustravanu e so cumpetenze, i cucini eranu a ghjuria in i cuncorsi chì sò tenuti à mezu à a ghjente è detti qualificazioni à i cuncurrenti.

"KONYA hè una cità degna di esse promossa in ogni modu"

U sindaco di a municipalità metropolitana di Konya, Uğur İbrahim Altay, hà dichjaratu chì u Festival di Gastronomia di Konya hè statu finitu cù una grande participazione è hà dettu: "Avemu ghjuntu à a fine di Konya Gastrofest. Era un avvenimentu assai impurtante. Ancu s'ellu avemu editatu l'ultime, pudemu dì chì avà hè diventatu tradiziunale. Ci hè una participazione assai intensa, soprattuttu da fora di a cità. In questa occasione, era l'uppurtunità di spiegà a cultura alimentaria di Konya sia à Turchia sia à u mondu sanu. Grazie mille à a ghjente di Konya. Anu dimustratu una participazione assai forte. Quist'annu, avemu accoltu 550 mila visitatori à u nostru Gastrofest. Vogliu ringrazià tutti i Kenyani. Un ringraziu à i nostri fratelli chì sò venuti da fora di a cità. Vogliu spiegà chì aspettemu chì tutti l'amici chì avemu accoltu in Konya per cunnosce a cultura alimentaria di Konya è a cultura di Konya. In questa occasione, continueremu i nostri sforzi per fà di Konya una cità turistica. Konya hè una cità degna di esse presentata in ogni sensu. Continueremu à prumove a nostra Konya cù a forza chì derivemu da u populu di Konya. Vogliu ancu ringrazià tutti i nostri participanti, chefs, i membri di u stand è tutti l'impiegati chì anu participatu à Gastrofest. Hanu fattu un grande sforzu per 4 ghjorni. Ma avemu accoltu 550 mila invitati in Konya in un modu adattatu à Mevlana. Spergu di avè un Gastrofest assai più forte è più grande l'annu prossimu ", disse.

Mentre chì l'invitati chì assistenu à u festival hà dichjaratu ch'elli avianu mumenti inolvidable; I cummercianti anu ancu dichjaratu ch'elli eranu felici di a densità è ringrazianu a Municipalità Metropolitana di Konya.

À Gastrofest, i zitelli, invece, passanu mumenti indimenticabili divertendu in l'area di l'avvenimenti apposta per elli; Inoltre, cuncerti, spettaculi musicali è interviste aghjunghjenu culore à u festival.

Esse u primu à cummentà

lascia una risposta

U vostru indirizzu email ùn seranu micca publicatu.


*