Cup Match urganizata in memoria di u scrittore sportivu è ghjurnalistu Ali Öcal

Ali Ocal hà urganizatu una partita di cuppa in a so memoria
Cup Match urganizata in memoria di Ali Öcal

A Municipalità Metropolitana di Ankara hà urganizatu una partita di cuppa in memoria di u tardu scrittore sportivu è ghjurnalistu Ali Öcal, unu di i nomi veterani di a stampa di a capitale.

A partita significativa trà ABB FOMGET Youth and Sports Club è Karadeniz Ereğli Belediyespor hè stata trasmessa in diretta nantu à ABB TV è i cunti di e social media. À a fine di u partitu, chì hà finitu cù a vittoria 4-3 di FOMGET, l'atleti piglianu u trofeu da u figliolu di Ali Öcal, Burak Öcal.

A Municipalità Metropolitana di Ankara cuntinueghja à urganizà diversi avvenimenti sportivi per aumentà l'interessu di i citadini di a capitale in u sport.

ABB hà urganizatu una partita di cuppa in memoria di u tardu scrittore sportivu è ghjurnalistu Ali Öcal, unu di i nomi veterani di a stampa Capital. FOMGET hà vintu u match significativu 4-3, induve l'ABB FOMGET Youth and Sports Club è Karadeniz Ereğli Belediyespor si scontranu in u Yenikent Osmanlı Stadium.

L'atleti riesciuti di FOMGET anu ricevutu u trofeu da u figliolu di Ali Öcal, Burak Öcal.

CONTINUARÀ IN L'ANNI SEGUENTI

U Segretariu Generale ABB Baki Kerimoğlu, u presidente di a Federazione di Clubs Sportivi Dilettanti di Ankara, Murat Kandazoğlu, u figliolu di u tardu Ali Öcal, Burak Öcal, parechji invitati è fan di sport anu assistitu à a partita, chì hè stata trasmessa in diretta nantu à ABB TV è i cunti di e social media.

Baki Kerimoğlu, Vice-Segretariu Generale di ABB, chì hè ghjuntu à fighjà u partitu di a cuppa, hà dettu: "Oghje, avemu urganizatu un torneu in memoria di l'anzianu stimatu di u nostru Ankara, Ali Öcal. Hè un esempiu per tutti noi cù a so vita, a so persunità è u so modu di vita. Oghje hè stata una bona partita cù Ereğlispor. Avemu vintu u ghjocu cù un gol di l'ultima minuta. Semu assai cuntenti di questu. In i prossimi anni, continueremu u torneu in nome di Ali Hoca ".

ÖCAL: "DIMUSTRA chì A LOTTA ùn era micca in vanu"

Facendu una dichjarazione dopu à a ceremonia, Burak Öcal hà ringraziatu a Municipalità Metropolitana, i club è i dirigenti per a tazza, è hà dettu: "Vogliu ringrazià tutti quelli chì anu cuntribuitu à stu torneu significativu urganizatu in nome di u mo babbu. Pensu chì u mo babbu hà fattu assai sforzu è lotta in nome di Ankara Spor. Mantene u nome di u mo babbu in vita in tornei cusì significativi mostra chì sti lotte ùn eranu in vain. Questu ci onore cum'è a famiglia Öcal ".

U presidente di a Federazione di Clubs Sportivi Dilettanti di Ankara, Murat Kandazoğlu, hà spressu i so pinsamenti cù e seguenti parolle:

"Hè veramente significativu chì un tali torneu hè statu tenutu in nome di Ali Hoca. Ali Hodja hà fattu sforzi per u nostru paese è per Ankara cù una tendenza sportiva. Hè una persona chì hà passatu tutta a so capitale in Ankara è a ghjuventù. Grazie per l'urganizazione di un torneu cusì in u so nome. Hè assai significativu chì FOMGET Sports Club urganizeghja un tali torneu in u so nome oghje. Hè ancu assai impurtante per e nostre ragazze di riceve trofei in nome di Ali Hoca ".

"U nostru core hè tuttu cun ellu"

L'Ufficiale Tecnicu di a Squadra di Football Femminile ABB FOMGET Kezban Gülşen Eşkin, chì hà cuntribuitu à u trofeu, hà dettu: "U partitu d'oghje hè di commemorazione di u nostru stimatu fratellu Ali Öcal. U nostru fratellu, chì hà travagliatu per u sport dilettante è u sportu di e donne per anni, hà aumentatu u so valore. Hè un onore per noi di commemorallu quì ", mentri l'atleta Fatoş Yıldırım hà spressu i so sentimenti cù queste parolle:

"Hè un trofeu assai speciale per noi. Semu assai felici chì avemu vintu u trofeu. Ali Hoca hè un ghjurnalistu preziosu in Ankara. Avemu alzatu u trofeu per ellu, i nostri cori sò sempre cun ellu ".

Esse u primu à cummentà

lascia una risposta

U vostru indirizzu email ùn seranu micca publicatu.


*