L'Associazione Tedesca di l'Amici di Tram hà visitatu SAMULAŞ

L'Associazione Tedesca di l'Amici di Tram hà visitatu SAMULASI
L'Associazione Tedesca di l'Amici di Tram hà visitatu SAMULAŞ

I membri di l'Associazione Tedesca di l'Amici di Tramway, chì urganizeghja viaghji per cunnosce è prumove e cità chì operanu tramways, sò ghjunti à Samsun è anu visitatu SAMULAŞ, un subordinatu di a Municipalità Metropolitana.

I membri di l'Associazione Tedesca di l'Amici di Tramway, chì hà u scopu di prumove i sistemi ferroviari è i tramvii da diversi paesi europei, sò ghjunti à Samsun. Un gruppu di 16 persone da Germania, Svizzera, Paesi Bassi, Belgio è Austria anu visitatu SAMULAŞ. A linea di u sistema di ferrovia leggera da a zona di magazzinu à a stazione di Tekkeköy hè stata presentata à a delegazione, chì hà visitatu l'edificiu cummerciale, u centru di cuntrollu di u trafficu è l'area di l'attellu di SAMULAŞ. I membri di l'Associazione Tedesca di l'Amici di Tramway hà dichjaratu chì li piacia u sistema di travagliu è i tramvii di tram in Samsun.

I membri di l'associu anu ringraziatu u sindaco di a municipalità metropolitana di Samsun, Mustafa Demir, u direttore generale di SAMULAŞ, Gökhan Beler, è l'impiegati per avè accoltu.

Esse u primu à cummentà

lascia una risposta

U vostru indirizzu email ùn seranu micca publicatu.


*