L'aeroportu di Tokat diventa una porta di frontiera aerea permanente

L'aeroportu di Tokat diventa una porta di frontiera aerea permanente
L'aeroportu di Tokat diventa una porta di frontiera aerea permanente

Unu di i simboli di a visione di a cità, l'Aeroportu di Tokat hè diventatu una porta di fruntiera aerea permanente aperta à l'entrate è e sorti internaziunali.

Un novu hè statu aghjuntu à e porte di e fruntiere aeree in Turchia per u cummerciu internaziunale ininterrottu, u viaghju è u trasportu. L'Aeroportu di Tokat hè statu determinatu cum'è una "porta di frontiera aerea permanente aperta à l'entrate è e scite internaziunali" da a Decisione Presidenziale. Cusì, u numeru di l'aeroporti civili, chì sò porte di frontiere aeree permanenti, hè aumentatu à 40. Inoltre, ci sò 13 aeroporti cù u statutu di porte temporali di frontiere aeree.

A decisione publicata in u ghjurnale ufficiale di u 15 di settembre di u 2022 è numerata 31954 cù a firma di u nostru presidente hè a siguenti; "A determinazione di l'Aeroportu di Tokat cum'è una porta di fruntiera aerea permanente aperta à l'entrate è e surghjenti internaziunali hè stata decisa in cunfurmità cù l'articulu 5682 di a Legge di Passaportu N ° 1".

L'aeroportu di Tokat, chì hè statu apertu u 25 di marzu cù a presenza di u nostru presidente, hà servitu 14 passageri da u ghjornu chì hà apertu (54.348 settembre). Unu di i prughjetti più belli di a nostra aviazione, chì hà sperimentatu a so età d'oru in l'ultimi 20 anni è hè diventatu una marca mundiale, u trafficu di l'aeronautica 14 hà fattu finu à u 733 di settembre.

Esse u primu à cummentà

lascia una risposta

U vostru indirizzu email ùn seranu micca publicatu.


*