L'attività di a "Settimana Europea di a Mobilità" hà iniziatu in Ankara

L'attività di a Settimana Europea di a Mobilità hà iniziatu in Ankara
L'attività di a "Settimana Europea di a Mobilità" hà iniziatu in Ankara

A Municipalità Metropolitana di Ankara celebra a "Settimana Europea di a Mobilità", chì hè stata tenuta in tuttu u mondu trà 16-22 settembre cù u sustegnu di a Delegazione Europea in Turchia, cù diverse attività. L'attività, chì hà cuminciatu cù una discussione nantu à "U Role di u Ciclu in u Cambiamentu Climaticu", hà continuatu in tuttu u weekend. Bahçelievler 7th Street hà accoltu assai avvenimenti da caminari à bicicletta per i zitelli, da yoga à spettaculi di ballu, da spettaculi di artisti di strada à cuncerti.

A Direzzione Generale EGO di a Municipalità Metropolitana di Ankara accoglie una serie di avvenimenti per sensibilizà chì a bicicletta hè un mezzu di trasportu efficace è sanu, per via di a Settimana Europea di a Mobilità chì copre u 16-22 di settembre.

I residenti di a capitale mostranu un grande interessu in l'avvenimenti preparati apposta per a "Settimana Europea di a Mobilità", chì hè celebrata in u mondu sanu cù u mottu "Continue by Diversifying" cù u sustegnu di a Delegazione Europea di Turchia.

"FESTA DI CONDUZIONE PER I FIGLI" DA EGO

U primu di l'avvenimenti di a "Settimana Europea di a Mobilità" hè statu tenutu in u Campus di Bicicletta in Batıkent. Gazi University City è Dipartimentu di Pianificazione Regionale Vice President Assoc. Dr. A discussione di Bahar Yenigül nantu à "U rolu di u ciclismu in u cambiamentu climaticu" hè stata trasmessa in diretta nantu à ABB TV.

A Direzzione Generale di l'EGO hà riunitu i citadini di a capitale cun un avvenimentu chjamatu "A Ghjuventù è a Ghjuventù Caminanu Inseme" in u Parcu di a Vittoria u 30 d'Aostu. I studienti di l'Università di Bilkent di 20, chì stanu realizatu u Prughjettu di Sensibilizazione Soziale, è i membri di u Centru di Accessu à l'Informazioni Anziane affiliati à a Municipalità Metropolitana di Ankara sò stati purtati à l'area di l'avvenimentu cù l'autobus EGO. I citadini chì caminavanu in u parcu per circa 30 minuti anu godutu l'aria fresca.

Inoltre, l'avvenimentu "Driving Festival for Children" hè statu fattu. In u scopu di l'avvenimentu, i zitelli di Başkent anu pigliatu i so pedali nantu à a strada di bicicletta di 1,5 chilometri da Adnan Ötüken Park à Anıtpark. I zitelli anu una ghjurnata di divertimentu in l'evenimentu urganizatu da a Direzzione Generale di l'EGO per assicurà chì u ciclistu à a ghjovana età diventa un abitudine. In parte di l'avvenimentu, mulini di ventu è cappelli sò stati dati cum'è rigali à i zitelli, mentre chì a dramma di teatru "Tell Me a Fairy Tale" di i Teatri Başkent hè stata messa in scena in Anıtpark.

Toprak Aygün, chì hà guidatu a so bicicletta à u massimu in l'avvenimentu, hà dettu: "U ciclismu hè assai divertente. Mentre guidà, dannu l'ambiente. Fatma Zahide Taşdelen hà dettu: "Mi sò divertitu assai in questu avvenimentu. U ciclistu hè un'attività assai piacevule " è hà manifestatu a so satisfaczione per l'avvenimentu.

MARCHU SENZA CAR

Mentre Ashgabat Street, antica Bahçelievler 7th Street, hè stata chjusa à u trafficu di veiculi per un ghjornu cum'è parte di l'avvenimentu "Domenica senza vittura", un "Grande Tour d'Ankara" hè statu urganizatu à Ashgabat Street davanti à l'AVM Kızılay. capu; Capu di a Delegazione di l'UE in Turchia Ambasciadore Nikolaus Meyer-Landrut, Vice Ministru di l'Affari Esteri Faruk Kaymakçı, i membri di u Cunsigliu di a cità di Ankara Cycling anu assistitu.

Mentre a Fancy Women's Cycling Tour, urganizata sottu a guida di e donne, hè stata cun grande participazione, assai attività sò state realizate da l'artisti di strada à u yoga, da l'Orchestra Urbana à spettaculi di ballu in Bahçeli 7th Street in tuttu u ghjornu. U cuncertu di Alpago Aydın è u spettaculu di DJ Orçun accumpagnavanu l'attività chì durò tuttu u ghjornu.

FAMOSU RAPPER SHAKE THE PENALTY ANITPARK

In parte di l'avvenimenti di a Settimana Europea di a Mobilità, unu di i nomi populari di a musica rap, Ceza hà scontru cù i so fanni in u cuncertu in Anıtpark.

I citadini chì sò ghjunti à sente u cuncertu di Ceza, chì hà cantatu i so canti preferiti per a ghjente di a Capitale, ringraziu a Municipalità Metropolitana di Ankara è disse:

Goktug Kaya: "Sò cusì entusiasta. Vogliu ringrazià u presidente Mansur ".

Ali Atabek: "U mo quartu cuncertu di Punishment. Sò venutu da Eskişehir ".

Nazim Guldogan: "Sò assai entusiasta è felice. 5 persone sò ghjunte. Saluti à u presidente Mansur ".

Yusuf Dursun: "Amu a punizione. Vulemu ringrazià u nostru presidente Mansur per avè datu sta opportunità. Semu assai felici, assai entusiasmati ".

Efe Gurbuz: "Ringraziemu assai u presidente Mansur. Sò ghjuntu cù u mo amicu. Semu quì da a matina, aspittendu in prima fila ".

Aylin Dogan: "Semu assai felici. Semu fans di Ceza, l'ascoltamu dapoi chì eramu picculi. Sò ghjuntu cù u mo amicu ".

Bobina di perla: "Sò cusì entusiasta. Era un cuncertu chì aspittava da tantu tempu. Hè assai bonu per Ankara per avè tali cuncerti ".

Esse u primu à cummentà

lascia una risposta

U vostru indirizzu email ùn seranu micca publicatu.


*