L'esportazione di semi d'oliu si avvicina à una diga di 1 miliardi di dollari in l'Egeu

L'esportazione di semi d'oliu si avvicina à una diga di miliardi di dollari in l'Egeu
L'esportazione di semi d'oliu si avvicina à una diga di 1 miliardi di dollari in l'Egeu

L'Associazione di Esportatori di Grani, Legumi è Oleaginosi di l'Egeu, chì hà successu in l'esportazioni, hà aumentatu e so esportazioni da 2022 per centu à 64 milioni di dollari in u periodu ghjennaghju-aostu di u 687.

In l'ultimu periodu di un annu da u 25 di settembre di u 2021 à u 24 di settembre di u 2022, l'esportazioni di grani, legumi è sementi d'oliu anu aumentatu da u 70 per centu in a regione Egea, righjunghjendu 981 milioni di dollari.

Enfatizendu chì u settore di i cereali, i legumi è i semi oleosi hà avutu un successu consistente dapoi u primu mese di u 2022, Muhammet Öztürk, presidente di l'Associazione di l'Esportatori di Cereali, Legumi, Oleaginosi è Prodotti di l'Egeu, hà cuntinuatu e so parolle cusì:

"Mentre avemu sperimentatu aumenti di l'esportazioni di più di 60 per centu in ghjennaghju è ferraghju, avemu vistu recentemente record chì ghjunghjenu finu à u 200 per centu. In i primi 2022 mesi di u 8, avemu aumentatu e nostre esportazioni di grani, legumi è oleosi à 64 milioni di dollari, un aumentu di 687 per centu. Avemu signalatu chì avemu da più di 1 billion dollars in u primu trimestre. In l'ultimu periodu di un annu da u 25 di settembre di u 2021 à u 24 di settembre di u 2022, e nostre esportazioni anu aumentatu da 70 per centu è righjunghji 981 milioni di dollari. Cuntinuemu à batte record in settembre, avemu riesciutu à aumentà e nostre esportazioni da 20 per centu in u periodu di 115 ghjorni. U nostru settore di cereali, legumi è oleosi hà aumentatu e so esportazioni in tutta a Turchia à 10,8 miliardi di dollari in l'ultimu annu. In l'ultimu periodu di un annu, a parte di u nostru settore in l'esportazione di prudutti agriculi per un valore di 25,1 miliardi di dollari hè aumentata à 43 per centu. U rolu facilitatore di Turchia cù l'accordu di u Corridor di Grain hè statu assai apprezzatu in u mondu sanu. "Speremu di vede l'impattu pusitivu di questu nantu à u nostru settore turcu di cereali, legumi è oleosi in u periodu à vene".

L'esportazioni di l'oliu vegetale anu aumentatu da 69 per centu, i semi oleosi anu battutu u record cun un aumentu di 248 per centu.

Öztürk hà spiegatu chì anu esportatu in 2022 paesi è regioni in u periodu di ghjennaghju-aostu di u 146, è hà annunziatu chì l'esportazioni d'oliu vegetale, chì custituiscenu u 57 per centu di l'esportazioni di cereali, legumi è oleosi di l'Egeu, anu righjuntu 69 milioni di dollari cù un aumentu di 397 per centu. .

"In i semi oleosi, induve avemu avutu l'aumentu più altu in u periodu di 8 mesi, avemu esportatu 248 milioni di dollari cù un aumentu di 87 per centu. Avemu purtatu 74 milioni di dollari à u nostru paese cù una accelerazione di 77 per centu in pasti d'oliu è alimentazione animale. Avemu righjuntu 35 milioni di dollari cù un incrementu di 27 per centu in preparazione di l'alimentariu, 25 milioni di dollari in prudutti di cunfitturi di cioccolatu, è 43 milioni di dollari cù un aumentu di 23 per centu in i prudutti di cereali. Esportamu 16 milioni di dollari in prudutti di fresatura è 14 milioni di dollari in esportazioni di spezie. "E nostre esportazioni di granu anu aumentatu da 8 per centu in u periodu di 34 mesi, righjunghjendu 8 milioni di dollari, è e nostre esportazioni di prudutti di pasticceria anu aumentatu da 13 per centu, righjunghjendu 5 milioni di dollari".

Muhammet Öztürk hà dettu: "U nostru pesu di u mercatu hè in i paesi di l'Africa di u Nordu è l'Asia-Oceania. I primi 5 paesi à quale esportemu a mità di e nostre esportazioni sò; 145 milioni di dollari à l'Algeria cù un aumentu di 91 per centu, 68 milioni di dollari in Libia cù un aumentu di 79 per centu, 79 milioni di dollari in India, u più grande mercatu d'esportazione di papaveru biancu turcu, dopu l'apertura di a quota, 165 milioni di dollari in Tunisia cù un aumentu di 61 per centu, 333 per centu in Egittu. Avemu esportatu 39 milioni di dollari cù un aumentu. E nostre esportazioni à Djibouti anu aumentatu da 109 per centu à 23 milioni di dollari, in Germania da 25 per centu à 20 milioni di dollari, in Russia cun un incrementu di 844 per centu à 17 milioni di dollari, in Israele da 13 per centu à 17 milioni di dollari, in USA da 45 per centu "Avemu esportatu 16 milioni di dollari cù un aumentu". disse.

U mira per i cereali, i legumi è l'olii hè u mercatu Far East.

Öztürk hà dettu: "In a nova era quandu u mondu serà furmatu da e tecnulugia alimentaria, avemu u putere, a cunniscenza è l'esperienza per trasfurmà, imballà è marca i prudutti agriculi di Turchia è li portanu à u valore aghjuntu chì meritanu. I nostri sforzi per sviluppà l'imaghjini di e merchenzie turca cuntinueghjanu cù i nostri prughjetti Turquality. Avemu introduttu i sapori turchi in i Stati Uniti in u scopu di u Prughjettu TURQUALITY, chì hè statu implementatu da l'Associazioni Alimentari in l'Associazione di Esportatori di l'Egeu per aumentà l'esportazione di prudutti alimentari turchi in u mercatu di i Stati Uniti. Avemu assicuratu chì a cucina turca hè stata inclusa in u curriculum di l'Università di Las Vegas per 5 anni. Avemu u scopu di aumentà in modu esponenziale l'esportazione di prudutti alimentari turchi in i Stati Uniti, unu di i mercati di destinazione impurtanti di a nostra industria. "In più, avemu u scopu di diventà più cunnisciuti in u mercatu Far East in un futuru vicinu cù i nostri furmazioni chì aumenteranu a cuscenza di i nostri membri di e-commerce è e nostre strategie di marketing digitale chì avemu sviluppatu specificamente per a Cina". disse.

250 pruduttori europei di spezie si scontranu in Bodrum

Muhammet Öztürk hà dichjaratu chì, cum'è duie associazioni d'esportatori sottu u paraplu di EİB, ospiteranu l'Assemblea Generale di l'Associazione Europea di Spezie in Bodrum u 5-8 d'ottobre 2022, è hà dettu: "Ospiteremu l'Assemblea Generale di l'Associazione Europea di Spezie dopu à 12 anni. Ospitemu 250 persone d'affari chì formanu l'industria di spezie in Europa in Turchia. Cridemu chì e relazioni cummerciale da esse stabilite in questa urganizazione cuntribuiscenu à l'aumentu di e nostre figure d'esportazione ". disse.

Esse u primu à cummentà

lascia una risposta

U vostru indirizzu email ùn seranu micca publicatu.


*