L'esportazioni di l'automobile cinese anu stabilitu un record in Aostu

L'esportazione di l'auto in Cina batte u record in Aostu
L'esportazioni di l'automobile cinese anu stabilitu un record in Aostu

L'esportazioni di l'automobile di a Cina in Aostu anu superatu 300 mila, battendu un novu record. Sicondu i dati di l'Associu di i Produttori di l'Automobile di China, 65 mila vitture sò stati esportati in l'agostu, un aumentu di 308 per centu cumparatu cù u listessu periodu di l'annu precedente. In i primi ottu mesi di l'annu, l'espurtazioni di l'automobile anu righjuntu 52,8 milione 1 mila cù un aumentu di 817 per centu annantu à una basa annuale.

L'impurtante prestazione di l'esportazioni di veiculi d'energia nova hà attiratu l'attenzione. In l'aostu, l'espurtazioni di i veiculi d'energia novi anu mostratu una tendenza di crescita rapida, ghjunghje à 82,3 mila unità cù un incrementu di 83 per centu paragunatu à u listessu periodu di l'annu precedente. L'espurtazioni di i veiculi di l'energia nova anu aumentatu da 97,4 per centu in i primi ottu mesi, ghjunghjendu à 340 26,7 unità. A rata di cuntribuzione di l'esportazioni di veiculi d'energia nova à l'esportazioni totali di l'automobile di u paese hè stata registrata cum'è XNUMX per centu.

Li Fei, Vice Ministru di u Cummerciu di a Cina, hà fattu una valutazione annantu à u sughjettu, "In l'ultimi anni, l'industria di l'automobile di China, in particulare u settore di i veiculi di l'energia nova, hè stata sviluppata rapidamente è a so cumpetitività internaziunale hè ancu aumentata. In i primi sette mesi di l'annu, l'espurtazioni di i veiculi d'energia nova anu aumentatu da più di 90 per centu annantu à una basa annuale, furmendu unu di i punti brillanti di u cummerciu esteru. Unità pertinenti aumenteranu e misure d'incentivazione per accelerà l'ingressu di i fabricatori di veiculi d'energia nova in i mercati stranieri.

10 mila veiculi elettrici fatti in Cina mandati in Europa

Inoltre, 10 80 veiculi completamente elettrici fabbricati da a cumpagnia chinesa anu lasciatu recentemente u molo di Haitong in Shanghai per l'esportazione in i paesi europei. I veiculi pruduciuti da Chinese SAIC Motor per i mercati mundiali sò previsti per esse venduti in più di XNUMX paesi.

A capacità di produzzione annuale di a fabbrica di Tesla in Shanghai hà superatu 750 mila unità. In u stabilimentu, chì hè a prima fabbrica di Tesla fora di l'USA è chjamata Gigafactory, circa 300 mila vitture sò state prodotte in a prima mità di l'annu, mentre chì l'esportazioni da a fabbrica anu radduppiatu cù u listessu periodu di l'annu precedente, cù 97 mila 192. unità.

U fattu chì u veiculu 1 milione pruduciutu à a fabbrica di Tesla Shanghai hè ghjuntu da a linea di produzzione in l'agostu hè un puntu di svolta per a cumpagnia. Finu a ora, u tassu di descentralizazione di a catena industriale in a fabbrica di Tesla Shanghai hà superatu u 95 per centu.

U livellu di fabricazione di l'automobile in Cina attrae più è più imprese straniere ogni ghjornu. In più di Tesla, cumpagnie automobilistiche cum'è BMW Brilliance, Peugeot Citroen, SAIC-GM è Volvo vendenu ancu i so veiculi pruduciuti in Cina à diversi paesi.

Esse u primu à cummentà

lascia una risposta

U vostru indirizzu email ùn seranu micca publicatu.


*