L'intervenzione in e prime ore di sepsis salva vite

L'intervenzione in e prime ore di sepsis salva vite
L'intervenzione in e prime ore di sepsis salva vite

Università Yeditepe Kozyatağı Hospital Anestesia è Reanimazione Dipartimentu Specialista di Cura Intensiva Prof. Dr. Sibel Temür hà datu infurmazioni nantu à a so sepsis.

Definisce a sepsis cum'è un statu di malatia chì minaccia a vita chì porta à una disfunzione di l'urganu cù a risposta anormale di u nostru sistema immune à l'infezzione, Temür hà dettu: "Gruppi d'età induve u sistema immune ùn hè micca bonu, persone sottu à 1, persone di più di età. di 65, quelli chì anu avutu u so spleen sguassatu, quelli cù malatie croniche (pulmone, cori, disordini renali), diabetici è persone diagnosticate cù AIDS sò trà i gruppi di risicu per a sepsis.

A sepsis pò esse attivata da tutte e pussibuli infizzioni indotte da patogeni, cum'è bacteria, virus, fungi, parassiti. Per quessa, i risposti eranu assai tristi in quelli chì u sistema immune ùn era micca bonu durante a pandemia virali. 2 anni fà, i dati pre-pandemichi eranu 30 milioni di diagnostichi di sepsis annu, mentre chì sta cifra hà righjuntu 47-50 milioni dopu a pandemia.

Inoltre, hà indicatu chì a resistenza à l'antibiotici, chì hè diventata un prublema impurtante per u mondu sanu in l'ultimi anni, affetta ancu a sepsis negativamente. Dr. Sibel Temür hà spiegatu i seguenti nantu à u sughjettu:

"A resistenza à l'antibioticu aumenta cù l'usu inappropriatu di l'antibiotici in termini di varietà, quantità è durata. Semu lasciati senza armi per cumbatte l'infezioni batteriche. I virus sò assai intelligenti è a resistenza à l'antivirali si sviluppa assai più veloce, emergenu novi varianti. U sviluppu di a resistenza influenza negativamente u trattamentu in sepsis. Sfurtunatamente, Turchia hè u primu postu trà i paesi europei in resistenza à l'antibiotici. Questu pone un risicu separatu per a sepsis ".

Dichjarà chì i sintomi di a sepsis sò diffirenti secondu u focu di l'infezzione, i sintomi sistemichi chì cuncernanu u corpu sanu sò in u paziente. Dr. Sibel Temür hà listatu i sintomi di a malatia cusì:

"I sintomi chì i pazienti cunfundenu cù parechji prublemi diffirenti includenu: febbre, sonnolenza è discorsu slurred, regressione in u statu neurologicu, friddi estremi, dolore musculare, mancanza di respirazione severa, freccia respiratoria sopra 22 per minutu, diminuzione di pressione sanguigna, incapacità di urina tuttu u ghjornu. pelle longa, pallida, maculata, scolorita è sentu cum'è tù mori.

Casi chì sopravvive dopu a sepsis; Hà da riapplicà à l'istituzioni sanitarie cù prublemi fisichi, disordini cognitivi, infezioni recurrenti o fallimenti di l'organi cronichi in relazione à a sepsis dopu l'alta. Ancu se u tassu di riadmissioni à l'istituzione di salute varieghja in diversi studii, hè osservatu sopra u 50% ".

Dicendu "Sepsis hè a causa di morte più prevenibile in u mondu", Yeditepe University Kozyatağı Hospital Anesthesia and Reanimation Department Specialist Care Intensive Care Prof. Dr. Sibel Temür cuntinuò e so parolle cusì:

"Puderà esse impeditu da e misure sanitarie cum'è a vaccinazione, l'accessu à e strutture sanitarie pulite, l'acqua pulita, è sopratuttu per a sensibilizazione. Se una infizzione hà causatu sepsis, deve esse ricunnisciuta rapidamente è a fonte di l'infezzione trattata cù antibiotici. U trattamentu precoce di l'infizzioni è a ricunniscenza precoce di sepsis salva a vita. A sepsis hè una emergenza medica, chì hè assai impurtante per sapè cum'è cuscenza. L'intervenzione d'urgenza in e prime ore è l'iniziu di u trattamentu antibioticu precoce cù a cultura pò riduce e perdite da sepsis da 70% à 20%.

Esse u primu à cummentà

lascia una risposta

U vostru indirizzu email ùn seranu micca publicatu.


*