Erciyes Corsi Internaziunali di Mountain Bike Finiranu dumenica

Erciyes Corsi Internaziunali di Mountain Bike Finiranu dumenica
Erciyes Corsi Internaziunali di Mountain Bike Finiranu dumenica

A terza tappa di Erciyes International Mountain Bike Races hè stata fatta. I ciclisti cumpetenu nantu à a pista situata à 2.200 metri di a muntagna Erciyes.

Sottu a dirigenza di l'Unione Internaziunale di Ciclisti - UCI è a Federazione Turca di Ciclismo, Erciyes High Altitude and Sports Tourism Association, sottu l'auspici di a Municipalità Metropolitana di Kayseri, Erciyes A.Ş. Erciyes International Mountain Bike Races, urganizata cù u sustegnu di Hüma Hospital, cuntinueghjanu.

A terza tappa di i cuncorsi, e prime duie tappe sò state compiute in a valle di Koramaz a semana passata, hè stata à 2.200 metri di a muntagna Erciyes. I ciclisti si battevanu ferocemente in queste corse induve a pioggia era efficace.

In u risultatu di a corsa in Erciyes, Abdulkadir Kelleci da a Squadra Naziunale di Ciclismo Turchia hè stata prima in l'omi, Denis Sergiyenko da a Squadra di Ciclismo Kazakistan hè stata seconda è Zeki Kaygisiz da a Squadra Naziunale di Ciclismo Turchia hè stata terza.

In e donne, Alina Sarkulova da u Kazakistan Cycling Team hè stata prima è Tatyana Geneleva da a stessa squadra hè stata seconda.

Medaglie è trofei sò stati presentati à i vincitori in a cerimonia di premiazione.

Le corse internazionali di Erciyes Mountain Bike si concluderanno con l'ultima corsa a tappe dumenica 25 settembre 2022.

Esse u primu à cummentà

lascia una risposta

U vostru indirizzu email ùn seranu micca publicatu.


*