Ertuğrul Frigate Martyrs Commemorate in Tekirdağ

Ertugrul Frigate Martyrs commemorati in Tekirdag
Ertuğrul Frigate Martiri commemorati in Tekirdağ

I martiri di a fregata Ertuğrul, chì partia per l'amicizia turco-giapponese 132 anni fà è affondava in una tempesta à a strada di ritornu, sò stati cummemorati cù una cerimonia tenuta in u Centru Culturale Yahya Kemal Beyatlı.

In u so discorsu, u Direttore Provinciale di Cultura è Turismu Ahmet Hacıoğlu hà dettu chì anu cummemoratu i martiri di a fregata Ertuğrul cù misericordia, gratitudine è rispettu.

Enfatizendu chì i martiri di a fregata Ertuğrul deve esse sempre ricordati, Hacıoğlu hà dettu: "Avemu pruvatu à urganizà un prugramma di commemorazione per i martiri di a fregata Ertuğrul dapoi dui anni. Ertuğrul Frigate Cavalry Tenente Colonel Ali Bey hè di u paese Dedecik di Tekirdağ. U nome di u più anticu insediamentu è quartiere di Tekirdağ hè Ertuğrul Mahallesi. Ertuğrul piglia u so nome da u fundatore di l'Imperu Ottumanu, Ertuğrul Gazi. U nome di a fregata chì affundò in Giappone in u 1890 hè Ertuğrul. U nome di a nave più impurtante in u sbarcu di Cipru in u 1975 hè Ertuğrul. Sta nave hà ancu ricevutu u titulu di Gazi. In questu sensu, Ertuğrul hè impurtante per noi. A cosa più impurtante per noi hè u nome di u yacht chì Atatürk hè ghjuntu à Tekirdağ per a riforma di lettere in u 1928, Ertuğrul ... "

Tekirdağ Namık Kemal University (NKU) Dipartimentu di Storia Lettore Assoc. Dr. Hasan Demirhan hà ancu datu infurmazioni à i participanti nantu à a partenza di a fregata Ertuğrul è ciò chì hè accadutu durante u prucessu di affondamentu.

Fregata Ertuğrul

1887

U prìncipe giapponese Komatsu hà visitatu Istanbul in uttrovi dopu avè visitatu i paesi europei.

1889

Sultan II. À a dumanda di Abdülhamit, a fregata Ertuğrul, chì cuntene parechji rigali, hè stata mandata in Giappone in risposta à a visita di Komatsu.

A fregata sottu u cumandamentu di Osman Pasha partì da Istanbul u 14 di lugliu di u 1889 cù un equipaggiu di 612.

7 di giugno 1890

Dopu à 11 mesi di viaghju, a nave ghjunse in Giappone.

15 Settembre 1890

Dopu avè finitu e so visite in Giappone è rinfurzendu e relazioni diplomatiche, a fregata Ertuğrul lasciò Yokohama per vultà in Istanbul.

16 Settembre 1890

A fregata Ertuğrul s'hè lampatu in i scogli in Kashinozaki durante a tempesta hè stata catturata durante u corsu di ritornu. Solu 69 persone anu survivutu à l'accidentu, è u restu di l'equipaggiu hè statu uccisu. Osman Pasha era trà i martiri. I corpi di i martiri sò stati intarrati vicinu à u Faro di Kashinozaki è un munumentu hè statu custruitu per i martiri.

2 Ghjinnaghju 1891

Dopu chì i sopravviventi si sò ricuperati, sò stati purtati à Istanbul da i navi di guerra Hiei è Kongo, chì sò stati cumandati da l'imperatore giapponese. Un sirviziu commemorativu hè statu tenutu da i Giapponesi in u primu anniversariu di l'accidentu.

Mentre a fregata Ertuğrul hà affidatu i so martiri à i tarri giapponesi, stu triste accidentu hà marcatu u principiu di l'amicizia turco-giapponese. In l'anni dopu, pusò e basi per u stabilimentu di relazioni sincere è amichevuli trà i dui paesi.

Esse u primu à cummentà

lascia una risposta

U vostru indirizzu email ùn seranu micca publicatu.


*