Opportunità d'alloghju per e donne in trattamentu di cancro da a municipalità di Bornova

Opportunità d'alloghju per e donne chì ricevenu trattamentu di cancro da a municipalità di Bornova
Opportunità d'alloghju per e donne in trattamentu di cancro da a municipalità di Bornova

Cù u protokollu firmatu trà a Municipalità di Bornova è l'Associazione per a Qualità in Salute (SAĞKAL), a terza Casa di Speranza, induve e donne cun cancru è i so cumpagni ponu stà, serà aperta in Bornova. Bornova Mayor Dr. Mustafa İduğ è SAĞKAL Presidente di u Cunsigliu di l'Associazione Op. Dr. Cù u protokollu firmatu trà Cüneyt Tuğrul, i malati di cancro chì ùn ponu micca vene è andà in İzmir ogni ghjornu per via di limitazioni finanziarie durante u prucessu di radioterapia o chì anu da stà in l'uspidale o in i so giardini seranu furniti cù alloghju è pasti gratuiti.

A municipalità di Bornova hà iniziatu a preparazione per u travagliu, chì hè previstu di principià in uttrovi, in u scopu di u protocolu. Serà assicuratu chì e donne cun cancru chì venenu in a cità da fora di a cità per u trattamentu anu u so alloghju in u Centru di Salute Pùblica Özgül Gündüz in u Distrettu di Yunus Emre, chì include ancu u Centru di l'Anzianu Salute. Mentre prufittà di stanze singuli speciali cù letti, armari, tavule, sedie, bagni è toilette in u centru, l'alimentu di l'invitati serà ancu furnitu in questu scopu.

Dichjarà chì u prughjettu iniziatu da l'Associazione SAĞKAL hè un travagliu chì farà una differenza in a vita di e persone, u sindaco di Bornova Dr. Mustafa İduğ hà dettu: "Stu studiu revela ancu una realità in ospedali. I citadini chì venenu da altre cità per u so trattamentu anu una carenza di alloghju. In particulare cunsiderà u statu attuale di l'ecunumia, avemu vulsutu fà u nostru megliu.

L'Associazione SAĞKAL hà realizatu travaglii impurtanti in Turchia. Da quandu avemu pigliatu l'uffiziu, avemu enfatizatu l'impurtanza di a cooperazione interistituziunale. Per questu, avemu implementatu u nostru Campus ONG, chì porta tutte l'ONG sottu u stessu tettu. Stu travagliu chì facemu avà hè un indicatore impurtante di sti cullaburazioni ".

Attenzione à l'impurtanza di a cooperazione cù a municipalità di Bornova, u presidente di l'Associazione SAĞKAL di u Cunsigliu Op. Dr. Cüneyt Tuğrul, invece, hà dettu chì cù a cooperazione di e donne malati di cancro in bisognu, ponu stà in un locu sicuru è sicuru. Tuğrul hà dettu: "A municipalità di Bornova, cù stu studiu, ci offre una infrastruttura, cumprese a nutrizione, per chì i pazienti oncologici ponu stà in u so prucessu di trattamentu. Cusì, 6 alloggi seranu furniti annu ", disse.

Esse u primu à cummentà

lascia una risposta

U vostru indirizzu email ùn seranu micca publicatu.


*