Più di 1 miliardo 663 milioni di passageri anu viaghjatu cù Marmaray, Baskentray è Izban

Miliardi di milioni di passageri anu viaghjatu cù Marmaray Baskentray è Izban
Più di 1 miliardo 663 milioni di passageri anu viaghjatu cù Marmaray, Baskentray è Izban

U Ministeru di Trasporti è Infrastrutture hà annunziatu chì un totale di più di 1 miliardi 663 milioni di passageri anu viaghjatu in trè cità metropolitane cù Marmaray, Başkentray è Izban, è hà dettu chì più di 19 volte a pupulazione di Turchia hè stata servita.

U Ministeru di i Trasporti è Infrastrutture hà fattu una dichjarazione scritta annantu à Marmaray, Başkentray è Izban, chì sò a spina di u trasportu di Istanbul, Ankara è Izmir. A dichjarazione hà evidenziatu l'impurtanza di i sistemi ferroviari urbani è hà nutatu chì i cuntributi di u trasportu publicu à l'ecunumia è l'ambiente ùn ponu esse ignorati.

In a dichjarazione, hè statu enfatizatu chì i sistemi ferroviari urbani facilitavanu u trasportu, è hè statu ricurdatu chì Marmaray hà intrutu in serviziu u 29 d'ottobre di u 2013. "Cù tuttu u prughjettu hè statu messu in serviziu, i 76.6 chilometri Gebze-Halkalı In a dichjarazione, hè statu dichjaratu chì u tempu di viaghju nantu à a linea hè diminuitu à 108 minuti è chì a mega cità respirava cù stazioni 43. Gebze-Halkalı da Gebze cù a migliione di a linea suburbana è u passaghju di u tubu di u Bosforu di a ferrovia. HalkalıIn a dichjarazione, hè statu dichjaratu chì l'opportunità di trasportu ininterrotta hè stata furnita à, è hè statu dichjaratu chì Marmaray cunnetta i cuntinenti asiatichi è europei in solu 4 minuti. In a dichjarazione, "Una media di 505 mila passageri viaghjavanu ogni ghjornu in Marmaray, operatu da TCDD Taşımacılık AŞ. "Dapoi u ghjornu chì hè stata aperta, 763 milioni 816 mila passageri anu preferitu Marmaray".

İZBAN CONNESSA IZMIR DA UNA FINE À UNA FINE

In a dichjarazione, hè statu nutatu chì Izban, chì piglia a carica di u trasportu Izmir è cunnetta Izmir da una estremità à l'altru, hà riduciutu a densità di trafficu in u centru di a cità, è hà nutatu chì a lunghezza tutale di a linea era di 136 chilometri. In a dichjarazione, hè statu dichjaratu chì ci era 41 stazioni nantu à a strada, è chì i servizii avianu fattu ogni 12 minuti, è chì questu intervallu hè diminuitu à 6 minuti durante l'ora di punta. In a dichjarazione, hè statu enfatizatu chì una media di 277 mila passageri sò stati servuti in 250 voli di ogni ghjornu, è hè statu infurmatu chì un totale di 30 milioni 2010 mila passageri viaghjavanu cù Izban à u 846 d'Aostu di u 317.

BAŞKENTRAY ALLEGRA A CARICA DI TRAFFICO IN ANKARA

In a dichjarazione, hè statu nutatu chì Başkentray hè statu aghjurnatu à i standard di metro in Ankara è messu in serviziu di novu in 2018. "Başkentray furnisce u serviziu cù 36 stazioni nantu à a linea ferroviaria di 24 chilometri trà i distritti Sincan-Kayaş. Fornisce u trasportu trà Sincan è Kayaş in 50 minuti. "Mentre una media di 40 mila persone viaghjanu in Başkentray per ghjornu, 2018 milioni 52 mila persone si sò spustate da u 913".

FORNEMU VIAGGIU SEGURU E VELOCE

In a dichjarazione, "Grazie à i sistemi ferroviari urbani, risolvemu a congestione di u trafficu sperimentata soprattuttu in e nostre cità metropolitane. Avemu purtatu un totale di più di 3 miliardi 1 milioni di passageri in 663 cità metropolitane. In altre parolle, avemu servitu più di 19 volte a pupulazione di Türkiye. Tramindui avemu furnitu opportunità di viaghju sicure, còmode è veloci è riduzzione di emissioni di carbonu à l'ambiente. I nostri prughjetti in quantu à i sistemi ferroviari cuntinueghjanu micca solu in e 3 grandi cità, ma ancu in e nostre altre cità. "Mettendu questi prughjetti in serviziu unu per unu, riduceremu u tempu passatu da i nostri citadini in u trafficu è prutegemu u nostru ambiente".

Esse u primu à cummentà

lascia una risposta

U vostru indirizzu email ùn seranu micca publicatu.


*