Raccomandazioni contr'à l'ansietà di separazione in i zitelli

Cunsiglii contr'à l'ansietà di separazione in i zitelli
Raccomandazioni contr'à l'ansietà di separazione in i zitelli

U psicologu clinicu specialistu Müjde Yahşi hà datu infurmazioni impurtanti nantu à u sughjettu. A scola hè u primu locu in a vita di u zitellu induve l'individualizazione è a socializazione accade. Per a prima volta, u zitellu stà luntanu da a scola è a mamma per un bellu pezzu è stà cù parechje persone. Naturalmente, sta prima siparazione pò causà qualchì ansietà in u zitellu è sta ansietà hè abbastanza normale, ma se l'ansietà di u zitellu persiste ancu dopu à un certu periodu di tempu, si diventa più severu, se l'ansietà hè accumpagnata da lagnanze fisiche, pudemu suspettu u Disordine d'Ansietà di Separazione in u zitellu.

I mo avvirtimenti impurtanti à e famiglie per prutege i so figlioli da u Disordine d'Ansietà di Separazione sò i seguenti:

1-) Prima di l'età di 3, u zitellu hà bisognu di a mamma, micca di a scola.

2-) U zitellu, chì ùn lascia micca u diaperu, u pacificu è a stanza di i genitori, hà difficultà à separà da a mamma. Ciò chì chjamemu fobia di a scola hè u fattu chì u zitellu ùn pò micca separà da a mamma.

3-) Prima di e facilità di a scola, fighjate a licenza di u maestru, l'esperienza, l'equipaggiu, l'attitudine cumpassione è a fiducia.

4-) A distribuzione di i picciotti è di e donne in a dimensione di a classa deve esse proporzionale perchè u periodu fallicu (3-6 anni) hè criticu per u sviluppu di l'identità sessuale.

5-) Sè pussibule, lasciate u babbu (o a figura paterna) lascià u zitellu à a scola, micca a mamma, finu à chì u zitellu s'abitua à a scola.

6-) Rely nant'à u maestru quandu vi lascià u vostru zitellu chianciri, o ùn pruvà à lascià u vostru zitellu à u maestru ùn avete micca fiducia.

7-) Ùn basgià è abbracciate u paese straneru cum'è bona furtuna, è ùn perde micca u tempu à pruvà à cunvince.

8-) Ùn lanciate micca u zitellu in grembo à u prufessore senza avè abituatu à a scola è à u maestru dicendu ch’ellu pienghje, pienghje è si tace.

9-) Ùn mette micca u vostru fratellu, cuginu, amicu in a listessa classe solu perchè s'abituanu facilmente à a scola.

10-) Regulà l'emozioni di u zitellu fendu storii, ghjochi è rituali di pupi finu à ch'ellu s'abitua à a scola.

Esse u primu à cummentà

lascia una risposta

U vostru indirizzu email ùn seranu micca publicatu.


*