Reguli da cunsiderà mentre facenu Canning invernale

Regoli per esse cunsideratu Mentri Priserving Kis
Reguli da cunsiderà mentre facenu Canning invernale

Dyt. da Memorial Kayseri Hospital Nutrition and Diet Department. Betül Merd hà datu infurmazioni nantu à e cundizioni curretti di almacenamento di ligumi è frutti preparati in u vaghjimu per u cunsumu invernu. A preparazione per a staghjoni invernu cuntinueghja. Decine di chilò di ligumi è frutti cumprati da i mercati è i mercati sò in conserva è posti in congelatori per priservà a so freschezza. Hè necessariu attentu à e cundizioni di preparazione è di almacenamento per chì i vegetali è i frutti chì seranu cunsumati dopu ùn ponu micca risichi per a salute. Perchè senza attentu à l'igiene, ligumi è frutti chì ùn sò micca preparati currettamente ponu esse un periculu per a salute.

dit. Betül Merd hà dettu: "U scopu di l'alimentu in conserve hè di distrughje i microorganismi" è hà cuntinuatu a so spiegazione cusì:

"U scopu principale di u canning hè di distrughje i microorganismi in l'alimentariu è impediscenu a furmazione di novi microorganismi. L'alimentu hè postu in vetru o cuntenituri induve i microorganismi ùn ponu micca cresce è poi riscaldatu à una temperatura chì distrughjerà i microorganismi dannosi chì ponu sviluppà dopu. Siccomu i microorganisimi ùn ponu micca ghjunghje à l'alimentariu, l'alimentu hè cunservatu finu à chì i cuntenituri sò chjusi. Cum'è in a trasfurmazioni di tutti l'alimenti, alcune pèrdite di nutrienti sò durante u prucessu di canning. A vitamina C è a tiamina (vitamina B1) sò sensibili à u calore, è hè statu determinatu chì a cantina distrugge quantità variate di sti vitamini in frutti è ligumi. I vitamini B sò solubili in acqua, è alcuni di elli ponu esse dissoluti in u liquidu di canning chì ùn avemu micca usu di usu quandu avemu apertu a canna. I vitamini chì restanu dopu à a cantina sò ben cunservati durante u almacenamentu, perchè impediscenu l'ossigenu di ghjunghje à l'alimentu, chì prutegge e vitamini da a distruzzione per l'oxidazione. Cume un alimentu in scatola si compara nutrizionale à l'alimentu frescu o surgelatu dipende da l'alimentu è ancu da quantu tempu hè stata almacenata ".

dit. Merd hà spiegatu i punti chì deve esse cunsideratu durante a cantina cù e seguenti dichjarazioni:

"A scelta di i frutti è ligumi adattati per a conserva hè impurtante. E cundizioni di igiene deve esse osservatu in tutte e tappe di a preparazione di frutti è ligumi, da a compra à u cunsumu. I frutti è ligumi devenu esse freschi, maturi è senza putrefazione.

I tappi di i vasetti deve esse chjusu dopu a verificazione, è i tappi sò resistenti à u calore. E parti metalliche di e tappe ùn deve micca entra in cuntattu cù u cuntenutu di conserva, ùn deve esse micca rottu, è a gasket ùn deve esse intacta o danatu.

I vasetti è i tappi deve esse lavatu. In particulare i vasetti di vetru deve esse sterilizzati da ebullizione per 15-20 minuti prima di l'usu. Mentre chì i vasetti pò esse usatu dopu à lavà 2-3 volte, hè necessariu di utilizà i tappi solu una volta. I vasetti è i so coperchi anu da esse lavati accuratamente, spazzolandoli in acqua detergente calda è lavati cù assai acqua per minimizzà ogni risicu di contaminazione.

I vasetti ùn deve esse micca troppu. I pezzi chì sò prubabilmente appiccicati à a cima di u vasu pò impediscenu chì a tapa si chjude bè. Siccomu u vasu riceve l'aria, u prucessu di deteriorazione di a canna in questu accelerà.

A temperatura è u tempu di appiecazione sò impurtanti in una cantina sicura è sana. U tempu di riscaldamentu dipende da l'acidità di l'alimentu. I vegetali cù alta acidità, cum'è i pumati, deve esse bolliti per una media di 15-20 minuti. A cucina deve esse fatta dopu chì i vegetali sò tagliuzzati.

Si deve esse cunsumatu u ghjornu chì a latta hè aperta o in 1-2 ghjorni. L'alimentu in conserve deve esse guardatu à a temperatura di l'ambienti o in a frigorifera. L'alimenti in conserve chì sò tenuti troppu caldi o in u congelatore perdenu u so gustu è a qualità ".

Dicendu chì "l'alimentu in conserve hè velenoso s'ellu ùn hè micca cunsumatu immediatamente", Merd hà cunclusu a so dichjarazione cusì:

"Quandu i lattini ùn sò micca cunsumati u ghjornu chì sò aperti o in pochi ghjorni, a bacteria 'clostridium botulinum' pò ripruduce. Stu bacteriu causa l'avvilanamentu alimentari. Hè cunnisciutu chì stu bacteriu hè unu di i veleni più forti in u mondu è pruvucarà e malatie chì ponu risultatu in a morte. Stu bacteriu, chì pò ripruduce eccessivamente in lattine, si palesa cù u cambering chì crea nantu à i tappi di canna. Sì i coperchi sò disheveled, ùn devenu mai esse cunsumati ".

Esse u primu à cummentà

lascia una risposta

U vostru indirizzu email ùn seranu micca publicatu.


*