U Bazar di i Stranieri di Samsun hà da esse generatu l'electricità è esse ambientalista

Stranieri Carsisi Si Generarà Elettricità è Sarà Ecologicu
U Bazar di i Stranieri Si Generarà Elettricità è Serà Ambientalista

Cù u prugettu preparatu da a Municipalità Metropolitana di Samsun, u Bazar di i Stranieri, chì accoglie 3 XNUMX cummercianti, genererà l'electricità è serà più ecologicu. L'acqua di piova serà ancu raccolta è aduprata per l'irrigazione di i spazii verdi. U sindaco Mustafa Demir hà dettu: "Semu una municipalità esemplare per a Turchia in quantu à aduprà l'energia in modu efficiente. Hè unu di quelli chì darà un esempiu in stu studiu ", disse.
A Municipalità Metropolitana di Samsun hà iniziatu à travaglià in u Bazar di i Stranieri. U tettu di u Bazar di i Stranieri hè cupartu cù una foglia di pannelli sandwich da u Dipartimentu di l'Affari Scienti. Cù stu travagliu, stu prublema di u bazar, chì hè affettatu negativamente da u calore in l'estiu è u friddu in l'invernu, hè eliminatu. Un terzu di i travaglii in u bazar di 9 blocchi sò stati finiti. Hè previstu per esse cumpletu à a fine di l'annu. In u bazar, induve a circulazione di l'aria serà furnita cù coperchi di ventilazione automatica, i cummercianti ora servenu in un ambiente più decentu.

GES SERÀ INSTALLATA À U TETTU DI BAZAAR DI STRANIERI

Dopu à a fine di i travaglii di u tettu realizatu da u Dipartimentu di l'Affari Scienti, a custruzzione di u prughjettu di u Solar Power Plant (GES), preparatu da u Dipartimentu di Prutezzione è Control Ambientale, hà da principià. Cù u prugettu, chì hè attualmente in fase di licitazione, 2.35 MW d'electricità seranu prudutte cù i pannelli di u sistema di energia solare chì saranu installati nantu à u tettu di u Bazar di i Stranieri. U sistema, in quale 5 mila 760 pannelli seranu stallati, pruducerà à un ritmu chì risponde à u cunsumu annuale di l'electricità di 1000 case.

PROTOCOLLU ZERO WASTE Trà METROPOLITANI È COMMERCI

Un protokollu di cooperazione zero rifiuti hè statu ancu firmatu trà a Municipalità Metropolitana di Samsun è l'Associazione di Bazar di Stranieri. I cummercianti, chì agiranu cù a cunniscenza zero-waste di u scopu di u protocolu, mostraranu ancu una sensibilità extra in u cunsumu d'energia è riduce l'usu di plastica. A Municipalità Metropolitana sustenerà ancu i cummercianti stabilendu cuntenituri di rifiuti zero è spazii di separazione. In novu, in u scopu di u protokollu, una infrastruttura tecnica serà creata da a Municipalità Metropolitana, una applicazione di l'impronta d'acqua serà fatta, è l'acqua di piova serà cullata è aduprata in l'irrigazione di u campu verde.

CASU STUDY IN TURCHIA

Visita à i cummercianti di u Bazar di Stranieri sohbet U sindaco di a municipalità metropolitana di Samsun, Mustafa Demir, hà dettu: "Travagliemu per un bazar più ecologicu è più mudernu chì pruduce energia elettrica. A produzzione di tetti cuntinueghja. I nostri artighjani travaglià in un ambiente frescu in l'estiu è caldu in l'invernu. Generaremu l'electricità cù i pannelli chì stallaremu nantu à stu tettu. In altri palori, cum'è u risultatu di stu travagliu, un bazar cun un cuncettu di rifiutu zero è una impronta d'acqua emergerà chì pruduce a so propria energia. Semu una municipalità esemplare per a Turchia in quantu à aduprà l'energia in modu efficiente. Hè unu di quelli chì darà un esempiu in stu studiu ", disse.

QUANTU GRAZIE À U METROPOLITANU

Esprimendu chì avarà un ambiente frescu in l'estiu è un ambiente cálido in l'invernu grazia à u novu tettu insulatu termicamente, u presidente di l'Associazione Bazaar di Stranieri di Samsun, Alaaddin Sayın, hà dettu: "Ùn pudemu micca ringrazià abbastanza à u Sindaco di a Municipalità Metropolitana, Mustafa Demir. U nostru novu tettu hè fattu in cunfurmità cù i normi internaziunali. Darà frescura in l'estiu è calore in l'invernu. Inoltre, l'electricità serà prudutta cù pannelli solari chì saranu posti nantu à u tettu. Averemu ancu flaps di ventilazione automatica. Cusì, u nostru bazar diventerà un ambiente decentu per a ghjente per visità.

Dichjarà chì u novu tettu rifletterà positivamente nantu à l'affari, Olcay İnanç, presidente di a Càmera di l'Artigiani di u Bazar di Stranieri, hà dettu: "Quandu u prughjettu hè finitu, l'invitati chì venenu à u bazar anu da cumprà cunfortu. Noi, cum'è i cummercianti di u bazar, vulemu ringrazià a Municipalità Metropolitana, chì hà purtatu u prugettu à a vita ".

Esse u primu à cummentà

lascia una risposta

U vostru indirizzu email ùn seranu micca publicatu.


*