Firme per u Centru di Incubazione di u Ponte di Tecnulugia di Ankara

Signature sò state fatte per u Centru di Incubazione di u Ponte di Tecnulugia di Ankara
Firme per u Centru di Incubazione di u Ponte di Tecnulugia di Ankara

Un protocolu di cooperazione hè statu firmatu trà a Municipalità Metropolitana di Ankara è Bilkent CYBERPARK è l'Università di Bilkent per trasfurmà u Dikmen Valley TechBridge Technology Center in un centru di incubazione chjamatu "Ankara Technology Bridge". Parlendu à a ceremonia di u protocolu, u presidente Mansur Yavaş hà dettu: "Pensu chì l'accelerazione più impurtante in u sviluppu di Ankara hè in settori cum'è l'informatica, l'agricultura, u turismu di salute è l'industria di difesa".

Cuntinuendu i so sforzi per sustene u settore di l'informatica, a Municipalità Metropolitana di Ankara hà firmatu u protocolu per attivà u centru di incubazione chjamatu "Ankara Technology Bridge" in cooperazione cù Bilkent CYBERPARK è Bilkent University.

Cù u centru previstu per esse realizatu in u Dikmen Valley TechBridge Technology Center, hè u scopu chì l'imprenditori individuali è l'imprese d'incubazione chì pensanu à fà un passu in l'imprenditorialità o anu fattu un novu passu, seranu trasfurmati in cumpagnie qualificate chì anu righjuntu u livellu. di cummercializazione è cuntribuiscenu à l'ecunumia di u paese dandu u sustegnu necessariu.

YAVAŞ: "ÙN VOULemu chì I NOSTRI STUDENTI ESCISI DA ANKARA"

À a cerimonia di firma di u protocolu tenuta à a Presidenza, u presidente ABB Mansur Yavaş, u rettore di l'Università di Bilkent Prof. Dr. Kürşat Aydoğan è Bilkent Cyberpark General Manager Faruk İnaltekin l'anu firmatu.

In a so dichjarazione à a ceremonia di firma, u presidente ABB Mansur Yavaş hà dettu chì anu fattu un travagliu beneficu per Ankara è per l'economia di u paese cù u protocolu di cooperazione.

"Pensu chì l'accelerazione più impurtante per u sviluppu di Ankara hè l'agricultura, l'informatica, u turismu di salute è l'industria di difesa. L'informatica, da u puntu chì hà ghjuntu in u mondu oghje, hè capaci di superà tutti cun un solu software è una applicazione, è hè chjaru chì questu continuarà à aumentà. Dunque, quandu ci sò tante università belle è di classe mundiale in Ankara, duvemu mustrà a strada senza lascià i studienti chì anu crisciutu quì. In fatti, apremu u sicondu cum'è un campu. Un altru hè esse preparatu, u terzu in questu sensu, è avemu digià riservatu una zona di 20 decare in Çayyolu, è avemu messu un pianu di sviluppu ci cum'è un centru tecnologicu, perchè ùn vulemu micca i nostri studienti chì studianu in Ankara. è graduatu da Ankara per andà fora di Ankara. Se pudemu unisce cù u mondu cummerciale in Ankara è urganizà una urganizazione nantu à cumu si ponu benefiziu l'un l'altru, pensu chì avemu fattu un travagliu beneficu sia per Ankara sia per l'ecunumia di u paese ".

AYDOĞAN: "UN PASSU IMPORTANTE PER A NOSTRA ANKARA PER ESSERE A CAPITALE TECNUOLOGICA"

Rettore di l'Università di Bilkent Prof. Dr. Kürşat Aydoğan, invece, hà enfatizatu chì u Centru d'Incubazione hè un passu impurtante per fà di Ankara a Capitale di a Tecnulugia è hà cuntinuatu cusì:

"Sò da Ankara, mi vecu cum'è da Ankara. Sò natu, crisciutu, studiatu è travaglià in Ankara. Eru assai tristu da a recente partenza di alcune istituzioni pubbliche da Ankara à Istanbul. In u mo parè, questu hè un passu assai impurtante per fà di Ankara a Capitale Tecnologica di Turchia, questu Centru di Incubazione. L'industria di difesa hè principarmenti in Ankara, chì hè un grande vantaghju. Avemu da piglià questu più in là. Hè assai impurtante per fà ricerche nantu à e cumpagnie tecnologiche chì ponu fà assai più appiicazioni di a nostra Ankara, è per revelà cumpagnie. Avemu università chì ponu sustene cum'è infrastruttura. Fortunatamente, a municipalità apre ancu ogni tipu d'opportunità è sustene l'università è i technoparks in questu sensu. Chì Ankara sia a capitale tecnologica di Turchia. Semu digià in prima linea di questu. In fatti, perchè micca un locu in u mondu chjamatu? Dunque, vecu stu centru di incubazione assai impurtante ".

SUPPORTU VERSATILE PER L'IMPRENDITORI

Cù u Centru, hè u scopu chì l'imprendituri individuali è l'imprese à u livellu di l'incubazione chì pensanu à fà un passu in l'imprenditorialità o chì anu appena fattu un novu passu, diventeranu imprese qualificate chì anu righjuntu u livellu di cummercializazione è cuntribuiscenu economicamente à u nostru centru. paese furnindu u sustegnu chì anu bisognu.

In u Centru d'Incubazione, i ghjovani imprenditori è i candidati à l'imprenditori, in particulare i studienti università è l'accademici, seranu accolti da cumpagnie d'incubazione chì ùn sò micca affollate. U centru ùn hè micca solu un spaziu fisicu, ma ancu à l'imprenditori è i candidati à l'imprenditori; Supporti cum'è cunsulenza, mentoring, riunioni di sviluppu cummerciale, ambiente d'investimentu è avvenimenti seranu furniti.

L'imprendituri seranu sustinuti in parechji spazii da u sustegnu di cuncessione è incentive à u dirittu di u travagliu è u dirittu di u cuntrattu, da l'attività finanziaria à i diritti di pruprietà intellettuale, da u sviluppu cummerciale è l'accessu à i clienti potenziali per l'accessu à l'investimentu.

U CENTRU SERA DISEGNATA SECONDO I BISOGNI DI L'IMPRENDITORI

U Centru d'Incubazione, chì hà una superficia tutale di 4 metri quadrati, si trova nantu à u ponte chì unisce i dui lati di a valle di Dikmen. Ci hè un spaziu di coworking di 350 metri quadrati in u centru. Inoltre, ci sò 800 uffizii chjusi di 1800 metri quadrati è spazii chì ponu esse aduprati cum'è laboratori (attellu).

In più di l'uffizii chjusi, seranu cuncepiti spazii chì cuntribuiscenu à u sviluppu è à a socializazione di l'imprendituri, cum'è e sale di riunioni, sala di seminariu-attività, attelli, camere verdi, studios di sonu è di produzzione.

Esse u primu à cummentà

lascia una risposta

U vostru indirizzu email ùn seranu micca publicatu.


*