U 16 per centu di u voluminu di u cummerciu marittimu in Turchia hè in Izmir

U voluminu di u cummerciu marittimu in Turchia hè in Izmir
U 16 per centu di u voluminu di u cummerciu marittimu in Turchia hè in Izmir

U Workshop Internaziunale di Mobilità Urbana è Città Portuali hè stata in Izmir. U discorsu di apertura di u workshop urganizatu da u Bancu Mondiale è l'Unione Europea, ospitatu da a Municipalità Metropolitana di Izmir, hè statu fattu da u Sindaco di a Municipalità Metropolitana di Izmir. Tunç Soyer fattu. Ministru Tunç Soyer Dichjarà chì anu preparatu un pianu di mobilità chì si estende da i porti di İzmir à e so strade, hà dettu chì u Pianu di Mobilità Urbana Sostenibile di İzmir, chì hè statu introduttu ieri, hè u bloccu di basi di sti studii.

U "Urban Mobility and Port Cities Workshop", u primu di a serie "Green Transport in Turkey", ospitatu da a Municipalità Metropolitana di Izmir è urganizata da u Bancu Mondiale è l'Unione Europea, hà iniziatu à u Centru Culturale di a Fabbrica di Gas di Carbone Storicu. U Direttore Regionale di u Bancu Mundiale per l'Infrastruttura Charles Joseph Cormier hà assistitu à u workshop cù u video di u Sindaco di a Municipalità Metropolitana di Izmir. Tunç Soyer, Rapprisintanti di u Bancu Munniali, Capu di a Delegazione di l'Unione Europea in Turchia Nikolaus Meyer-Landrut, è parechji invitati da Turchia è stranieri.

U 16 per centu di u voluminu di u cummerciu marittimu in Turchia hè in Izmir

Presidente, riferenu à u passatu storicu di Izmir è a so qualità di cità portu Tunç Soyer"İzmir hè una di e cità portu più impurtanti di u Mediterraniu, chì accoglie 8 anni di stabilimentu umanu ininterrottu. Oghje, cuntinuemu à mantene a caratteristica di a nostra cità di esse portu è cità cummerciale da a so storia. Sicondu i dati di u 500, u 2021 per centu di u voluminu di u cummerciu marittimu in Turchia in termini di carica hè carricu cù i porti di Aliağa, Çeşme, Dikili è Alsancak in İzmir. Per quessa, sò assai piacè chì stu preziosu attellu hè statu tenutu in Izmir ".

"U nostru scopu hè u sviluppu sustenibile"

U presidente Soyer hà attiratu l'attenzione à l'epidemie, a guerra è i disastri naturali sperimentati in l'ultimi trè anni è hà dettu: "Avemu da cuntinuà a lotta contr'à tutte queste negatività cù una mente cumuna è sulidarità. Avà, avemu una rispunsabilità micca solu à u nostru quartieru, quartiere, cità, ma ancu à ogni fiume, muntagna, lavu è esse vivente, à a natura in tuttu, induve hè in u mondu. Subitu dopu ch'e sò statu elettu cum'è Sindaco di a Municipalità Metropolitana in 2019, avemu preparatu u pianu strategicu di 5 anni di İzmir. Scopre un novu terrenu in stu pianu, avemu coperto tutti i 17 Obiettivi di Sviluppu Sostenibile di e Nazioni Unite. I scopi di u sviluppu sustenibile anu dui significati basi per İzmir. U primu hè di aumentà u benessiri è mentre fendu cusì, per prevene a inuguaglianza di redditu. U sicondu hè di cuntinuà a crescita di a cità in armunia cù a natura ".

"U Premiu Europeu chì avemu vintu hè u risultatu di e nostre pratiche"

Ricordendu chì u Premiu Europeu, chì serà datu à İzmir à a ceremonia chì si terrà dumani, hè u risultatu di sti scopi strategichi è a so implementazione curretta, u sindaco Soyer hà dettu: "A mobilità urbana hè unu di i principali gruppi di destinazione in u nostru pianu strategicu. . Sicondu u Pianu Maestru di Trasportu Izmir, hè stimatu chì a nostra cità, chì hà una populazione di più di 4.3 milioni oghje, aumenterà à 2030 milioni in 6.2 cù l'immigrazione. Per quessa, avemu decisu di definisce un orizzonte novu per İzmir in termini di sustenibilità è resilienza ".

L'obiettivu hè di stabilisce una rete di trasportu basata in ferrovia.

Rimarchendu chì a pulitica di trasportu publicu di Izmir hè custituita da quattru principii principali, Soyer hà cuntinuatu e so parolle cusì: "Avemu travagliendu per creà un sistema di trasportu accessibile per i nostri citadini, efficiente per a nostra municipalità, còmode per i passageri è sustenibile per a natura. U metudu per questu hè di stabilisce una reta di trasportu basata in ferrovia. Narlıdere Metro è Çiğli Tram sò in custruzzione. In l'annu centenariu di a nostra Republica, averemu messu in serviziu e duie linee. Infine, avemu principiatu u Metro Buca, u più grande investimentu in a storia di Izmir. Sta linea purterà 400 mila di i nostri citadini cunfortu, senza emissioni di carbone è senza creà rumore ogni ghjornu. Preparemu un pianu di mobilità per İzmir chì si estende da i nostri porti à e strade di a cità. U Pianu di Mobilità Urbana Sostenibile di Izmir, chì avemu principiatu ieri, hè u bloccu di basi di sti travaglii. Un altru traspurtadore di u listessu prucessu hè chì İzmir hà ricevutu u titulu di u primu CittaSlow Metropol in u mondu. I cuntributi di a Delegazione di l'Unione Europea in Turchia, u Bancu Mundiale, è altri attori lucali, naziunali è internaziunali, cù quale travagliammu in sulidarità in a furmazione di sti outputs concreti, sò estremamente preziosi. Credu chì stu attellu pruducia risultati assai impurtanti cù l'ispirazione chì s'ispirarà da a storia è l'identità portu di İzmir. Semu digià pronti per e decisioni chì l'esperti è i scientisti piglianu in quantu à a furmazione di e pulitiche di trasportu verde di İzmir. Faremu u nostru megliu per implementà e decisioni cun grande serietà è cura ".

"Avemu fiducia in u nostru partenariatu cù Turchia"

Nikolaus Meyer-Landrut, Capu di a Delegazione di l'Unione Europea in Turchia, hà dettu: "Cum'è l'Unione Europea, avemu firmatu l'Acordu Verdi. Quandu dicemu u trasportu marittimu o u trasportu marittimu, sapemu l'impurtanza di i porti per e cità cum'è Izmir. Cum'è l'UE, chjamemu zero emissioni da 2050 in linea cù questi scopi. Vulemu allargà u cunsensu verde à ogni spaziu di a nostra vita. Cuntinuemu a nostra cooperazione cù Turchia in questi studii è cuntinuemu u nostru travagliu. In parte di sta trasfurmazioni, cum'è u so implementatore, u Signore Presidente Tunç SoyerGrazie. Avemu fiducia in u nostru partenariatu cù Turchia. "Ciò chì ci vole à fà, a faremu manu in manu, spalla à spalla".

"Parleremu di u trasportu marittimu in İzmir"

U Direttore Regionale di l'Infrastruttura di u Bancu Mondiale Charles Joseph Cormier, chì hà assistitu à l'attellu via videoconferenza, hà attiratu l'attenzione à l'impurtanza di prublemi cum'è e cità portu, l'accessu à l'opportunità, a prutezzione di i gruppi vulnerabili è a sicurità di e cità. "Oghje, ci concentreremu ancu nantu à i passi fatti da Turchia nantu à u clima", disse Cormier. Dichjarà ch'elli anu reiteratu u so impegnu à riunione più spessu, Cormier hà dichjaratu ch'ellu hà trovu l'attellu impurtante per fà un passu più in a riduzzione di carbone.

Esse u primu à cummentà

lascia una risposta

U vostru indirizzu email ùn seranu micca publicatu.


*