U 196th Anniversary of the Police Organization hè celebratu in Izmir

Età di u serviziu di pulizza
U 196th Anniversary of the Police Organization hè celebratu in Izmir

Sindaco di a Municipalità Metropolitana di Izmir Tunç Soyerhà assistitu à a ceremonia in Cumhuriyet Square à l'occasione di u 196th anniversariu di l'urganizazione di a Pulizzia. U sindaco Soyer hà ringraziatu u persunale di a polizia per u so travagliu dedicatu è hà dettu: "Siate assicurati, cunnosce a vostra presenza mi dà un sensu di fiducia. Addio ", disse.

In İzmir, u 196th anniversariu di l'Organizazione di a Pulizzia hè celebratu cù diverse attività. Sindaco di a Municipalità Metropolitana di Izmir Tunç Soyerassistitu à a cerimonia tenuta in Cumhuriyet Square.

U presidente Soyer depose ghirlande à u Monumentu Atatürk cù Burak, figliolu di l'ufficiali di polizia Ebru Boran Atılgan, Elara, figlia di Ebru Evin, è Duru, figlia di Hüseyin Kaygısız.

"A vostra presenza mi dà fiducia"

Dichjarà chì e squadre di pulizzia stanu travagliendu duramente per a sicurità di a cità unendu u ghjornu è a notte, u sindaco Soyer hà dettu: "Hè faciule di dì; Hè una istituzione di 196 anni. Avete una grande rispunsabilità in tutti l'aspetti di a vita, da l'ambiente à a salute, da l'ordine publicu à u benefiziu. Sò l'indicatore di cumu a vita publica hè urganizata. Sò veramente fieru di travaglià cun voi. Fate un travagliu esemplare per Turchia. Siate sicuru, cunnosce a vostra esistenza mi dà un sensu di sicurità. Addio ", disse.

"A polizia municipale hè a faccia esterna di i guverni lucali"

Gökhan Daca, Capu di u Dipartimentu di Pulizia di a Municipalità Metropolitana di Izmir, hà ancu dichjaratu chì travaglianu 7 ore à ghjornu, 24 ghjorni à settimana, rinfurzanu e relazioni cù l'istituzioni è l'urganisazioni pubbliche interessate per prutege a pace di i citadini. Daca hà dettu: "Avemu aumentatu a nostra capacità di risposta cù trè novi uffizii di pulizie municipali stabiliti in Halkapınar, İnciraltı è Forbes Street, è ancu stazioni di polizia mobili nantu à e arterie principali di a nostra cità. Avemu facilitatu l'accessu à i servizii di polizia. Avemu cuminciatu à furnisce servizii ligati à a prutezzione di i diritti di i cunsumatori di i nostri citadini cù u capu di pulizie di u turismu è di i cunsumatori. A pulizza municipale hè a guaranzia d’esse un stakeholder di a cità. Hè a faccia esterna di i guverni lucali ", disse.

Quale hè assistitu ?

U vice-sindaco di a municipalità di Konak Celil Durdu, u segretariu generale di a municipalità metropolitana di İzmir Barış Karcı, u subsegretariu generale di a municipalità metropolitana di İzmir Şükran Nurlu, u rappresentante di a regione Egea DİSK Memiş Sarı è u persunale di a polizia municipale anu assistitu à a cerimonia in Cumhuriyet Square.

Esse u primu à cummentà

lascia una risposta

U vostru indirizzu email ùn seranu micca publicatu.


*