A 29th International Golden Boll Film Festival principia

Cumincia u Festival Internaziunale di Film Golden Boll
A 29th International Golden Boll Film Festival principia

A 12th International Adana Golden Boll Film Festival Conferenza di stampa, organizata da Adana Metropolitan Municipality è chì si terrà u 18-2022 September 29, hè stata tenuta in Adana Metropolitan Municipality Theatre Hall.

U sindaco di a municipalità metropolitana di Adana Zeydan Karalar, u presidente di u Cumitatu Esecutivu di u Festival Menderes Samancılar, u membru di u Cunsigliu Esecutivu di u Festival Nebil Özgentürk, u Coordinatore di i Programmi di Cinema di Festival-Criticu di Cinema Esin Küçüktepepınar, u membru di u Cumitatu Esecutivu di u Festival Güven Kıraç, u Golden Boll General Manager-Membro di u Cunsigliu Esecutivu di u Festival Hüseyin Orhan, À a cunferenza di stampa à a quale hà participatu u membru di u Cunsigliu Esecutivu di u Festival è u Direttore di u Festival İsmail Timuçin, e dumande di i membri di a stampa sò state ancu risposte. I crediti di u festival è i trailers di i filmi di cuncorsu sò stati mostrati à a riunione.

ADANA hè una cità assai impurtante per u cinema

U presidente Zeydan Karalar, chì hà iniziatu u so discorsu spieghendu a storia di u cinema in u nostru paese, hà dettu chì Adana vene in mente quandu u cinema hè mintuatu in Turchia è Adana hà una cuntribuzione impurtante à u sviluppu di u cinema.

U presidente Zeydan Karalar, chì hà cummemoratu l'artisti di u cinema chì anu persu a so vita recentemente è in u passatu, hà datu infurmazioni nantu à u prugramma di u festival.

Dichjarà chì u Adana Golden Boll Film Festival hè stata riunione cù u publicu per 3 anni, u presidente Zeydan Karalar hà nutatu chì l'amatori di l'arti aspettanu un festival cù u gustu di Adana è cinema.

YILMAZ GUNEY ùn serà mai scurdatu

Menderes Samancılar, chì hà dichjaratu chì serve u cinema di u paese è chì vulianu cuntinuà u Festival Internaziunale di Film Adana Atın Koza per sempre, hà recitatu un puema à l'occasione di l'anniversariu di a morte di Yılmaz Güney, unu di i nomi più impurtanti in u Cinema Turcu. Menderes Samancılar hà dichjaratu chì Yılmaz Güney ùn serà mai scurdatu.

U CINEMA hè UNA FESTA, LONG LONG GOLDEN BOLL

Nebil Özgentürk, chì hà iniziatu u so discorsu celebrendu a Liberazione di Izmir u 9 di Settembre, hà ancu enfatizatu i numerosi artisti di cinema chì anu crisciutu in Adana è i scrittori di lettere chì scrivevanu sceneggiature in u cinema. Nebil Özgentürk hà dettu: "U cinema hè una festa, viva u Golden Boll" è hà dettu chì hà pigliatu Adana, induve hà passatu a so ghjuventù è a so zitiddina, cun ellu induve andava.

RICCH CONTENUT CHE FARE L'AUDIENCE FELICI

Indichendu ch'ellu si cunsidereghja un cittadinu onorariu di Adana, Güven Kıraç hà enfatizatu ch'ellu hè felice di esse in un rolu diversu in parechji di i Festival di Film Golden Boll, è chì u 29th International Adana Golden Boll Film Festival hà un cuntenutu chì farà u publicu. cuntentu.

RINASCE DA CENRI DI BOLLA D'ORO

Dichjarà chì u Golden Boll hè rinascitu da e so cendri è hà ricuperatu u so nome è u cuntenutu riccu, Esin Küçüktepepınar hà ancu dichjaratu chì u festival hà avutu una scelta assai bona.

Hüseyin Orhan, chì hà dichjaratu chì u festival hà ritruvatu u so nome cù u presidente Zeydan Karalar, hà tornatu à e so radiche è scontru cù u publicu, hà dettu chì un festival efficace aspetta l'amatori d'arte.

A cunferenza di stampa hè finita cù una sessione di dumande è risposte. Hè pussibule ghjunghje à u cuntenutu di u festival, cuncorsi, proiezioni è prugramma detallatu à altinkozaff.org.tr...

Esse u primu à cummentà

lascia una risposta

U vostru indirizzu email ùn seranu micca publicatu.


*